You are not logged in.
oikea ratkaisu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
todellinen voittajahan toki tämä:
Sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Päivän sarjisostokset:
Jyrki Nissinen - Tylsät ritarit
Marko Turunen - Ufoja Lahdessa #4
Sain uusimman Fablesin kirjastosta ja luin sen. Hyi. Alkujuttu oli hyvä, mutta "varsinainen" tarina oli hallitsematonta roskaa. Loputonta suunnittelua, eikä mitään tapahdu. Tais jäädä ton sarjakuvan seuraaminen tähän.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Marko Turunen - Ufoja Lahdessa #4
Marko
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ei perhana, emmä kyl meinaa millään päästä tän Jimbon jumalaisen näytelmän loppuun asti.... On nääs niin maan mahottoman raskasta luettavaa, jos meinaa yrittää sisäistää edes puolet kaikista viittauksista ja sitaateista. Eikä toi piirrostyylikään hirveästi houkuta, vaikka yleensä suht rujosta jäljestä tykkäänkin.
www.kiiltomato.net/gary-panter-jimbon-jumalainen-naytelma/
www.kvaak.fi/naytajuttu.php?articleID=1454
Jumalaut monta kuukautta mennyt jo tavatessa pari sivua kerrallaan ja nostaessa koko eepos aina takas hyllylle "odottamaan otollisempaa hetkeä"...
Oonks mä nyt ihan tyhmä ja juntti hei?
en oo viittinyt ees yrittää
en oo viittinyt ees yrittää
Joo, sama, mut pälyilin kyl tänään tota taas kaupassa.
bernardblack wrote:en oo viittinyt ees yrittää
Joo, sama, mut pälyilin kyl tänään tota taas kaupassa.
en pälyilly tänään jimboa kaupassa, mut sen sijaan pälyilin ja ostin Pirisen uusimman Yhesti yhes paikas -vihkosen: ässää kamaa
postissa tuli tänään:
Luin just Clowesin Wilsonin, hyvää skeidaa.
Miks Angelica Skywolf on päässy tohon sarjakuvaan?
miksei pääsis?
Lainasin läjän uudehkoja sarjiksia kirjastosta ja luin.
Minna & miehet: kantsii tsekkailla, oikeestaan kaikki oli hyviä, mut eritoten Nissisen "Köyhää kansaa" ja Heikkisen "Epäluulo"
Jonathan Ames & Dean Haspiel - Alcoholic: iha jees, mut tässä ei ollut oikeen mitään sarjakuvallista, olisin mieluummin lukenut romaanina
Marguerite Abouet & Clement Oubrerie - Aya: tää oli aika mainio ja onnistui siinä mitä yrittikin
Millar & Romita - Kick-Ass: vittu mitä paskaa saatana
Sain synttärilahjaksi
Last edited by hezma (30.05.2011 13:31)
Sain synttärilahjaksi
Väärä topikki
Tykkäsin.
Halvaantuneen Lepakkotytön ihmeparantuminen suututti fanit
14.6.2011 14:09
Helsingin Sanomat
Batgirl-sarjakuvalehden lukijakunta on suuttunut lehden omistajien päätöksestä ihmeparantaa sarjakuvan vammainen päähenkilö. Batgirl eli sarjakuvahahmo nimeltä Barbara Gordon halvaantui 1988 The Killing Joke -nimisessä jaksossa, jossa Jokeri ampui häntä.
Seuraavana vuonna Gordon-hahmo palasi Oraakkeli-nimisenä pyörätuolissa istuvana hahmona, joka oli nerokas hakkeri. Oraakkeli erikoistui kyberrikollisuuden kitkemiseen.
Batgirlin omistaja DC Comics on nyt päättänyt, että Batgirl palaa ensi syyskuussa kuvioihin täysissä voimissa ilman pyörätuoliaan. The Telegraph -verkkolehti kertoo, että idea kuuluu laajempaan suunnitelmaan, jonka mukaan koko sarjan julkaiseminen aloitetaan alusta mutta modernisoituna versiona.
Suunnitelma on suututtanut Oraakkelin fanit, jotka korostavat, että Oraakkeli on sarjakuvien ainoa vammainen supersankari.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Tulipa tilattua Eddie Campbellin The Years Have Pants, eli kaikki Alec-stoorit samoissa kansissa. Noita on jotain kirjastossa ja oon tykännyt. Kokoelmassa on 640 sivua. Ei ole vielä ehtinyt aloittaa.
Last edited by noiseidea (14.06.2011 17:06)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kaivoin tässä muutama päivä sitten ElfQuestit esille. Ei jaksa ku ihmetellä, että onko tekijät todella alussa jo tienny miten tarina etenee, kun kaikki liittyy kaikkeen jatkuvasti ja jotkus alussa kerrotut asiat valkenee vasta monta osaa myöhemmin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Postista tuli Zak Sallyn kolmas Sammy The Mouse
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kaivoin tässä muutama päivä sitten ElfQuestit esille. Ei jaksa ku ihmetellä, että onko tekijät todella alussa jo tienny miten tarina etenee, kun kaikki liittyy kaikkeen jatkuvasti ja jotkus alussa kerrotut asiat valkenee vasta monta osaa myöhemmin.
*
ElfQuest
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Niin ja jos aiheessa halutaan pysyä niin koneella odottaa kaikki Buffyn kasikauden sarjikset cbr-muodossa. Tiedänpä mitä teen viikonloppuna
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME