You are not logged in.
Black Sabbath - ei nössöille
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kaikki missä Keith Levene ei soita
Älä päästä painiks sitä
Kaikki missä Keith Levene ei soita
Joo esim. tää
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nämä smoothin tyylikkäät rakkauden ammattilaiset.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Bolivia Tremor Control
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Vuoden nuori muotoilija.
tortoise - maailman paras bändi.
Aina silloin tällöin on muistutettava:
Suvannossa ylpeä ilme V
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
jos Arthur Russell ja Arto Lindsay uppoavat tai no emmätiä, musiikki ylipäätään, niin tän luulis toimivan.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Rune Grammofon -jutut: Alog ja niin eespäin.
Vuoden nuori muotoilija.
Vincent Gallo -jutut
bzort glorf bööth
^ & ^^
(RG-krapula kärsitty jokunen vuosi sitten, pystyy taas kuuntelemaan. Deathprodin Morals & Dogma -boksi: )
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^ & ^^
(RG-krapula kärsitty jokunen vuosi sitten, pystyy taas kuuntelemaan. Deathprodin Morals & Dogma -boksi: )
Tää katalogi on mulle aika uusi juttu. Tuntuu, että sieltä löytyy kivoja asioita. Alogin Duck-Rabbit-levyltä miellyttivät eritoten ne hieman rytmisemmät jutut. Tuli vähän kotoinen mikäliestep-duo Clouds mieleen.
Last edited by Folkhälsan (28.03.2011 16:59)
Vuoden nuori muotoilija.
MMM wrote:^ & ^^
(RG-krapula kärsitty jokunen vuosi sitten, pystyy taas kuuntelemaan. Deathprodin Morals & Dogma -boksi: )Tää katalogi on mulle aika uusi juttu. Tuntuu, että sieltä löytyy kivoja asioita. Alogin Duck-Rabbit-levyltä miellyttivät eritoten ne hieman rytmisemmät jutut. Tuli vähän kotoinen mikäliestep-duo Clouds mieleen.
taitaa olla maailman paras levy-yhtiö.
tai ainakin tasalaatuisin; esim. kaikki levyt mitä julkaisivat viime vuonna olivat vähintään neljän tähden kamaa meikälle.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
(RG-krapula kärsitty jokunen vuosi sitten, pystyy taas kuuntelemaan. Deathprodin Morals & Dogma -boksi: )Tää katalogi on mulle aika uusi juttu. Tuntuu, että sieltä löytyy kivoja asioita. Alogin Duck-Rabbit-levyltä miellyttivät eritoten ne hieman rytmisemmät jutut. Tuli vähän kotoinen mikäliestep-duo Clouds mieleen.
taitaa olla maailman paras levy-yhtiö.
tai ainakin tasalaatuisin; esim. kaikki levyt mitä julkaisivat viime vuonna olivat vähintään neljän tähden kamaa meikälle.
Kuuntelin eilen lisäksi Phonophanin Genetic Engineering -levyn. Ihan huikeeta kamaa. Pölyiset rahinasamplet.
Nyt vähän samanlainen eetos, mutta eri levy-yhtiö: Shuttle358 ja Frame.
Last edited by Folkhälsan (30.03.2011 13:41)
Vuoden nuori muotoilija.
Mingus ja Pastorius, kumpikin noin niinku sooloilumielessä. Mingus toki erinomainen säveltäjäkin, mut nyt just iskee ne menevimmät jamit kuten Haitian Fight Song
Massacren Killing Time.
Vaikka Fred Frithiä arvostanut jo pitkät pätkät niin tämmöinen herkku ollut kuulematta. Aivan tolkuttoman ihana levy. Vaikka paikoitellen rumpalointi vähän tylsää niin tavallaan se tekee hyvän kontrastin Frithin kitaroinnille.
Sit kans tuo Stalinin Stop Jap soinut runsaasti viime aikoina. Voi kun useampi punk rockia soittava tajuais, että on ihan ok panostaa biisien tarttuvuuteen, ja että niin voi tehdä ilman et särmä lähtee veke. Tos on kyllä muikee meno läpi levyn.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Massacren Killing Time.
Vaikka Fred Frithiä arvostanut jo pitkät pätkät niin tämmöinen herkku ollut kuulematta. Aivan tolkuttoman ihana levy. Vaikka paikoitellen rumpalointi vähän tylsää niin tavallaan se tekee hyvän kontrastin Frithin kitaroinnille.
toi on kyl ollu teoreettisella hankintalistalla iäisyyden, himottaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
janne m. wrote:Massacren Killing Time.
toi on kyl ollu teoreettisella hankintalistalla iäisyyden, himottaa
No vähän sama mulla, kiinnosti pitkään, en edes tajua miksi olen hannaillut. Tosin ehkä mä en olis 10 vuotta sitten tykännytkään tuosta. Erikoismusaa, mut sillai hyvin viihdyttävällä tavalla. Tattis vaan KZ:lle kaupoista
organizing the boy scouts for murder is wrong
UUUUUUUUUUHHHHHHHH
Violan "Elämän iskelmä".
emiliana torrini - jungle drum
hetken meni tajutessa tän hienous, tää vois tosiaan olla björk jammailemassa animal collectiven kanssa, suorastaan nerokasta
paskalistan käännetyt suomibiisit spesiaali just nyt
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.