You are not logged in.
Hyvä ja vähän erilainen kappale. Ennakkoarvioissa uutta EP:tä on moitittu hieman hengettömäksi ja tylsäksi. Saa nähdä. Internetistä sitä kai jo saa, mutta taidanpa itse odottaa virallista julkaisua.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
joo sama ja eri. biisi vaikuttaa kyllä hyvältä. blogissa josta tuokin löytyi sanottiinkin kyllä, että kyseessä olisi ep:n "vaikuttavin" kipale ja tällaisen kuvan sain jostain muualtakin.
tulee mieleen sellanen adamson/lost highway tyylinen nyrjähtänyt keskiyön jatsi
itse olen vähän koittanut katsoa jos jostain löytyisi torrentia, mutta ei ole kyllä vielä vastaan tullut. kohtahan tuo tosin jo tulee.
Menetetty peli
Another World -kappale pela vähä tylsä peli.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Muutama päivä tuota uusinta on nyt tullut luukutettua ja erittäin hyvältä kuulostaa. tanassa odottelen alkuvuodesta ilmestyvää pitkäsoittoa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Uusi levy tulee kauppoihin tammikuun 20. päivä.
01 Her Eyes Are Underneath the Ground
02 Epilepsy Is Dancing
03 One Dove
04 Kiss My Name
05 The Crying Light
06 Another World
07 Daylight and the Sun
08 Aeon
09 Dust and Water
10 Everglade
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
löytyykö jo intternetistä?
Menetetty peli
Ei mitään tietoa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Her Eyes Are Underneath the Ground on ainakin tämän livevedon perusteella todella hieno kappale.
http://www.youtube.com/watch?v=7vmvEUpdgyY
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:8b003e7bf9="PrivateJoy"]joo sama ja eri. biisi vaikuttaa kyllä hyvältä. blogissa josta tuokin löytyi sanottiinkin kyllä, että kyseessä olisi ep:n "vaikuttavin" kipale ja tällaisen kuvan sain jostain muualtakin.
tulee mieleen sellanen adamson/lost highway tyylinen nyrjähtänyt keskiyön jatsi [/quote:8b003e7bf9]
Joo kyllähän Shake That Devil taitaa sen EP:n ylivoimaisesti paras biisi olla. Tosin ei se sen jälkeenkään tuleva biisi aivan paska ole.
Jotenkin uskomatonta, että tuosta biisistä Antony ja kumppanit saaneet väännettyä hienon version. Aluksi tosin mietin, että ei tämä nyt ehkä ihan vaan näin pelkkänä lauluna toimi, mutta kun rummut ja torvet tulevat mukaan niin parhaus alkaa. Tuo on kyllä niin hieno biisi, että melkeenpä olisin valmis pelkästään siitä maksamaan EP:n hinnan...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
löytyykö jo intternetistä?
Soulseekistä ainakin löytyy jo. Minä odottelen levyn ilmestymistä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Uusi levy tulee kauppoihin tammikuun 20. päivä.
MUN SYNTTÄRINÄ
Mangojauhe goddamn.
Keikkaa näyttäisi pukkaavan Kulttuuritalolle lauantaina 21. maaliskuuta. Liput alk. 49,50 ja tulevat nyt perjantaina myyntiin.
Oho! Oho! Pitää varmaan laittaa lippu tilaukseen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei taida jaksaa enää kolmatta kertaa, viimeksi alkoi hieman väsyttämään ja uudet biisit ei jostain syystä vaan ole innostaneet yhtään.
Hope There's Someonen loppurevittelyt ja Lou Reed-intro Fistful of Lovessa on kyllä ihan fiilistelymusan huippuhetkiä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jos toi ois pari kybää halvempi, ni saattaisin jopa mennä tsekkaamaan, mut nyt toi hinta on vähän turhan suolainen mulle.
Pitää varmaan yrittää saada Antony Pitkämieheen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
missasin aiemmat niin voisi koittaa nyt kyetä.
Menetetty peli
jippu hankittu!
Mangojauhe goddamn.
jippu hankittu!
Smaa
Täytyy muuten todeta, että kaikki uudelta levyltä kuulemani kappaleet kuulostavat suorastaan helvetin hyviltä. One Dove, esimerkiksi.
http://hypem.com/track/714740/Antony+an … s-One+Dove
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
joo, hankittu on
laitoin torrentinkin lataukseen, mutta katsoo nyt jos malttais kumminkin odottaa..
