You are not logged in.
Electric Wizard - Supercoven
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Guided By Voices - Bee Thousand & Alien Lanes -albumit. Taas löytyi foorumin avulla hyvää musiikkia maailmasta.
ILR vittuun neukkulan koneelta
[quote:25973bcc62="Jean-Babtiste"]Bark Psychosis - "Bloodrush"
Kuolen[/quote:25973bcc62]
Independency on muutenkin niiiin timanttia että huh.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Se - Varjot
Kauko Röyhkä - Helvetti
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Vukin Red-Beard. Käsittämättömän upea biisi.
Sent from my iPhone 16
[quote:fff21daf31="Bricolage"][quote:fff21daf31="Jean-Babtiste"]Bark Psychosis - "Bloodrush"
Kuolen[/quote:fff21daf31]
Independency on muutenkin niiiin timanttia että huh.[/quote:fff21daf31]
Mulla ei oo noi varsinaiset levyt vielä hallussa, tää oli se ns. "uusintaversio", if ya know whta I mean
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
KARI TAPIO ON VITUN KOVA!
[quote:149f1896ab="Jean-Babtiste"][quote:149f1896ab="Bricolage"][quote:149f1896ab="Jean-Babtiste"]Bark Psychosis - "Bloodrush"
Kuolen[/quote:149f1896ab]
Independency on muutenkin niiiin timanttia että huh.[/quote:149f1896ab]
Mulla ei oo noi varsinaiset levyt vielä hallussa, tää oli se ns. "uusintaversio", if ya know whta I mean [/quote:149f1896ab]
Ei alkuperäiskokoonpanolta varsinaisia levyjä olekaan muita kuin Hex, Independency kokoaa sitä edeltäneet singlet ja..hmm. Biisit on jo aivan mielettömiä mutta ehkä Hex ajaa vielä niidenkin edelle.
"Bloodrush" on kyllä Independencyllä, eikä edes levyn paras biisi
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
The Sultansin lp!
organizing the boy scouts for murder is wrong
The Moldy Peaches
[quote:dcee546138="janne m."]The Sultansin lp!
[/quote:dcee546138]
Tää eiku paranee! Pyöriny lakkaamati koko tän päivän! Jestas sentään ku onkin rajun hyvä levy. Ja innostu kaivamaan seiskatkin hyllystä, hyviähä neki mut ny ei tarvi ravata levarilla koko ajan.
Kari Tapio - Kuinka voit väittää
Kari Vepsä - Onnen maa
Kari Tapio - Kuinka voit väittää
Hectorin tekstit istuu hyvin Kartsalle. Paalupaikkakin sen paljasti.
Laitoin soimaan ja Karin ääni nosti ihoni kananlihalle ja silmäni vettyivät.
Kikan viimonen studioalbumi on yllättävän kova. Kymmenisen vuotta ollut hyllyssä, mutta tullut aina vaan soitettua Herkut lisukkeineen.
[quote:65c16af335="Ulvis"]
Hectorin tekstit istuu hyvin Kartsalle. Paalupaikkakin sen paljasti.[/quote:65c16af335]
Ai Heikki oli Paalupaikankin takana! Mä olin ihan varma että kyseessä on Ilkka Vainion teksti. Hienoa tilaustyötä kyllä, teksti kuin Jalkasen omasta elämästä, eli ns. "Myrskyn jälkeen -ilmiö".
Tällaisina iltoina aina parasta: Herbert - Bodily Functions. Kasteen peittämät kadut, mykkä lupaus auringosta huomenna mutta silti niin kokonaisvaltainen hymyilyilta
Ram Jam - Black Betty
Uriah Heep - Gypsy
High Tide - Death Warmed Up
Nico - Roses In the Snow
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:64b3711590="Bricolage"][quote:64b3711590="Jean-Babtiste"][quote:64b3711590="Bricolage"][quote:64b3711590="Jean-Babtiste"]Bark Psychosis - "Bloodrush"
Kuolen[/quote:64b3711590]
Independency on muutenkin niiiin timanttia että huh.[/quote:64b3711590]
Mulla ei oo noi varsinaiset levyt vielä hallussa, tää oli se ns. "uusintaversio", if ya know whta I mean [/quote:64b3711590]
Ei alkuperäiskokoonpanolta varsinaisia levyjä olekaan muita kuin Hex, Independency kokoaa sitä edeltäneet singlet ja..hmm. Biisit on jo aivan mielettömiä mutta ehkä Hex ajaa vielä niidenkin edelle.
