#301 18.06.2008 10:57

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Sarjakuvat

armashenrik wrote:

vittu kun sarjakuvat maksaa niin paljon... tai sitten olen vain pihi. en osta edes levyjäkään, mutta kyllä vain ryyppämiseen on aina rahaa. olisi kyllä ihnaa omistaa hyllyllinen hyvää sarjakuvaa, varsinkin nyt kesällä, kun kirjaston kaikki hyvä on luettu. nykyään tulee vain paha mieli kun lukee tähtivaeltajan sarjakuvapalstoja icon_sad

smaa. myös ton tähtivaeltajan osalta itku

kesäisen sadepäivän paras ratto: dominokeksit ja kasa sarjakuvia ff


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#302 18.06.2008 11:02

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Sarjakuvat

Pope wrote:

[quote:543a489e31="armashenrik"]vittu kun sarjakuvat maksaa niin paljon... tai sitten olen vain pihi. en osta edes levyjäkään, mutta kyllä vain ryyppämiseen on aina rahaa. olisi kyllä ihnaa omistaa hyllyllinen hyvää sarjakuvaa, varsinkin nyt kesällä, kun kirjaston kaikki hyvä on luettu. nykyään tulee vain paha mieli kun lukee tähtivaeltajan sarjakuvapalstoja icon_sad

smaa. myös ton tähtivaeltajan osalta itku

kesäisen sadepäivän paras ratto: dominokeksit ja kasa sarjakuvia ff[/quote:543a489e31]
Ratto! peuk


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#303 18.06.2008 11:15

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Sarjakuvat

Kiitos $-alennustilan, tuosta alakerrasta saa todella hyvää settiä 15€ hintaan... Vaarallinen kauppa. Saattaa tänään lähteä 20th Century Eightball messiin...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#304 03.07.2008 19:19

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: Sarjakuvat

ja jälleen olis daterape-tuuli hollywoodilla... watchmen-elokuva oliko se ton 300 ohjaajalta. kuolema icon_oak http://watchmenmovie.warnerbros.com/

Offline

#305 04.07.2008 10:37

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Sarjakuvat

[quote:0d7987574d="TWISTED BITCH"]pitkämiehestä lähti mukaan sokeri-sakarin uusi painos ja kolme meat cakea colorflash

vinkkejä otetaan toki vastaan mitä kandeis tsekkaa, sitä nissisen uutta(?) kattelin jo "sillä" "silmällä"...[/quote:0d7987574d]

Kaikki vierailut italialaisessa kodissa? Taitaa olla wanhimmat jutut koottuna..
Kait toikin kandee poimia messiin vaikka ei niin  rokrok ookaan kun  Nuolee kuin eläin sipsiä  ja Kiimaiset maantiesuolan imeskelijät..

Comic book holocaust on vekkuli..


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#306 04.07.2008 10:38

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Sarjakuvat

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

Kiitos $-alennustilan, tuosta alakerrasta saa todella hyvää settiä 15€ hintaan... Vaarallinen kauppa. Saattaa tänään lähteä 20th Century Eightball messiin...

Juu niin lähti.

Ja sitten vielä 42€ Locas.... icon_rolleyes

Vittu mä oon kusessa.


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#307 04.07.2008 11:59

kouros
Member
From: Attabar Teru
Registered: 19.12.2005
Posts: 105
Website

Re: Sarjakuvat

armashenrik wrote:

ja jälleen olis daterape-tuuli hollywoodilla... watchmen-elokuva oliko se ton 300 ohjaajalta. kuolema icon_oak http://watchmenmovie.warnerbros.com/

Sen kun tekee. On kässäristä ollut eri versioita valmiina jo 90 luvulta. Pääseepähän hypetyksestä. Varmasti leffa tuo uusia lukijoita myös sarjakuvalle.

