You are not logged in.
forssto wrote:Kuulostaapa Coldplayn Don't Panic pitkästä aikaa mahtavalta.
Meenkin tästä runkimaan ja itsemään.käy tekemässä "se" salaseurassa, joka lienee vajonnut jo varsin alas...
Teen "sen".
Tero saatana, s'olet gay!
Ilmoittaudun. Parachutes on aivan ihana, mutta jostain syystä mulla on vain ne myöhemmät levyt.
Rushia en voi kuunnella kun tulee aina kakkahätä ja surullinen olo, oi niitä aikoja. Uusinta olen kuunnellut muutaman kerran enkä oikein jaksa, mutta sainkin sen lahjaksi. Jostain mulle Parachutes!
Pannan ylös, kun tästä oli oikein maininta Rumban pääkirjoituksessa.
kerro lisää
lähetä eka mulle rahaa
homo
Pannan ylös, kun tästä oli oikein maininta Rumban pääkirjoituksessa.
SSJR, Suomen vaikutusvaltaisin foorumi?
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Siis mitä hä kertokaa
Vilkasin kiskalla. Looris näytti pantavan hyvältä kuvassa
Oho. Kakkiiko Looris omaan pesään?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
SSJR, Suomen vaikutusvaltaisin foorumi?
jaa_a. syön sanani (jos siis tämän otsikon perustaja ja tuon pääkirjoituksen kirjoittaja on sama henkilö?).
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
skoskima wrote:SSJR, Suomen vaikutusvaltaisin foorumi?
jaa_a. syön sanani (jos siis tämän otsikon perustaja ja tuon pääkirjoituksen kirjoittaja on sama henkilö?).
On sama.
Tero saatana, s'olet gay!
kävin kaupassa lukemassa
Coldplay julkaisee ilmaissinkun
Brittibändi Coldplay hellii fanejaan julkaisemalla huomena sinkkunsa ilmaiseksi kotisivuillaan. Lisäksi bändi tekee kaksi ilmaiskeikkaa.Violet Hill on bändin ensimmäinen sinkku uusimmalta albumilta Viva La Vida or Death And All His Friends. Breaking News -sivuston mukaan sinkun voi ladata huomisesta alkaen ilmaiseksi yhden viikon ajan bändin virallisilta kotisivuilta.
Ilmaiskeikat Chris Martinin luotsaama poppoo heittää Lontoossa ja New Yorkissa kesäkuussa. Katsomoon pääsee arpaonnella.
Unettavimmaksi musiikiksi hotelliketju Travelodgen kyselyssä rankatun Coldplayn uusin albumi on kaupoissa kesäkuun 12. päivä.
Mahtavaa avokätisyyttä hajuttomilta ja mauttomilta...
Viikonlopun häissä kuultiin sairaan hyvä versio "Yellowsta", jotain sibatyyppejä asialla, laulajana iso Mama Cassia olemukseltaan muistuttava hemmetin hyvä-ääninen tyttö, ja taidokkaasti akustisella ja saumattomasti harmonioita vetänyt viulisti säesti. Paperilla todella paha, livenä loistava. Jos osaisin säveltää folk rockia, pyytäisin ton tytön laulamaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Viikonlopun häissä kuultiin sairaan hyvä versio "Yellowsta", jotain sibatyyppejä asialla, laulajana iso Mama Cassia olemukseltaan muistuttava hemmetin hyvä-ääninen tyttö, ja taidokkaasti akustisella ja saumattomasti harmonioita vetänyt viulisti säesti. Paperilla todella paha, livenä loistava. Jos osaisin säveltää folk rockia, pyytäisin ton tytön laulamaan.
Menee vähän offtopikiksi, mutta taannoisissa ykstyisbileissä, joissa oltiin vieraina, soitti orkesteri nimeltä Never Heard. Jesus, mitä scheissea... Sukkelia kommentteja, ja kaikki ne menneiden vuosikymmenten hitit, jotka kaikki haluaa kuulla. Ja vitut! Perkele, alkaa oikeen vituttamaan vielä jälkikäteenkin se kärsimysnäytelmä...
Mutta jos kuvassa on sen uuden albumin kansi, niin joo-o, huonointa aikoihin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
kyllä mulla näkyy. ja tosiaan, rumin kansi ikinä
kyllä mulla näkyy. ja tosiaan, rumin kansi ikinä
mulla näkyy varmaan väärä kuva, toihan on hieno
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:ce30649666="ydinaukio"]kyllä mulla näkyy. ja tosiaan, rumin kansi ikinä[/quote:ce30649666]
Siis Delacroix'n Vapaus johtaa kansaa, jonka päällä valkoisella sutattu VIVA LA VIDA (joka taas on Frida Kahlon taulun nimi)?!
Maindi bogglaa
TWISTED BITCH wrote:ydinaukio wrote:kyllä mulla näkyy. ja tosiaan, rumin kansi ikinä
Siis Delacroix'n Vapaus johtaa kansaa, jonka päällä valkoisella sutattu VIVA LA VIDA (joka taas on Frida Kahlon taulun nimi)?!
Maindi bogglaa
just sellanen näkyy, coldplay-kanneksi suorastaan nerokas
lol apua
ultravox
TWISTED BITCH wrote:ydinaukio wrote:kyllä mulla näkyy. ja tosiaan, rumin kansi ikinä
Maindi bogglaa
Ihmetyttää jos ks. bändi tietää Kahlosta mitään Tää on ehkä naurettavin levynkansi pitkään aikaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
mun mielestä kauheinta tossa on se miten tuo levyn nimi on kirjotettu
ette kai pilkkaa maailman unettavinta yhtyettä? ootteko nyt oikeassa seurassa?
lol apua
ultravox
[quote:a602bcc537="tigrushka"][quote:a602bcc537="TWISTED BITCH"][quote:a602bcc537="ydinaukio"]kyllä mulla näkyy. ja tosiaan, rumin kansi ikinä[/quote:a602bcc537]
mulla näkyy varmaan väärä kuva, toihan on hieno [/quote:a602bcc537]Siis Delacroix'n Vapaus johtaa kansaa, jonka päällä valkoisella sutattu VIVA LA VIDA (joka taas on Frida Kahlon taulun nimi)?!
Maindi bogglaa [/quote:a602bcc537]
just sellanen näkyy, coldplay-kanneksi suorastaan nerokas
Parachutesin kansi oli oikeesti hieno.
mun mielestä kauheinta tossa on se miten tuo levyn nimi on kirjotettu
Jeps. Gauheeta kattoo.