You are not logged in.
Itelle toi toimii vielä paremmin levyllä niiden muiden biisien seassa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Bjorkin Vespertine
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
homo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Shaun Ryder
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Flying Lotuksen uusin, Serge Gainsbourgin Anna-LP ja Metallica, maailman paras hevibändi. Harmi ku suurin osa thrashista on niin surkeeta, joskus tuntuu että kyseisellä genrellä ois vielä jotain tuntemattomia suuruuksia tarjolla, mut ei oikein nappaa vaikka kuinka latailee rymin listojen perusteella.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
äsken jools hollandissa metallica oli kyllä paskinta koskaan lars ulrichin ei vaan pitäisi enää soittaa rumpuja.
äsken jools hollandissa metallica oli kyllä paskinta koskaan lars ulrichin ei vaan pitäisi enää soittaa rumpuja.
Helvetin hyvä keikka vaikka biisit olikin ihan paskoja.. Soitto kulkee hyvin ja meininki on uniikki . Oli muuten paras Jools Holland show ikinä, Nicole Atkins ja Carla Bruni oli ihan huikeita, samoin se V.V Brown. Ainoa surkee bändi oli kamala Kings Of Leon, vaikka basistilla olikin kunnon kaapit sentään.
Flying Lotuksen uudella levyllä kuulostais olevan Thom Yorke :center:
joo, sen pitäis vain seikkailla looriksen unissa hello kitty -lakanoissa
Lars Ulrich soittaa paremmin rumpuja kuin kukaan teistä koskaan
ydinaukio wrote:äsken jools hollandissa metallica oli kyllä paskinta koskaan lars ulrichin ei vaan pitäisi enää soittaa rumpuja.
Helvetin hyvä keikka vaikka biisit olikin ihan paskoja.. Soitto kulkee hyvin
no ei muuten kulje!
Yes! Kyllä Thompalle aina tilaa löytyy.
Vuoden nuori muotoilija.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Dxxxa
Kukas tekis topikin?
Dxxxa
Kukas tekis topikin?
enpä kuule tiijä mut:
Jep. Dxxxa D & the Boysien esikoisalbumi " Roger that " pian ulkona sekä cd -että vinyyliversiona!
suomihop-topikissa ehkä tätä joskus käsitelty, mut tehkääpä joku tietävämpi tosiaan oma otsikko
KIIMAAA
Onneksi vain yhdellä biisillä. Levy vaikuttais hyvältä, taitaa mennä hankintaan, vaikka oon konkurssissa mikseri -ja fillariostosten jäljiltä.
Vielä ois jippuja jöjellö ens viikon keikalle Oberhauseniin. Kuumottais kyl
Mangojauhe goddamn.
Neuvostoliitto wrote:Flying Lotuksen uudella levyllä kuulostais olevan Thom Yorke :center:
Turhanpäiväisille featuroinneille "konemusa"-LP:illä (ja yorkelle toki vielä erikseen)
Valitettavasti on käynyt rosvo.
no ei tää levy kovin ihmeelliseltä kuulosta ja yorkelle vielä erikseen
Folkhälsan wrote:Neuvostoliitto wrote:Flying Lotuksen uudella levyllä kuulostais olevan Thom Yorke :center:
Turhanpäiväisille featuroinneille "konemusa"-LP:illä (ja yorkelle toki vielä erikseen)
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
nimenomaan
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
koira ihan ulapalla
unkle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
sama