You are not logged in.
juma, kun ei ollut minkäänlaisia odotuksia niin toi uus rieska kolahtikin yllättävän kovaa. nykyään tää on vissiin musiikkia ihmisille jotka kuuntelee progea runkatessaan
mut aika hyvä veto tehä tollanen kikkalevy sen stadionlänkytyksen jälkeen
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
nykyään tää on vissiin musiikkia ihmisille jotka kuuntelee progea runkatessaan
täähän on sit kuin tehty mulle, täytyy tsekata
j-sus wrote:nykyään tää on vissiin musiikkia ihmisille jotka kuuntelee progea runkatessaan
täähän on sit kuin tehty mulle, täytyy tsekata
progeasteikko täytyy tietysti määritellä suhteutettuna yhtyeen perustasoon kyseisellä alalla mutta ohan tossa huomattavasti enemmän vivahteita ja vaihtelua kun aiemmassa tuotannossa.
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Yllättävän hyvä tuo uusi levy oli, vaikka ei niin hyvä, että panis.. ostaisin. Enon palkkaaminen tuottajaksi taisi kuitenkin tehdä bändille hyvää.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Yllättävän hyvä tuo uusi levy oli, vaikka ei niin hyvä, että panis.. ostaisin. Enon palkkaaminen tuottajaksi taisi kuitenkin tehdä bändille hyvää.
Sukulaisia kannattaa suosia!
Alxity wrote:Yllättävän hyvä tuo uusi levy oli, vaikka ei niin hyvä, että panis.. ostaisin. Enon palkkaaminen tuottajaksi taisi kuitenkin tehdä bändille hyvää.
arvasub
turpa kii ja laula
Feggy wrote:Alxity wrote:Yllättävän hyvä tuo uusi levy oli, vaikka ei niin hyvä, että panis.. ostaisin. Enon palkkaaminen tuottajaksi taisi kuitenkin tehdä bändille hyvää.
arvasub
smaa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
toi joku uusi biisi mikä radiossa soi (uusimman nimibiisi ehkå) on itse asiassa aika hyvä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Nimibiisi Viva la Vida on vuoden paras kappale toistaiseksi.
no en nyt ihan noin pitkälle menis mut ei se huono oo.
lol apua
ultravox
testikkeliin nämä huumoriketjut
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joidenkin artistien asema on sellainen, ettei niistä voi tällä foorumilla saada aikaan kunnon keskustelua.
turpa kii ja laula
Joidenkin artistien asema on sellainen, ettei niistä voi tällä foorumilla saada aikaan kunnon keskustelua.
lol apua
ultravox
Nimibiisi Viva la Vida on vuoden paras kappale toistaiseksi.
joo ja paras on tää vaihtoehtoinen video:
http://www.coldplay.com/vivavideo2.php
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tämä pisti miettimään.
No ny se miettimine loppus.
bzort glorf bööth
hustikkeliin nämä teekkariketjut
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Huomenna Valtterin kirppiksellä myynnissä Coldplay-paita. College-paita, jossa kangas väärinpäin. Paita on ihan törkeen kiva, mutta en kehtaa enää vuonna 2008 pitää Coldplay-paitaa, eikä salaseura kokoonnu fyysisesti tarpeeksi usein, että haluaisin paitaa säilyttää
Tero saatana, s'olet gay!
Tuuppa turiseen tuonne Peter Gabriel-otsikkoonkin. Vaivalla oon asiakirjoittanu
mut onko salaseura?
lol apua
ultravox
on se kyllä hyvä piisi toi uusimman nimiraita, taas soi tänään radiossa. taitaa olla paras coldplay-piisi ikinä
lol apua
ultravox
Echtleder wrote:Joidenkin artistien asema on sellainen, ettei niistä voi tällä foorumilla saada aikaan kunnon keskustelua.
Tämä pisti miettimään.
Semmosta sulla sitten tällä kertaa.
turpa kii ja laula
HUIG wrote:Echtleder wrote:Joidenkin artistien asema on sellainen, ettei niistä voi tällä foorumilla saada aikaan kunnon keskustelua.
Tämä pisti miettimään.
Semmosta sulla sitten tällä kertaa.
Itse asiassa täähän on
ihan ok
eiq
Sent from my iPhone 16
on se kyllä hyvä piisi toi uusimman nimiraita, taas soi tänään radiossa. taitaa olla paras coldplay-piisi ikinä
on kyllä varmaan huonoin biisi tolta uudelta levyltä
toinen nimibiisi on paljon parempi, siis se jälkimmäinen osa siitä nimestä.
Kuulin itekki eilen. Aika hyvä kyl
Jos Coldplay ois Tears for Fears, tää ois niie Sowing the Seeds of Love
Jos Coldplay ois Tears for Fears, tää ois niie Sowing the Seeds of Love
Coldplayn versio toki Crying while Sowing the Seeds of Love
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta