You are not logged in.
äänestäsin edelleen pinppiä muttei vieläkään ole ehdokkaan..
Jahas, pitäis valita DJBB:n (kiitos, että ehdotitte),
No nyt mää oon ihan varma, ettei jäbä oo ees kuullu sitä omakustannealbumia saati nähny bändii siihen aikaan livenä
Kamoon, ne oli joskus oikeesti kekseliästä rytmimusiikkii, ja suht reippaalla otteella. Vasta myöhemmin niistä tuli laimeeta hissuttelua.
Uskokaa jo!
No, Jean S on varmaan paskempi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jonna's Problem oli joku kausalalainen punk-bändi? Jotain paska-punkkia se taisi olla kuitenkin. Google(-)tanko... oho, ei ollut. Nylon Beat Jonnan joku "bändi".
Pistetääs vielä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:9b5127f09a="Pope"][quote:9b5127f09a="Katkennut petsari"][quote:9b5127f09a="Ulvis"]Kuka äänesti Supperheadsia?!?!!?
Ilmoittaudu. Haluan torua sinua [/quote:9b5127f09a]
Minä. Äänestin siis Supperheadzia, en Supperheadsia.[/quote:9b5127f09a]
Eiks zeta viittaa siihen peelottavaan twostep-seikkailuun?[/quote:9b5127f09a]
enemmänkin no-step..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
hmmm. ekalla kierroksella äänesti yli 60 tyyppiä. tokalle yli 50. nyt päästiin just ja just 40:een ääneen.
onkos porukka muuttunut nirsommaksi? vai selektiivisemmäksi?
hops hops. ääntä kehiin ja maailma paremmaksi.
Vastustan liian myöhässä Bitch Alertin mainintaa tällä listalla! Siinä on tuttuja!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:2b640d4185="Jean-Babtiste"]Jahas, pitäis valita DJBB:n (kiitos, että ehdotitte),
No nyt mää oon ihan varma, ettei jäbä oo ees kuullu sitä omakustannealbumia saati nähny bändii siihen aikaan livenä
Kamoon, ne oli joskus oikeesti kekseliästä rytmimusiikkii, ja suht reippaalla otteella. Vasta myöhemmin niistä tuli laimeeta hissuttelua.
Uskokaa jo! [/quote:2b640d4185]
joo, varsinkin keikat oli aikaisemmin oikein hyviä, eikä siinä omakustannelevyssä ole juuri muuta vikaa kuin liika pituus.
tällä kertaa oli ekan kierroksen tapaan taas melkein liikaa erittäin huonoja vaihtoehtoja. Toinen alkulohko oli paljon heikompi (tai siis keskinkertaisempi).
Hei voi vitun kuunot. Me ei ehkä miellytetä kaikkia rillipäitä ja itsetietoisia musanössöjä, mutta ei todellakaan olla yhtä huonoja ku Tyrävyö tai Fintelligenssi. :centteriä: vaan teillekin julleille.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:4cf573f842="harry-irene"][quote:4cf573f842="Jean-Babtiste"]Jahas, pitäis valita DJBB:n (kiitos, että ehdotitte),
Uskokaa jo! [/quote:4cf573f842]
siinä omakustannelevyssä ole juuri muuta vikaa kuin liika pituus.[/quote:4cf573f842]
En ole kuullut levyä, mutta se tuskin on liian lyhyt?
Mikähän siinä muuten on, että hirvittävän suuri osa maailman bändeistä julkaisee ihan liian pitkiä levyjä? Tommoset 40 minsaa (tai jopa alle) on musta just hyvä mitta levylle, ei suinkaan 60-80 minsaa.
Vastustan liian myöhässä Bitch Alertin mainintaa tällä listalla! Siinä on tuttuja!
