You are not logged in.
Roskildeen tulee Mastodon ja Flaming Lips, ei haittaa yhen Ruissin missaaminen.
Olisin ehkä mennyt Roskildeen, jos ne olisivat voineet ilmoittaa tuon Flaming Lipsin ajoissa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:6fd85f43ec="Alxity"]
Olisin ehkä mennyt Roskildeen, jos ne olisivat voineet ilmoittaa tuon Flaming Lipsin ajoissa...[/quote:6fd85f43ec]
Oli muuten meitsillekin aika positiivinen yllätys. Sitä sillei jo vähän harmitteli, että nyt jäi Flaming Lips näkemättä, mutta sitten se olikin mäjähtänyt settiin! Heti pääs kaverille keulimaan.
Miksei aina voi olla perjantai, eiq siis libbu on taskussa.
Ne jotka ei tuu on tyhmiä
en ole kolmekybänen emoboy
Ne jotka ei tuu on tyhmiä
Oonpahan sentään jotain
Joo tonne
Lipsille klubikeikka, tai joku delaa!!!
Avaan joskus ekan sivun ja katson, että MITÄ VITTUA PITÄÄKÖ PAIKKANSA. Sitten havahdun ekan sivun tuskaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
vähän kyllä vituttaa tää touhu. pakko nähä flaming lips mutten vittu haluaa lähtee minnekään turkuun tai ruisrockiin. lippu edelleen ostamatta.
Huutonestistä löyty edullinen lippu perjantaiks. Aion kattoo Mastodonin ja ryypätä loppuajan.
vähän kyllä vituttaa tää touhu. pakko nähä flaming lips mutten vittu haluaa lähtee minnekään turkuun tai ruisrockiin. lippu edelleen ostamatta.
No ei se nyt niin paskaa voi olla. Mä ainakin tuun heti pois sieltä ku alkaa vituttaa. Lippu jo hankittu.
[quote:9524551d02="ydinaukio"]vähän kyllä vituttaa tää touhu. pakko nähä flaming lips mutten vittu haluaa lähtee minnekään turkuun tai ruisrockiin. lippu edelleen ostamatta.
No ei se nyt niin paskaa voi olla. Mä ainakin tuun heti pois sieltä ku alkaa vituttaa. Lippu jo hankittu.[/quote:9524551d02]
on se aika perseestä maksaa junalipusta eestaas joku 100e. ja odotella aamun ekaa junaa turussa kun ei viitsis hotellista maksaa. perkele.
suunnittelin olevani selvinpäin. on varmaan tylsää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:9130fc2674="börjeslandet"][quote:9130fc2674="ydinaukio"]vähän kyllä vituttaa tää touhu. pakko nähä flaming lips mutten vittu haluaa lähtee minnekään turkuun tai ruisrockiin. lippu edelleen ostamatta.
No ei se nyt niin paskaa voi olla. Mä ainakin tuun heti pois sieltä ku alkaa vituttaa. Lippu jo hankittu.[/quote:9130fc2674]
on se aika perseestä maksaa junalipusta eestaas joku 100e. ja odotella aamun ekaa junaa turussa kun ei viitsis hotellista maksaa. perkele.[/quote:9130fc2674]
Sosialisoidu, verkostoidu, irkkaa, elä intter net maailmaa, lähe maailmalle, etsi kyyti!
[quote:e4e9383ccb="ydinaukio"][quote:e4e9383ccb="börjeslandet"][quote:e4e9383ccb="ydinaukio"]vähän kyllä vituttaa tää touhu. pakko nähä flaming lips mutten vittu haluaa lähtee minnekään turkuun tai ruisrockiin. lippu edelleen ostamatta.
No ei se nyt niin paskaa voi olla. Mä ainakin tuun heti pois sieltä ku alkaa vituttaa. Lippu jo hankittu.[/quote:e4e9383ccb]
on se aika perseestä maksaa junalipusta eestaas joku 100e. ja odotella aamun ekaa junaa turussa kun ei viitsis hotellista maksaa. perkele.[/quote:e4e9383ccb]
Sosialisoidu, verkostoidu, irkkaa, elä intter net maailmaa, lähe maailmalle, etsi kyyti![/quote:e4e9383ccb]
eipä oo kuule kuskia löytyny lukuisista yrityksistä huolimatta. perkele.
Liftaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Huutonestistä löyty edullinen lippu perjantaiks. Aion kattoo Mastodonin ja ryypätä loppuajan.
Joo. Lippu löytyy perjantaille ja lauantaillekin, kun ilmaiseksi sai. Mihnä rotsietkot mjotooh?
Siskon autoa en saakaan lainaan, mutta kai se lippu on hankittava ja jotenkin paikalle löydyttävä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nyt on liput hankittu.
Nyt on liput hankittu.
Perjantaiksi toki ainoastaan. Muut päivät taitavatkin olla
Muut päivät taitavatkin olla
No näinpähän on ja perjantaikin näyttäisi tuolta yhtä lukuunottamatta, mutta pakko ostaa pe siitä yhdestä johtuen ja kyllä ton lauantain siihen sitten säälistä mukaan ottaa jos sinne Turgguse kerta tulee hengaamaan, niin samantienhän sitä sitten Ruissalossa on.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:c99f4cbd09="kri"]onkos kukaan menossa tonne perjantaina suht aikasin stadista autolla? voisin kaipaa kyytii... mul on kyllä porukoiden auto käytössä tuolloin mut mulla ei oo ajokorttii nii ite en voi ajaa...
Ehkäpä joo.[/quote:c99f4cbd09]
FOPPA! nyt kun noisis lupasi kautta kiven ja kannon ettei jätä ajotaidotonta nuorta neitiä (minua) yksin auton kanssa Turkuun niin otetaankin sitten meidän porukoiden auto ellei saada jotain muuta autoa käyttöön. sillä kun pääsee sitten varmasti yöllä vielä kotiinkin.
kiitti tarjouksesta kuitenkin!
Joo tosiaan. Mulla kusi autosuunnitelmat siihen, että lupasin mutsille auton täksi viikoksi lainaan pari kuukautta sitten miettimättä yhtään tarkemmin, eikä siltä voi kyllä enää evätä aiemmin luvattuja, koska se muistaa ne vittu kuolinvuoteellakin.
Tero saatana, s'olet gay!
Joo tosiaan. Mulla kusi autosuunnitelmat siihen, että lupasin mutsille auton täksi viikoksi lainaan pari kuukautta sitten miettimättä yhtään tarkemmin, eikä siltä voi kyllä enää evätä aiemmin luvattuja, koska se muistaa ne vittu kuolinvuoteellakin.
voeee....
Perjantaille lippua odotan saapuvaksi tässä huomenna tai ylihuomenna. KIIMA alkaa nousta jo.
Vittu jos ei huomenna tule ni hermostun..
Huomenna on varmaan hyvä hetki rasvata pyöräni ketjut.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.