You are not logged in.
[quote:6c8c480617="tigrushka"]The Teardrop Explodes: Reward
Olen kananlihalla [/quote:6c8c480617]
Vähemmästäkin
bzort glorf bööth
+ samanaikainen BF jorinoiden lueskelu netistä on parasta just nyt.
Bryan Adams -Summer of 69 ja/tai Bibio - Ambivalence Avenue pitkäsoitto
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jacno - Rectangle
[quote:2f679f6a60="Feggy"][quote:2f679f6a60="tigrushka"]The Teardrop Explodes: Reward
Olen kananlihalla [/quote:2f679f6a60]
[/quote:2f679f6a60]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Trembling Blue Stars: Never Loved You More
ostamani Vickyn 1-2-3-4 TULTA levy on kyl ihan TOLKUTTOMAN kova, huhhuh
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Black Sabbath.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
ERASURE
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
The Cadets: Stranded in the Jungle
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Disco Inferno - D.I. Go Pop
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Last Poets ja Suicide.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tuota en olekaan kuullut vuosiin, BOOYAKA! BOOYAKA!
Kiistatta yksi kovimmista kyllä.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Fallin Peel Sessiot.
Etenki ny kolme sessiota vuosilta 1981-84.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Coldplay - "Viva la Vida"
Lopetan siis vihanpidon. Onhan tuo nyt sanoiltaan ihan kuilun partaalla mutta taustahan on aivan loistavaa. Ei oikein rokimpi veto, ei oikein balladikaan. Dramatiikkaa just oikeissa kohdissa. Kerroskakkutuotannolle vielä iso plussa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Pave Maijanen - Ai ai ai
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Bobby Conn - No Kids, No Money.
Aivan käsittämättömän tiukkaa noisefunkkia. Vähän kuin James Chance mut potenssiin John Zorn.
Löytyy muuten Spotifysta!
Sent from my iPhone 16
[quote:15e3e49b89="Tomsk"]Bobby Conn - No Kids, No Money.
Aivan käsittämättömän tiukkaa noisefunkkia. Vähän kuin James Chance mut potenssiin John Zorn.
Löytyy muuten Spotifysta![/quote:15e3e49b89]
Jesh!! Connin deby (jolta tuo biisi löytyy) on epätasainen, mutta parhaimmillaan järjettömän hyvä. Taustajoukoistahan löytyy mm. Weasel Walter!
Yks parhaista musavideoista ja pikkasen hyvä biisi!
Ja olemmä sen myöhemmistäkin levyistä tykännyt.
[quote:ddd6f0f8d2="janne m."][quote:ddd6f0f8d2="Tomsk"]Bobby Conn - No Kids, No Money.
Löytyy muuten Spotifysta![/quote:ddd6f0f8d2]
Jesh!! Connin deby (jolta tuo biisi löytyy) on epätasainen, mutta parhaimmillaan järjettömän hyvä. Taustajoukoistahan löytyy mm. Weasel Walter!
Yks parhaista musavideoista ja pikkasen hyvä biisi!
Ja olemmä sen myöhemmistäkin levyistä tykännyt.[/quote:ddd6f0f8d2]
Juuri Never Get Aheadin video oli ensikosketus jäbään. Tuo "epätasainen/parhaimmillaan parasta" pätee kyllä koko herran tuotantoon. Jokaiselta levyltä löytyy nerokkaita ässävetoja, mutta kokonaisuutena en tiedä oikein mistä pitäisin eniten. Mut mieletön persoona. Näkispä joskus livenä.
Sent from my iPhone 16
Niin paljo ku ton debyn rönsyilevyydestä pidänkin ni The Homeland vois olla oma suosikki, suht vahva kokonaisuus. Uutta levyä en ole paljoakaan jaksanut kuunnella, tota vois koittaa uusiks ny ku tuli mieleen tää jannu.
Ehdottoman hieno persoona ja mielenkiintoinen huumorintaju!
Mut just ny kuitenkin parasta on Dove Yellow Swansin Live during war crimes #2:n vika biisi! Jylhän kuulosta melua.
Bobby Connille täältäkin Mixtapejen vakiokamaa.
bzort glorf bööth
Martha & The Muffins: Echo Beach
Martha & The Muffins: Echo Beach
Oli Spotify auki ja päätin kuunnella tuon Echo Beachin. Aivan mahtava biisi. Kiitos tästä.
[quote:5ea4f663a7="tigrushka"]Martha & The Muffins: Echo Beach
Oli Spotify auki ja päätin kuunnella tuon Echo Beachin. Aivan mahtava biisi. Kiitos tästä. [/quote:5ea4f663a7]