You are not logged in.
Hyvin on Morrisseyn statuspäivitys kerännyt luokseen paskakärpäset sanomaan ääneen "what we say in private" ja siellä touhu ei siis tosiaankaan rajoitu pelkästään Isisin tuomitsemiseen. Eli populistinen ripuli keräs aika odotetun vastausryöpyn: olikohan ihan tarpeellista.
shit swings both ways
https://www.wired.com/2016/03/isis-winn … eres-beat/
https://www.wired.com/2017/05/think-tweet-wake-attack/
alennun jakamaan wired artikkeleita
Joo siis sun edgyilyyn viittasin tolla! Mut joo edgyilylle mulla on nollatoleranssi ja itsekin olet vallan miellyttävä heppu
Corbyn pelastaa maailman, sillä on se ote mitä vaaditaan. Idpollissa on toki ongelmansa, mutta se ei ole feminismi jne. Inklusiivista politiikkaa ja järjestäytymistä ilman turhia kärjistyksiä. Mut samalla ymmärtää että jos esim heittää raiskausvitsejä läpällä niin osa niistä naisista siinä porukassa varmaan miettii kahdesti tuleeko uudelleen paikalle. Ja muutenki tyhmää. AIka käytännönläheistä shittiä niinku.
Vasurit pelaa Souls-pelejä, jossa vaikeustason katto nousee samalla kun jotain saavuttaa. Loppua ei ole koskaan näkyvissä. Ehkä sitten ku läppäri hajoaa. Tai kuten Overwatchissa jossa matchmaking asettaa sut koko ajan pisteeseen missä muut pelaa tasollasi. Kaikki muut mulkerot cheattaa pelaamaan noobejen kanssa ja tylyttää 6-1 ja nauttii elämästä ja voittamistesta 24/7.
nyt menen lukemaan pääsykokeitteni ympäriltä Baudrillardin Symbolic exhange and Death ja poistan muististani kaiken mitä piti oppia. ehkä saan myös elimistöstäni tän maailmanlopun odottamisenkin ja pommiräjähdyksen vaikka tais tuolla indonesias taas taphtua jotain. tavallaan voin unohta koko morrissey ja manchester accidentinkin. vittuako tässä.
Because if it's not love
Then it's the bomb, the bomb, the bomb, the bomb, the bomb, the bomb, the bomb
That will bring us together
morroooooo
armashenrik wrote:parhaat smiths albumit jonossa:
2. The Smithsparas on kuitenkin louder than bombs.
kai tuo ihan kelpo kokoelma, tuohan on jonkinmoinen yhdistelmä hatful of hollowta ja world won't listeningia, tehty alunperin jenkkimarkkinoille, mutta julkaistiin sitten euroopassakin, ettei porukan tarvinnut maksaa itseään kipeäksi importeista, vaikkei sillä mitään oleellista uutta ollut mukana. sheila take a bow -sinkku tosin muistaakseni oli world won't listeningin jälkeisistä.
elikkäs hatful > queen > no sit ne muut > strangeways varmaan vikana
nimikkolevy on hyvä, mutta kaukana täydellisestä. tyyppiesimerkki levystä, joka olisi voinut olla niin paljon parempi parilla biisivaihdoksella + useimpien biisien radiosessioversiot pesi lattiaa albumiversioilla.
Parhaimmat: 2 ekaa (hatful of hollow ja eka) > kaukana kaikki muut.
Ei maistunut edes silloin 16-vuotiaana ne myöhäisemmät levyt, mutta tottakai niitä yritti vähän kuunnella, että entäpä jos siellä olisikin hyviä biisejä.
bzort glorf bööth
the queen is deadin julkaisusta 31 vuotta ja nyt joku super limited 12" ja 7" systeemi myynnissä ehkä jossain
Ostin Queen is Dead CD:n viime kesänä kirppikseltä eurolla, en ole vielä kuunnellut Tarkistin vain että siinä on paras Smiths biisi jonka tiedän, eli
Cemetry Gates (Phil Anselmo diggaa myös siitä ja lainasi biisin nimen Panteralle )
onhan se nyt smithsien varsinaisista studioalbumeista kevyesti paras, ja cemetery gates on mahtava, kuten myös nimibiisi, frankly mr. shankly ja vicar in a tutu, eikä niissä muissakaan valittamista. paitsi ehkä never had no-one ever, joka on se "pakollinen" täyteraita, mutta aika kivuttomasti sekin menee silti. some girls are bigger than others olisi myös toiminut paremmin vaikka sinkun b-puolena, mutta mitäs näistä, kevyesti viiden tähden levy silti.