Aijaa. Kenet siitä tunnet? Se Maritta oli samassa lukiossa kuin minä. Oli tosin vuotta vanhempaa vuosikertaa. Olin vähän ihastunut lukiossa siihen, kun se oli niin söpö ja ujo.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Joo, kyllä Bitch Alertin rikokset on kevyttä luokkaa. Niiden eka levy ei ehkä edes ollut niin huono, vaikka olikin aikamoista Hole-kopiointia. Myöhempiä en oo kuullu, ja kuvia en ois halunnu nähä. Sillä laulajamimmillä oli ääntäkin, ja sitä olisi voinut käyttää vähän persoonallisemman musan tekoon.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hei voi vitun kuunot. Me ei ehkä miellytetä kaikkia rillipäitä ja itsetietoisia musanössöjä, mutta ei todellakaan olla yhtä huonoja ku Tyrävyö tai Fintelligenssi. :centteriä: vaan teillekin julleille.
Menny miksauksissa taas aamun pikkutunneille, kun noin äkäsiä ollaan? Eiku joo, lopettakaa ny toi kiusaaminen, heh.
no hitto. mulla on tuttuja vaikka kuinka monessa. yhdessä oon soittanut jopa itse. ei saa vaikuttaa. muistutan, olemme totuuden jäljillä
:dissonant organ chord:
Ui me ollaan saatu ääni...
Jude laittoi tuossa eilen tekstrin. ne on Jollyjen kanssa Saksassa. Hanoverissa oli keikkapaikan takahuoneen seinällä lukenut isolla GIANT ROBOT ja sen alla pienemmällä. "tylsiä mulkkuja. menkää rikki."
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Missä kotiteollisuus? En äänestä ennen kuin ne on listalla
Joo, nykyinen humppateollisuus on aika väsynyttä kamaa. Mutta sen verran on tullut kuultua ja diggailtua etten hyvällä katso listalle päätymistä. Kuolleen kukan nimeen asti varsin hyvää äijäilyn ja hevi-iskelmän sekoittelua. Eevan perintö & Tomusta ja tuhkasta on molemmat loistolevyjä.
Sent from my iPhone 16
Missä kotiteollisuus? En äänestä ennen kuin ne on listalla
no tässä on päiväkausia kerätty ehdokkaita. ei kokenut kukaan tarpeelliseksi.
Tässä on vähän sellainen juttu, etten millään pysty löytämään tästä ryhmästä vastusta jollekin Neljän ruusun tai Zen Cafen tapaiselle bändille, jotka oikeasti ovat vastenmielisiä... siis kun eihän näitä monia edes kuule jos ei tahdo. Minusta jonkun Violan äänestäminen on aika vittuilua, kun eräs forumisti tosiaan soittaa ko. pändissä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vittu, Violahan nokittaa meikän bändiä ihan 6 - 0!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Vittu, Violahan nokittaa meikän bändiä ihan 6 - 0!
Missä pändissä sä soitat?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Giant Robotissa tolta listalta...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Giant Robotissa tolta listalta...
ja miehellä vielä foorumin salaperäisin nimimerkki..
Ollaanpas sitä kirjaimellisia tai numerollisia tai mitälie...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Vasta tällä (helpoimmalla) kierroksella osasin äänestää samaa ko enemmistö. Voittajafiilis!
nonniin. nyt kun äänestysvilkkaus alkaa hiipua niin on aika ottaa pöydälle semifinaalit. itse kannattaisin "kerman" keräämistä näistä kolmesta alkukarsinnasta joista arpomalla sitten muodostetaan kaksi semifaalia.
tänne asti oon nyt selannu foorumia ja teidän loputtomia spämmejä, mietin etten kirjoita tänne enää mitään, mut kai se on pakko taas aloittaa spämmäys, kyllä "sitä" on tullakseen kun lypsämään alkaa...
niin sitä vaan että taidan passata tän kierroksen, ei näistä yksikään ole loppupeleissä lähelläkään ykkös- ja kakkoskierroksen kammotuksia. muutama ihan hyväkin artisti löytyy seasta (scandinavian music group, anyone?). hybrid childreneille löytynyt puolustajia, itse en musiikkiaan tunne, mutta oliko niin että niiden laulaja on se punatukkainen "jasse" tai "josse" tai mikä jösses olikaan, joka oli joskus jossain moontv:n tms levyraadossa pirkkoliimanaamana, luulen että mukanaolo tällä listalla johtuu vain sen ärsyttävyydestä tv:ssä. voi tietty olla että sotken se johonkin muuhun, ja kuten sanittu, musasta ei mitään hajua.
spåm