Kunhan muistaa itse, että ei ala missään vaiheessa asettamaan outoja odotteita filmatisoinnille, niin sen voisi katsoa ihan mielenkiinnolla. Täytyy mennä teatteriin sitten puhtain sydämin(!), ellei sitten halua helppoa tekosyytä marmatukselle.  Trailerit herättivät ainakin minussa positiivista mielenkiintoa koko elokuvaa kohtaan. Erityisesti olen iloinen, että alkuperäisen sarjakuvan taustaa ja maailmaa valottavat oheistarinat toteutetaan myös: sarjakuva sarjakuvassa (pimeä Tales of the Black Freighter vaimikäsenytolikaan) ja sit se historiikkityyppinen dokumentaatio edellisen sukupolven sankareista. Black Freighter julkaistaan erillisenä minielokuvana DVD:llä, niin ymmärsin.

Turhaan mollattu V for Vendetta sai kohtuullisen valkokangaskohtelun. Faneilla usein vaan on niin kova hinku verrata elokuvakäännöksiä alkuperäisiin, vaikka se ei tosiasiassa ole kovinkaan reilua. Kuvitellaan, että olisin nähnyt V:n tietämättä koko sarjakuvasta; olen varma että leffa siitä huolimatta pomppaisi ihan omaan karsinaansa peruspaskan seasta. Vaikka Alan Moore kategorisesti pysyttelee täysin erossa sarjakuviensa elokuvatuotannoista ja erityisesti mollasi V:tä paskaksi jo kässärivaiheessa, niin leffa olikin jotain ihan muuta. Tosiuskovainen fundamentalisti tietenkin uskoisi Big-Alin sanaan kirjaimellisesti ja vielä enemmän ja tekisi vähintään pommi-iskuja V:tä levittäneisiin teattereihin.

League of the Extraordinary Gentlemen oli silkkana toimintaelokuvanakin ihan 99% paska.
yyh  yyhhhh  yyh

From Hell oli elokuvana "ihan kiva" silleen tylsällä tavalla ja sen katsominen tuntui ajan tuhlaamiselta.  snore

Noihin kahteen verrattuna V oli mestariteos ja pieteetillä tehty kunnioittaen alkuperäistä.

EDIT (lisätty jälkeenpäin):
Toteuttamatta jäänyt Big Numbers -TV-sarja olisi ollut kyllä vähintäänkin erittäin mielenkiintoinen. No, oishan se sarjakuvakin ollut ihan kiva lukea loppuun. Sienkiewicz lähti litomaan kolmen numeron (joista kaksi ensimmäistä julkaistiin) jälkeen ja puikkoihin päässyt Al Columbia omien sanojensa mukaan tuhosi neljännen, juuri ennen sen painoon menoa.
EDIT päättyy

Takaisin Watchmeniin:

Erinomainen Watchmen se ei voi olla, viihdyttävä toimintaelokuva kyllä sellaisista pitäville. Jos Adrian Veidtin (Ozymandias) suunnitelma ja toteutus "maailman korjaamisesta" päätyy elokuvaan niin kuin se sarjakuvassa oli, saa Watchmen-elokuva kaulaa perusbulkkiin pelkästä rohkeudesta, muistaen että punaposkinen ja hermostunut  icon_redface  Hollywood  icon_redface  (ja muu elokuvateollisuus) on koko maailman tekopyhyyden keskus. Propsit myös toistamiseen alkuperäisen sarjakuvan taustatarinoiden mukaan ottamisesta! Moni asia voi mennä täysin pieleen, mutta näiden kahden toteuttaminen väärin tai pois jättäminen sinetöisivät elokuvan samaan limboon LoEGin kanssa.

Ja sitten tärkein, mikä sarjakuvaakin lukiessa kannattaa pitää mielessä: Watchmenistä ei kannata etsiä vastauksia vaan kysymyksiä. Laiskempi ajattelija etsisi heti tarinan moraliteetit tyyliin "hyvä vai paha", vaikka "hyvä ja paha" saattaisi tässä tapauksessa sopia melkein tarinan jokaiseen keskeiseen hahmoon. (Kunpa ohjaajakin olisi tämän tajunnut tatuoida mieleensä.)

Mun mielestä ois tosi mielenkiintoista, että tehtäis monia eri versioita, niin näkis kuinka eri ohjaajat kohtaavat dilemmat, joita tämänkaltaisissa formaattisiirroissa väistämättä tapahtuu ja tässä nimenomaisessa tarinassa vielä moninkertaisina tarinan ja kerronnan nerouden takia.

Pelkkä aiheesta kirjoittaminen nostatti kummaa hikeä otsalle, merkki siitä, että aihe osuu herkkään kohtaan.
psykebileet

Niin, ja mikäs minä olen kenellekään sanomaan kuinka joku leffa pitää katsoa! Sitä en ajanut takaa. Ehkäpä yritin välittää neuvoja, kuinka välttää pettymyksen tunteet, jos joku niitä ei lopulta halua ja niistä ei halua maksaa.

//kouros


"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"

Offline

#308 04.07.2008 12:14

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: Sarjakuvat

kouros ok ok! äläs hikeenny. mutt juuri tässä se juttu on. meikäälle toi watchmen on from hellin kanssa sitä parasta, niin kyllä tekee mieli vähän suojella fanituksiaan. ite oon seurannu myös tota elokuvan kehitystä videojournaleista yms. ja onneksi tuntuu olevan porukka aikas jäljillä, mutt silti. tai en tiijä. postaan tän nyt vielä, sivuaa hieman aihetta. DC:n piiretty-elokuva Justice League: New Frontier

(no eipä ollut kokonainen, mutt löytyypi netistä)

Offline

#309 04.07.2008 12:18

kouros
Member
From: Attabar Teru
Registered: 19.12.2005
Posts: 105
Website

Re: Sarjakuvat

armashenrik wrote:

kouros ok ok! äläs hikeenny. mutt juuri tässä se juttu on. meikäälle toi watchmen on from hellin kanssa sitä parasta, niin kyllä tekee mieli vähän suojella fanituksiaan. ite oon seurannu myös tota elokuvan kehitystä videojournaleista yms. ja onneksi tuntuu olevan porukka aikas jäljillä, mutt silti. tai en tiijä.

En hikeentynyt, pikemminkin innostuin. icon_smile

Ja ihan ymmärrettävää toi varovaisuus on muistaen edelliset yritykset (V poislukien). icon_razz

//kouros


"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"

Offline

#310 04.07.2008 12:24

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Sarjakuvat

[quote:7edcce888d="kouros"]League of the Extraordinary Gentlemen oli silkkana toimintaelokuvanakin ihan 99% paska.
yyh  yyhhhh  yyh [/quote:7edcce888d]
Tässä vielä hyvänä lisänä, että henkilöt sarjakuvan ja leffan välillä ei olleet lähellekään samat.

Pitäis varmaan toi lukaista uudelleen jahka kolmonen ilmestyy.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#311 04.07.2008 12:52

kouros
Member
From: Attabar Teru
Registered: 19.12.2005
Posts: 105
Website

Re: Sarjakuvat

[quote:79ce5e1a46="noiseidea"][quote:79ce5e1a46="kouros"]League of the Extraordinary Gentlemen oli silkkana toimintaelokuvanakin ihan 99% paska.
yyh  yyhhhh  yyh [/quote:79ce5e1a46]
Tässä vielä hyvänä lisänä, että henkilöt sarjakuvan ja leffan välillä ei olleet lähellekään samat.
[/quote:79ce5e1a46]

No niinpä. Jonkun Tom Sawyerin mukaanotto oli ainoastaan siitä syystä, että tarvittiin joku uuden mantereen hahmo, jotta amerikkalaiset eivät vierastaisi eurooppakeskeistä tarinaa. Huh-huh. Tai sit joku Dorian Gray.. (no olihan Gray mukana taustalla joidenkin sarjakuvan painosten kansissa tms) Tuli heti mieleen loputon lista kaikesta huonosta tohon elokuvaan liittyen.

EDIT:
Lol Lol: Wikipediasta:
[quote:79ce5e1a46]According to IMDb, all of the main actors save Townsend signed for a four-movie deal. The possible sequels were to have resurrected Quatermain (as hinted by the movie's ending); introduced Campion Bond, possibly played by Roger Moore; and, according to Shane West, have placed Tom Sawyer as the head of the League.[6][7] However, given Connery's retirement from acting and the critical and relative financial panning of the movie, any sequels are unlikely.[/quote:79ce5e1a46]

