You are not logged in.
Soundgardenin viimeiseksi ja suurimmaksi hitiksi jää Black Hole Sun, joka Rolling Stonen tulkinnan mukaan kertoo Courtney Lovesta.
tää oli aika hyvä!
muuten oon kyllä sitä mieltä että Courtneyn dissaamisessa on aina mukana (toisinaan tiedostamatonta) misogyniaa. onhan noita opportunisteja rockin historiassa.
t. mr. PC
Grunge fan fictionia. Nyt mä olen oikeasti nähnyt kaiken.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rage Against the Machine päätetään kuopata ja tilalle perustetaan aivan uusi yhtye. Bändin nimeksi tulee Audioslave. Vuoden 2002 debyytti sisältää kaikkien superkokoonpanoihin skeptisesti suhtautuvien harmiksi todella väkevää ja vimmaista musiikkia, eikä väsynyttä keskitien rockia. Morellon, Commerfordin ja Wilkin tukemana Cobain saa lauluihinsa aivan uudenlaista eloa. Jo 1991 levytetty ”Smells Like Teen Spirit” kokee Audioslaven uudestaan versioimana mahtavan renessanssin ja on 2000-luvun suurimpia hittejä. Audioslaven debyytti on valtava menestys, kuten myös samoihin aikoihin ensi-iltansa saava Michael Moore -dokumenttielokuva ”What Ever Happened to Zack Rocha, Mr. Bush?”.
No ainakaan uus Bond-tunnari ei ois tämmönen paska floppi
Älä päästä painiks sitä
Grunge fan fictionia. Nyt mä olen oikeasti nähnyt kaiken.
Oikeastaan sepustin tuon pari vuotta sitten kun Noisessa oli tarkoitus aloittaa sellainen "entä jos?"- kirjoitusten sarja. Jengi ei sitten jaksanut väsäillä noita, joten tuokin jäi pöytälaatikkoon. Minä kutsun genreä spekulatiiviseksi musiikkihistoriaksi.
Sent from my iPhone 16
[quote:f04bab5f8d="Tomsk"]Soundgardenin viimeiseksi ja suurimmaksi hitiksi jää Black Hole Sun, joka Rolling Stonen tulkinnan mukaan kertoo Courtney Lovesta.[/quote:f04bab5f8d]
tää oli aika hyvä!
muuten oon kyllä sitä mieltä että Courtneyn dissaamisessa on aina mukana (toisinaan tiedostamatonta) misogyniaa. onhan noita opportunisteja rockin historiassa.
t. mr. PC
Joo, onhan Courtney varsin helppo naljailun kohde.
Sent from my iPhone 16
Joo, onhan Courtney varsin helppo naljailun kohde.
niin siis ei vakavissaan.
Kyllä mulla ainakin menee joka kerta kylmät väreet, ku Courtney rääkäsee tossa Holen "Violet"-biisissä sen "You should learn how to say no!" Muutenkin aika hyvä biisi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mad Seasonin Abovea olen ollut jo pitkään hankkimassa, mutta aina se on jotenkin jäänyt.
Kyllä mulla ainakin menee joka kerta kylmät väreet, ku Courtney rääkäsee tossa Holen "Violet"-biisissä sen "You should learn how to say no!" Muutenkin aika hyvä biisi.
Mulla oli Celebrity Skin joskus. Onhan se aika väsynyt levy, mutta Awful ja Malibu on hyviä biisejä. Violet on tosiaan kanssa helvetin hyvä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
SMAA!
[quote:e6688ac984="Jean-Babtiste"]Kyllä mulla ainakin menee joka kerta kylmät väreet, ku Courtney rääkäsee tossa Holen "Violet"-biisissä sen "You should learn how to say no!" Muutenkin aika hyvä biisi.[/quote:e6688ac984]
SMAA!
Smaa, ilman väreitä. Muutenkin kyseinen levy on muistaakseni varsin mainio. Parempi kuin mikään Albini-bändin levy, ainaski...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:82f842154b="Laatu"]flanellipaidat<3[/quote:82f842154b]
Raija Pelli - siinä vasta elli
in the courtney of the crimson king. unohdettu grungeprogeklassikko!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:08f697cf67="Ulvis"][quote:08f697cf67="Laatu"]flanellipaidat<3[/quote:08f697cf67]
Raija Pelli - siinä vasta elli [/quote:08f697cf67]
in the courtney of the crimson king. unohdettu grungeprogeklassikko!
Tai vaihtoehtoisesti grungepokeklassikko.
Sent from my iPhone 16
[quote:0481c0005f="ex-kolja"]
Parempi kuin mikään Albini-bändin levy, ainaski...[/quote:0481c0005f]Tohon asti ihan hyvä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:63f043b9fa="Jean-Babtiste"][quote:63f043b9fa="ex-kolja"]
Parempi kuin mikään Albini-bändin levy, ainaski...[/quote:63f043b9fa]Tohon asti ihan hyvä.[/quote:63f043b9fa]
albinin adagio.
(missäs se takki taas on...)
[quote:a4d1d07bbb="Ulvis"][quote:a4d1d07bbb="silvawhale"][quote:a4d1d07bbb="Jean-Babtiste"][quote:a4d1d07bbb="ex-kolja"]
Parempi kuin mikään Albini-bändin levy, ainaski...[/quote:a4d1d07bbb]Tohon asti ihan hyvä.[/quote:a4d1d07bbb]
albinin adagio.
(missäs se takki taas on...)[/quote:a4d1d07bbb]
Ei ainakaan mun levyhyllyyssä. Lopetin Sigur Rosin kuuntelun ekaan levyyn [/quote:a4d1d07bbb]
haa. yhdistelmäbändinnimi: SIGug ros.
[quote:dd726c2cec="forssto"]MOON-TV:n hyväksymää postrokkia:
SiGURGOOOOs
Aika hauska.[/quote:dd726c2cec]
en tajuu.
edit: vai oliks toi gurgoo se vizi? aika huono. eli sille
[quote:8c87ac9dcb="silvawhale"]edit: vai oliks toi gurgoo se vizi? aika huono. eli sille [/quote:8c87ac9dcb]
No kai ny! Sascha ja Kehäkettunen tajuaisi.
ei sitä pohjalainen ymmärrä teidän mongerruksia. puhukaa suomea saatana.
Mä en tajua miten joku voi olla diggaamatta Alice in Chainsista. Dirt on ihan vitun kova levy, ihan timanttia alusta loppuun. Them Bones, Dam the River ja Would rokkaa mun sukkia. Soundgardenin Badmotorfinger tappaa myös. Outshined on ihan pirun kova biisi ja siihen Rusty Cage ja Jesus-biisi päälle, niin volaa. Pearl Jamin Ten ei ehkä kolahda samassa mittakaavassa, mutta onhan se silti hyvä levy millä tahansa mittarilla. Nirvanakin töräytti pari hyvää levyä. Kärsii eniten ylisoittamisesta, mutta silti hiton kovia nuo Uterot ja Nevermindit.
Wouldin loppu on sitä paitsi paras koskaan.
Kyllä tuo grungevaihe oli yksi merkittävä osa omaa nuoruutta, vaatekaappikin koostui 90-luvun puoliväliin asti lähinnä flanelli- ja bändipaidoista.
Nirvana oli se kaikista kovin juttu itelleni näistä bändeistä. Smashing Pumpkins ja Soundgarden tulivat kuvioihin vähän myöhemmin. Pearl Jamiin ja Alice in Chainsiin en silloin kulta-aikoina tutustunut hittibiisejä tarkemmin, mutta buumin mentyä ohi varsinkin jälkimmäisen tuotannosta olen löytänyt hyvää tavaraa enemmänkin.
Stone Temple Pilotsin Purple on mun mielestä erittäin hyvä kokonaisuus, mutta muuten niillä onkin sitten aika epätasaisia tai huonoja levyjä.
Kaikkia näitä bändejä tulee aina silloin tällöin kuunneltua edelleenkin. Just pistin AIC:n Dirtin soimaan tämän innoittamana.
Onko kukaan kuunnellut Silversun Pickups nimistä bändiä? Aika paljon yhtymäkohtia Smashing Pumpkinsiin tuossa bändissä, mutta sen verran hyvää matskua on tuo viime vuonna ilmestynyt Carnavas debyytti että mulle maistuu. Ihan virkistävää kuulla tuon tyylistä uutta musiikkia pitkästä aikaa, vaikka ei mitään uraauurtavaa olekaan.
Pearl Jamin Ten ei ehkä kolahda samassa mittakaavassa, mutta onhan se silti hyvä levy millä tahansa mittarilla.
Ten on huonoin kuulemani PJ.
Ten on huonoin kuulemani PJ.
ja harvey paras
vähän ruipelo, mut ohan siin puolensa.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.