"Bloodrush" on kyllä Independencyllä, eikä edes levyn paras biisi [/quote:64b3711590]
oho. en oo edes tiennyt tollasista, vaikka hex on about maailman paras levy. se paluulevykin oli hyvä, tosin en oo vuosiin kuullu
[quote:832cbf4357="ydinaukio"][quote:832cbf4357="Bricolage"][quote:832cbf4357="Jean-Babtiste"][quote:832cbf4357="Bricolage"][quote:832cbf4357="Jean-Babtiste"]Bark Psychosis - "Bloodrush"
Kuolen[/quote:832cbf4357]
Independency on muutenkin niiiin timanttia että huh.[/quote:832cbf4357]
Mulla ei oo noi varsinaiset levyt vielä hallussa, tää oli se ns. "uusintaversio", if ya know whta I mean [/quote:832cbf4357]
"Bloodrush" on kyllä Independencyllä, eikä edes levyn paras biisi [/quote:832cbf4357]
oho. en oo edes tiennyt tollasista, vaikka hex on about maailman paras levy. se paluulevykin oli hyvä, tosin en oo vuosiin kuullu[/quote:832cbf4357]
Independency on tosiaan helvetin paljon vahvempi kuin Game Over tai Replay, kannattaa etsiä
Ja nyt parasta: Eat Skull - Oregon Dreaming
Tässä Replayssa on kyllä viis vikaa biisiä niin timanttia, että siinä kohtaa heikosta kokonaisuudesta ei voi puhua. Siis nää on kai nauhotettu yhessä sessiossa livenä siellä kirkossa heinäkuun 3. 1991. Ja sitten siinä alkupuolella on kanssa kyllä hyviä yksittäisiä veisuja, mutta ne on kai siis poimittu niiltä muilta levyiltä. Joka tapauksessa Hexi ja Ixi on otettava kokonaisina joskus kuulolle, sillä onhan bändistä kuullu puheita jo yli 10 vuoden ajan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tässä Replayssa on kyllä viis vikaa biisiä niin timanttia, että siinä kohtaa heikosta kokonaisuudesta ei voi puhua. Siis nää on kai nauhotettu yhessä sessiossa livenä siellä kirkossa heinäkuun 3. 1991.
En ole ihan varma mutta voi olla että Independencyn lopetusbiisi "Scum" (23 minuuttia improvisoitua ambienthäröilyä, about parasta ikinä) saattaa olla samalla keikalla nauhoitettu.
[quote:1e26fda5c1="Jean-Babtiste"]Tässä Replayssa on kyllä viis vikaa biisiä niin timanttia, että siinä kohtaa heikosta kokonaisuudesta ei voi puhua. Siis nää on kai nauhotettu yhessä sessiossa livenä siellä kirkossa heinäkuun 3. 1991.
En ole ihan varma mutta voi olla että Independencyn lopetusbiisi "Scum" (23 minuuttia improvisoitua ambienthäröilyä, about parasta ikinä) saattaa olla samalla keikalla nauhoitettu.[/quote:1e26fda5c1]
Kyllä, kyllä! Tuo lukee kansilipareessakin. Sinänsä hölmöä, että lukee, eikä sitten ole mukana, mutta eipä kai sit ois mahtunu tai jotain. Ja tietojen mukaan toikin siis oli sinkku (21 min?).
[quote:f12ecc9b23="Bricolage"][quote:f12ecc9b23="Jean-Babtiste"]Tässä Replayssa on kyllä viis vikaa biisiä niin timanttia, että siinä kohtaa heikosta kokonaisuudesta ei voi puhua. Siis nää on kai nauhotettu yhessä sessiossa livenä siellä kirkossa heinäkuun 3. 1991.
En ole ihan varma mutta voi olla että Independencyn lopetusbiisi "Scum" (23 minuuttia improvisoitua ambienthäröilyä, about parasta ikinä) saattaa olla samalla keikalla nauhoitettu.[/quote:f12ecc9b23]
Kyllä, kyllä! Tuo lukee kansilipareessakin. Sinänsä hölmöä, että lukee, eikä sitten ole mukana, mutta eipä kai sit ois mahtunu tai jotain. Ja tietojen mukaan toikin siis oli sinkku (21 min?).[/quote:f12ecc9b23]
Joo, 21 min tosiaan. Ja sinkkuhan se oli, Independency on singlekokoelma. Käänteistodellisuudessa ehkä jopa top 10-singlejä kaikki
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Abba: So Long
Cows
Cows
Tuskin maltan odottaa, että pääsen himaan kuuntelemaan noita Daddy Has a Tailia ja siitä seuraavaa.