Menetetty peli
Tuli tässä mieleen asia, joka on varmaan tässäkin ketjussa mainittu jo aika useesti, mutta on siinä jotain vähän surullista, että porukka on ihan pähkinöinä, kun ne kuuntelee miestä, joka näyttää keski-ikäiseltä transvestiitilta ja kuulostaa pelokkaalta neekeriltä. Ei sillä, hieno ääni, mutta voiko muka joku oikeesti kattoo esim. tän videon nauramatta: http://www.youtube.com/watch?v=TbCIQ-SKhKE
Voi jeesus.
[quote:6d1adf29e4="Junkieman"]Tuli tässä mieleen asia, joka on varmaan tässäkin ketjussa mainittu jo aika useesti, mutta on siinä jotain vähän surullista, että porukka on ihan pähkinöinä, kun ne kuuntelee miestä, joka näyttää keski-ikäiseltä transvestiitilta ja kuulostaa pelokkaalta neekeriltä. Ei sillä, hieno ääni, mutta voiko muka joku oikeesti kattoo esim. tän videon nauramatta: http://www.youtube.com/watch?v=TbCIQ-SKhKE
Voi jeesus.[/quote:6d1adf29e4]
Öö...helposti? Ja mitä sitten, vaikka naurattaiskin? Eikö muka ole mahdollista nauraa ja olla pähkinöinä samanaikaisesti?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:3d8dd877cc="Jean-Babtiste"]
Öö...helposti? Ja mitä sitten, vaikka naurattaiskin? Eikö muka ole mahdollista nauraa ja olla pähkinöinä samanaikaisesti?[/quote:3d8dd877cc]
No älä ny jätkä flippaa, kuhan provoon.
[quote:60812fc149="Junkieman"][quote:60812fc149="Jean-Babtiste"]
Öö...helposti? Ja mitä sitten, vaikka naurattaiskin? Eikö muka ole mahdollista nauraa ja olla pähkinöinä samanaikaisesti?[/quote:60812fc149]
No älä ny jätkä flippaa, kuhan provoon.[/quote:60812fc149]
Kuhan shievailet.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei sillä, hieno ääni
eri
[quote:b5785b000c="Junkieman"]Ei sillä, hieno ääni
eri[/quote:b5785b000c]
Juuri talla lailla. Antonyn aani on aika mielettoman rasittava. Hercules and Love Affairin Blind toimii siksi etta Antony ei ylilaula sita biisia, niin kuin just about joka ikista omaa biisiaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:893e6e70b1="ydinaukio"][quote:893e6e70b1="Junkieman"]Ei sillä, hieno ääni
eri[/quote:893e6e70b1]
Juuri talla lailla. Antonyn aani on aika mielettoman rasittava. Hercules and Love Affairin Blind toimii siksi etta Antony ei ylilaula sita biisia, niin kuin just about joka ikista omaa biisiaan.[/quote:893e6e70b1]
olin muuten joskus ihan samaa mieltä, mutta jossain vaiheessa sitten onnekseni tajusin, että parastahan tämä.
harvoja 2000-luvun artisteja jonka uudet tuotokset ostaisi heti sikana säkissä.
Menetetty peli
[quote:c96ac812f3="Bricolage"][quote:c96ac812f3="ydinaukio"][quote:c96ac812f3="Junkieman"]Ei sillä, hieno ääni
eri[/quote:c96ac812f3]
Juuri talla lailla. Antonyn aani on aika mielettoman rasittava. Hercules and Love Affairin Blind toimii siksi etta Antony ei ylilaula sita biisia, niin kuin just about joka ikista omaa biisiaan.[/quote:c96ac812f3]
olin muuten joskus ihan samaa mieltä, mutta jossain vaiheessa sitten onnekseni tajusin, että parastahan tämä.
harvoja 2000-luvun artisteja jonka uudet tuotokset ostaisi heti sikana säkissä.[/quote:c96ac812f3]
Eri, taso ollut laskussa debyn jälkeen.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:583211d5c9="PrivateJoy"][quote:583211d5c9="Bricolage"][quote:583211d5c9="ydinaukio"][quote:583211d5c9="Junkieman"]Ei sillä, hieno ääni
eri[/quote:583211d5c9]
Juuri talla lailla. Antonyn aani on aika mielettoman rasittava. Hercules and Love Affairin Blind toimii siksi etta Antony ei ylilaula sita biisia, niin kuin just about joka ikista omaa biisiaan.[/quote:583211d5c9]
harvoja 2000-luvun artisteja jonka uudet tuotokset ostaisi heti sikana säkissä.[/quote:583211d5c9]
Eri, taso ollut laskussa debyn jälkeen. [/quote:583211d5c9]
toki deby on paras, mutta silti.
Menetetty peli