You are not logged in.
Nyt vasta uskaltauduin kuunteleen läpi näitä, tä Every Teardrop... on kans :peuk::itku::rakkaus:
Kyllähän tän koko "konseptialbumin konsepti" on täysin huutonaura-ja-facepalmaa-itsesi-kuoliaaksi -osastoa mutta jos musa toimii niin sou not
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Uus video
pantomiimielepantteja?!
kirahvitkin lähti karkuun
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Paska video. Jotenkin olen bändia aina ainakin hieman sympatiseerannut, mutta uusin levy on kyllä sellaista sontaa, ettei sitä voi kuin vihata.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tämä on edelleen bändin paras biisi
Lost Boys?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tai
Sent from my iPhone 16
backlash alkoi
toisaalta oon kyllä ihan eri mieltä tosta every tear is a waterfallista, siitähän tuli melkein animal collective mieleen eli hyvä biisi eikä lainkaan "tylsää kierrätystä"
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mut Burt Pahkala tykkää.
Jossain paskalehdessä oli hieno käännöskukkanen, Chrisu selosti jotain jäbien taustoista "me ollaan vaan keskiluokkaisia jätkiä ja siellä julkisessa koulussa kun oltiin jadajaajajaa"
On tainnu kääntäjällä mennä nyt public schoolin merkitys ohi
Miksei ole Mylo Xyloto vieläkään spotifyssä tänäänhän on Suomen julkaisupäivä
how they run this show.
Eilen pyoraytin pari kertaa lapi. Tosi hyva levy, vihaa ei voi kasittaa. Konsepti schmonsepti evvk. Huutonaurut talle, mut tavallaan meikasta on ihanaa, et naa ei varmaan ikina tuu tekemaan ironista tai sarkastista biisia. Kirkasotsaisuudelle propsit, vaikka chrisu on allottava yha ja sen lauluaani lipsuu aika usein aika kehnoksi. Onneksi lahestulkoon aina tilanteen pelastaa pompoosi kertsi. Joskus toivon, et naa tekis biisin, joka ois loppumaton kertosae. Esim. Paradise toimisi kertsi-valihuuto-looppina paljon paremmin. Onneks on M83 tata varten. Pitchforkin kriitikkokin veti lankoja naiden bandien valille ja ihan oikeutetusti mun mielesta.
Rihanna-duetto on talla hetkella suosikki. Myos Arcade Fire -ralli Hurts like Heaven paasi oikeuksiinsa kun fillaroin Parallelia pitkin sita kuunnellen (turvallisella pyorakaistalla toki, missa uskaltaa kayttaa soitinta).
Summa summarum
Mangojauhe goddamn.
tavallaan meikasta on ihanaa, et naa ei varmaan ikina tuu tekemaan ironista tai sarkastista biisia. Kirkasotsaisuudelle propsit
Summa summarum
ihanaa, et naa ei varmaan ikina tuu tekemaan ironista tai sarkastista biisia.
Nyt sait kyllä puettua sanoiksi sen, mikä tässä bändissä on parasta! En ole itse oivaltanu, että tämähän se on mikä viehättää.. Vielä näinä aikoina, kun ironisuus on niin vitun in.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Eilen pyoraytin pari kertaa lapi. Tosi hyva levy, vihaa ei voi kasittaa. Konsepti schmonsepti evvk. Huutonaurut talle, mut tavallaan meikasta on ihanaa, et naa ei varmaan ikina tuu tekemaan ironista tai sarkastista biisia. Kirkasotsaisuudelle propsit, vaikka chrisu on allottava yha ja sen lauluaani lipsuu aika usein aika kehnoksi. Onneksi lahestulkoon aina tilanteen pelastaa pompoosi kertsi. Joskus toivon, et naa tekis biisin, joka ois loppumaton kertosae. Esim. Paradise toimisi kertsi-valihuuto-looppina paljon paremmin. Onneks on M83 tata varten. Pitchforkin kriitikkokin veti lankoja naiden bandien valille ja ihan oikeutetusti mun mielesta.
Rihanna-duetto on talla hetkella suosikki. Myos Arcade Fire -ralli Hurts like Heaven paasi oikeuksiinsa kun fillaroin Parallelia pitkin sita kuunnellen (turvallisella pyorakaistalla toki, missa uskaltaa kayttaa soitinta).Summa summarum
Analyysi kuin omasta suustani
http://pitchfork.com/features/interview … is-martin/
Pitchforkissa hieno Chrisu-haastis.
Last edited by Hassuttelija (31.10.2011 16:50)
how they run this show.
Ei taida kultalevyraja olla Suomessa enää kuin 10 000kpl?
how they run this show.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
on that iPod current rotation: Mylo Xyloto / Starbucks latte in hand swag right now.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
virpi salmi kirjoitti päivän nyt-liitteessä coldplaysta, ja kuinka hän on kuullut "musajäbiltä" ettei se ole enää cool, toisin kuin vaikkapa kiss tai pet shop boys
virpi salmi kirjoitti päivän nyt-liitteessä coldplaysta, ja kuinka hän on kuullut "musajäbiltä" ettei se ole enää cool, toisin kuin vaikkapa kiss tai pet shop boys
Sama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
psykokarkki wrote:virpi salmi kirjoitti päivän nyt-liitteessä coldplaysta, ja kuinka hän on kuullut "musajäbiltä" ettei se ole enää cool, toisin kuin vaikkapa kiss tai pet shop boys
Sama.
jaa, itsehan laskin sen varaan et backlashin backlash ois summautunu forwardlashiksi niinku negatiiviset plussaks.
kyseessa siis monimutkaisempi yhtalo, jossa on muitakin muuttujia kuin chris martin? lyhyen matikan kirous ei vaisty
Last edited by tiptoo (04.05.2012 18:23)
Mangojauhe goddamn.
enää
psykokarkki wrote:enää
niinpä, ainoa hetki kun nää on ollu edes hiukan cool on toi xylo moloto vai mikäs vekkuli se nyt olikaan. Toisaalta tyypit joiden mielestä kiss on cool
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi