You are not logged in.
Oon unohtanu päivittää Star Wars -urakan etenemistä tänne. Katoin neljännen joskus kesän lopulla. Olihan se paljon parempi ku aikasemmat. Ja siinä oli jopa huumoria, uskomatonta. Leian feminismille :påeuk: En korjaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Eiköhän sieltä tule ep. 7, 8 ja 9 tässä vuosikymmenen aikana.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Hessu Hopo ottanee Yar Yar Binksin paikan jatkossa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eiköhän sieltä tule ep. 7, 8 ja 9 tässä vuosikymmenen aikana.
Disney tuskin lopettaa noihin. Suunnitelma on tehä uus episodi joka toinen vuosi...
en ole kolmekybänen emoboy
We want Nicolas Cage as Han Solo in Star Wars VII
Han Solo is a sexy, mysterious, and rebellious character. We need the right man for this job.
Disney bought Lucasfilms.
Fuck a new Monkey Island game, fuck a Star Wars theme park, we want Nic Cage.Let's do this
mitä vittuu nyt oikeesti
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Se, että Tähtien Sodat on viimeinkin saatu George Lucasin sorkista pois, on vain ja ainoastaan hyvä juttu. Uskon varauksetta, että seuraava leffa on vähintään parempi kuin osat 1-3 yhteensä.
Hessu Hopo ottanee Yar Yar Binksin paikan jatkossa.
niinpa hehän ovat kuin...
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sinänsä huvittavaa että mua ei lainkaan ahista nää Disneymerchandise-kauhukuvat. Natiaisten keskuudessa aikaa viettävänä on jo tullut itsestäänselväksi, että uusi polvi tuntee koko saagan jonain mystisten metahybridien sarjana (lego-sw, angrybirds-sw jne). Näihin verrattuna joku "Disney Kidzzzz SW" olis ihan kiinnostava
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
disney-stawan vastapainoksi:
J.J. Abrams ohjaa Star Wars VII:n
Mun pitäis kyl kattoo starwarssit uudelleen, viime kerrasta menny kymmenisen vuotta.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
V katsottu pari viikkoa sitten. Voin tässä vaiheessa todeta, että tähän urakkaan ryhtyminen oli virhe. Onhan nää vanhat parempia kuin uudet, mut silti ihan liikaa sitä avaruuuuus, hei me lennetään viuuuuu, väistellään vähe asteroideja ja ammutaan, piu piu piuuuuu. Hohhoijaa. Ja naiset taas rakastuu renttuihin. Hohhoijaa. Katon viimesen enää vaan sen takia, että muuten olen käyny tän via dolorosan läpi ihan turhaan. No Yodalle voi antaa That's all.
*
Vein divariin hiljattain leffoja, joiden katsominen aiheuttaa vain stressiä. Pölkylle joutuivat mm. kaikki kolme Star Wars -prekullia.
Nyt se on täytetty. Katoin VI:n tänään. Tää oli miellyttävin katselukokemus. Varmaan enimmäkseen sen takia, että nukuin n. puolet leffasta.
Pitäkää Star Warssinne.
*
Naapuritalon pihalla olleelta jätelavalta löytyi vuoden 1979 Kenner Millennium Falcon:
Sekä C3PO, IG-88, Klaatu, AT-AT commander ja Imperial TIE Fighter Pilot näistä ukoista:
Dyykkaaminen rules ok.
Tämä vaikutti selailun perusteella mukavalta: http://www.amazon.com/William-Shakespea … 1594746370
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
on se söpö