You are not logged in.
^:kulli: + tietty tää!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
maailman parhaita biisejä
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eurooppa 3, ihan saatanan kova bändi
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Valitettavasti on käynyt rosvo.
2 uutta suosikkipändiäni eli ducktails ja beach house. kummallekaan ei taida edes olla topikkia täällä.
Beach House on niin 2010 että.
how they run this show.
2 ekaa levyä taitaa olla parempia.
Voi pyhä jumankeuta
Last edited by E (30.05.2011 22:16)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Tuo on kyl rautaa tuo Confield Itellä bläkkis jotenkin, siks kai kun on kivaa aurinkoist ja lämmintä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Kuuntelen täs justiin Mustien kalsareiden treenisäänityksiä ja voi juikeli että pärisee! Mahottoman kovaa kamaa! Ny vaan äkkiä kassua pihalle, pliis pliis!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kuuntelen täs justiin Mustien kalsareiden treenisäänityksiä ja voi juikeli että pärisee! Mahottoman kovaa kamaa! Ny vaan äkkiä kassua pihalle, pliis pliis!
Ite oon täysin samaa mieltä!
bzort glorf bööth
barbara morgenstern niittaa jutut.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
bzort glorf bööth
kaikkien aikojen paras
Vuoden nuori muotoilija.
STICKERS - Buy My Nightmares
-Seattlesta tärähtää. Huutava nainen fonin kanssa ja säröbassoa.. Luulin ettei tällaisesta voi enää innostua, mutta nyt lähtee!!!!1
Twin Peaks -tunnarin coveronti kyl vähn mut toisaalta sekin hyvää
JEREMY JAY - koko tuotanto
- K recordsille levyttävä nössöpoppari. Vitun hyvää.
STICKERS - Buy My Nightmares
-Seattlesta tärähtää. Huutava nainen fonin kanssa ja säröbassoa.. Luulin ettei tällaisesta voi enää innostua, mutta nyt lähtee!!!!1
Twin Peaks -tunnarin coveronti kyl vähn mut toisaalta sekin hyvää
åhå ei se ookkaan coveri vaan joku sen pohjalta viritelty biisi
ja Ulmanen
New Order - Regret
how they run this show.
joy division - the kill
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.