sinkuilla siis tämmöistä:
The Queen Is Dead 12":
01 The Queen Is Dead
02 Oscillate Wildly
03 Money Changes Everything
04 The Draize Train
The Queen Is Dead 7":
01 The Queen Is Dead
02 I Keep Mine Hidden
The 12" features the 1992 edit of the track (found on the How Soon Is Now CD single), as well as B-sides Oscillate Wildly, Money Changes Everything, and The Draize Train. The 7" features I Keep Mine Hidden, originally found on the 1987 cassette release of Girlfriend In a Coma and allegedly the last recorded Smiths song.
ei sillä että moinen reissue repackage kiinnostais edes vähää alusta, mutta mahtaako toi i keep mine hidden olla joku erikoisversio vai miksi tossa mainitaan joku ihme kasettisinkku i keep mine hidden toki huippuhyvä biisi mutta löytyi kyllä ihan perus 12"-sinkultakin.
Moz: "Reggae, for example, is to me the most racist music in the entire world. It's an absolute total glorification of black supremacy... There is a line when defense of one's race becomes an attack on another race and, because of black history and oppression, we realise quite clearly that there has to be a very strong defence. But I think it becomes very extreme sometimes."
Moz: "But, ultimately, I don't have very cast iron opinions on black music other than black modern music which I detest. I detest Stevie Wonder. I think Diana Ross is awful. I hate all those records in the Top 40 - Janet Jackson, Whitney Houston. I think they're vile in the extreme. In essence this music doesn't say anything whatsoever."
Interviewer: "But it does, it does. What it says can't necessarily be verbalised easily. It doesn't seek to change the world like rock music by speaking grand truths about politics, sex and the human condition. It works at a much more subtle level - at the level of the body and the shared abandon of the dancefloor. It won't change the world, but it's been said it may well change the way you walk through the world."
Moz: "I don't think there's any time anymore to be subtle about anything, you have to get straight to the point. Obviously to get on Top Of The Pops these days, one has to be, by law, black. I think something political has occurred among Michael Hurl and his friends and there has been a hefty pushing of all these black artists and all this discofied nonsense into the Top 40. I think, as a result, that very aware younger groups that speak for now are being gagged."
Interviewer: "You seem to be saying that you believe that there is some sort of black pop conspiracy being organised to keep white indie groups down."
Moz: "Yes, I really do."
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Morrissey on nyt taas vähän tyhmä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
10 puntaa singlestä?
Eihän toi ole enää mitenkään yllättävää. Eräskin teksti tv-666-jäsenten toinen bändi mainosteli just debyyttiseiskaansa hintaan 8. Seiskojen tekeminen ei ole kovinkaan edullista nykyään. Erinäisten tahojen mukaan jopa kannattamatonta. Vitoselle kattaa aika pitkälti kulut.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
10 puntaa singlestä?
eihän tuo kallista ole, tekoparran kanssa sitten ostamaan lisäkappaleita ja vuoden päästä ylimääräiset voi myydä voitolla ebayssa
p.s.
ostin just piitlesin strawberry fields forever -seiskan aika lailla 10 puntaa vastaavalla summalla cdon:ista, tosin tilasin sillä mielellä että tuskin löytyy kun oli levykaupoista loppunut saman tien (rsd-seiska siis) mutta ei haittaa, hintansa arvoinen. tosta morrisseyn sinkusta en tiedä sitten
KZ wrote:10 puntaa singlestä?
Vitoselle kattaa aika pitkälti kulut.
No sit varmaan voi myydä kutosella, paitsi jos on only in it for the money *
*kommentti sisältää huumoria
Morrisseyn pitää kuitenkin jollain maksaa ne Gantin kauluspaidat, jotka se repii keikoilla päältään.
KZ wrote:10 puntaa singlestä?
Eihän toi ole enää mitenkään yllättävää. Eräskin teksti tv-666-jäsenten toinen bändi mainosteli just debyyttiseiskaansa hintaan 8. Seiskojen tekeminen ei ole kovinkaan edullista nykyään. Erinäisten tahojen mukaan jopa kannattamatonta. Vitoselle kattaa aika pitkälti kulut.
Omakustanteena 5 kattaa hyvin kulut. 200kpl seiskoja kansineen reilu 900 ja siihen 50 levyä lisää ja hinta nousee 15.
bzort glorf bööth
Morrissey ja TekstiTv 666:n juipit taitavat olla tahoillaan maittensa kovimpien indielabeleiden alaisuudessa eli tokkopa tarttee omakustanteena pahemmin levyjä pyöräytellä.
bzort glorf bööth
rc-lungen wrote:KZ wrote:10 puntaa singlestä?
Omakustanteena 5 kattaa hyvin kulut. 200kpl seiskoja kansineen reilu 900 ja siihen 50 levyä lisää ja hinta nousee 15.
Missä saat tehtyä painetut ei-paperiset kannet tuohon hintaan?
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:KZ wrote:10 puntaa singlestä?
my45lla 200kpl levyjä ja cmyk kannet/etiketit = 952e + rahti, eli n. 1050e, ilman yhtäkään ilmaiskappaletta omakustannehinta 5,25e/kpl.
250kpl n. 1085e = omakustannehinta ilman yhtäkään ilmaiskappaleita 4,34e, parikyt ilmaiskopsuu niin hinta on 4,71e/kpl ja tuolla kun myy kauppoihin niin se on 8,90e.
Jos lisätään tohon vielä Teoston mekanisointimaksu niin eihän noissa hinnoissa ihan hirveesti järkeä ole.
Minkä laatuisia noi My45:n kannet muuten ovat? Toihan on paikkana edullisimmasta päästä.
Hän-yhtyeen seiskan julkaisi Rolling Records-levykaupan levy-yhtiöjatke, joten en nyt ihan kärkikahinoista osaa sanoa. Kelläs noi Smithsin oikeudet tätä nykyä on? Tietääköhän edes fanit?
hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:KZ wrote:10 puntaa singlestä?
Minä tsekkailin mobinekon hintoja. Mobinekolta tullut meille isompien levyjen kohdalla jotkut alle 100 postit niin tuumailin, et seiskoillakin varmaan samanlaiset.
bzort glorf bööth
Luppakorva sikailee taas wrote:hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:KZ wrote:10 puntaa singlestä?
Minä tsekkailin mobinekon hintoja. Mobinekolta tullut meille isompien levyjen kohdalla jotkut alle 100 postit niin tuumailin, et seiskoillakin varmaan samanlaiset.
Väärä topsu mut menkööt: minkälaista pahvia mobineko nykyään käyttää kansiin? Pari siellä tehtyä levyä nähnyt ja kannet ovat olleet vähän lerppui. Jos ovat ottaneet parempilaatuisen pahvin käyttöön niin vois koittaakin tehdä siellä jotain.
Hmm, hämäävän halvat hinnat noilla. Jos sulla on hiiris pistää esimerkkiä jostain viime vuosina tehdystä 7"sta niin kiinnostaisi. Toisin kuin monet muut niin nää ei ilmoita speksejä käyttämänsä paperin paksuudesta/painosta.
The absolute best of The Smiths: All 70 songs ranked by Slicing Up Eyeballs readers
hieman yllätyksiäkin tuolla, miten ihmeessä mikään strangewaysin biisi voi päästä top-kymppiin, varsinkin stop me, kun on siellä parempiakin. ja häntäpäässä ihan huippuja, jeane olisi kuulunut jonnekin top-kympin seutuville, samoin the hand that rocks the cradle, ja kuinka voi viimeiseksi jäädä i keep mine hidden, luultavasti se on vain niin harvinainen biisi ettei moni tunne, onko sitä edes kokoelmilla? muuta selitystä en keksi. mutta ihan mielenkiintoinen rojekti noin muuten. tuossa siis tyypit saaneet äänestää omaa top-25:a. sitten voi miettiä mitä olisi itse sinne laittanut...
no tein nopeasti oman listan 25 parhaasta, huomenna saattais olla eri järjestys ja pari biisiä mennä vaihtoon. perässä sijoitus slicing up eyeballsin listalla:
1. William, It Was Really Nothing (11.)
2. This Charming Man (3.)
3. Panic (9.)
4. Jeane (62.)
5. Heaven Knows Im Miserable Now (6.)
6. Still Ill (21.)
7. Hand That Rocks The Cradle (61.)
8. Frankly, Mr. Shankly (27.)
9. The Queen Is Dead (13.)
10. Ask (12.)
11. Reel Around The Fountain (25.)
12. Youve Got Everything Now (58.)
13. The Headmaster Ritual (20.)
14, Cemetry Gates (14.)
15. Sheila Take A Bow (23.)
16. Hand In Glove (15.)
17. Stretch Out And Wait (48.)
18. Vicar In A Tutu (55.)
19. Shoplifters Of The World Unite (18.)
20. Rusholme Ruffians (46.)
21. How Soon Is Now? (2.)
22. This Night Has Opened My Eyes (49.)
23. There Is A Light That Never Goes Out (1.)
24. You Just Havent Earned It Yet Baby (28.)
25. Handsome Devil (32.)
still ill, reel around the fountain ja you've got everything now luonnollisesti hatful of hollowlta löytyvinä radioversioina, jotka pesee debyytin versiot selvästi.