Tom Sawyerista liigan pomo! In my ass! voiko mennä enempää metsään. sääli että upean sarjakuvan nimi on pöllitty moiseen soopaan, jolla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen kanssa. Se meinaa, että kukaan ei ikinä tule tekemään kunniaa tekevää leffaversiota LoEGista. On siinä tarinassa omasta mielestäni ihan seikkailuelokuvaan sopivia elementtejä vaikka kaikki loputtomat viittaukset karsittaisiin olemattomiin. Esim oikein toteutettuna LoEG: Volume II ois aika jännä ja huikea trippi Marsiin, maailmojen sotaan, tohtori Moreaun saarelle jne jne.
EDIT päättyy

[quote:79ce5e1a46="noiseidea"]
Pitäis varmaan toi lukaista uudelleen jahka kolmonen ilmestyy.[/quote:79ce5e1a46]

Kolmonen?
Meinaatko LoEG: Black Dossieria? Jos kyllä, niin se on ollut myynnissä jo pitkään, itse ostin sen varmaan joskus syksyllä. 3D-laseineen, Tijuana-bibleineen jne jne päivineen aika huikea paketti, vaikka itse tarina onkin suht lyhyt.


Watchmenistä vielä:

Rok rok: Ekaa kertaa aikoihin kävin YouTubesta etsimässä virallista materiaalia ja iskin kultasuoneen:
http://uk.youtube.com/user/watchmenmovie

Tolla sivulla on mm. Veidt-yhtiön mainoksia jne. icon_biggrin
(YouTubessa on kilpailu Watchmen-faneille. kilpailussa fanit tekevät omia Veidt-mainoksia, jotka onnistuessaan päätyvät pyörimään leffaan Adrian Veidtin videoseinälle kaiken muun mediatulvan sekaan.)


Käytin vähintään kahdesti sanaa "huikea" tässä postissa.

//kouros


"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"

Offline

#312 04.07.2008 14:10

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Sarjakuvat

kouros wrote:

[quote:2fa83405cc="noiseidea"]Pitäis varmaan toi lukaista uudelleen jahka kolmonen ilmestyy.

Kolmonen?
Meinaatko LoEG: Black Dossieria? Jos kyllä, niin se on ollut myynnissä jo pitkään, itse ostin sen varmaan joskus syksyllä. 3D-laseineen, Tijuana-bibleineen jne jne päivineen aika huikea paketti, vaikka itse tarina onkin suht lyhyt.[/quote:2fa83405cc]
Katsos. Ajattelin varmaan pehmeäkantisen ilmestymistä (vähän aikaa sitten katselin Wikipediasta tuota), mutta sellaista ei ehkä tule jos siinä on tuota muuta roipetta niin paljon.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#313 04.07.2008 16:05

kouros
Member
From: Attabar Teru
Registered: 19.12.2005
Posts: 105
Website

Re: Sarjakuvat

noiseidea wrote:

Katsos. Ajattelin varmaan pehmeäkantisen ilmestymistä (vähän aikaa sitten katselin Wikipediasta tuota), mutta sellaista ei ehkä tule jos siinä on tuota muuta roipetta niin paljon.

Ah. Luulen, ettei pehmytkantisia tule ainakaan noista America's Best/Wildstorm albumeista. Esimerkiksi Prometheasta kahta viimeistä muistaakseni ei ole lainkaan paperback-versioina. Samoin on laita Tom Strongin viimeisten albumien sekä muidenkin ABC-julkaisujen kanssa. Yleensä PB-versiot julkaistiin muutaman kuukauden kuluessa kovakantisista, mutta muutama vuosi sitten niitä ei yks kaks enää tullut lainkaan.
Jos hinnan takia odottelet, niin noi kovakantiset saa Amazonista järjestään alle $20... Postikuluineenkin niin paljon halvempaa kuin sarjakuvaliikkeiden hyllyistä, joissa hintalappu usein lähestyy euroissa neljää kymppiä! icon_eek
Black Dossier postikuluineen Suomeen maksoi vähän alle 20 euroa Amazonista.

On tulossa ihan oikeakin Vol III (joskus ensi vuonna vasta tosin)
http://en.wikipedia.org/wiki/The_League … I:_Century
Tällä ketaa Top Shelf -kustantamon kautta (mm From Hell ja hämmentävän mahtava Lost Girls)

//kouros


"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"

Offline

#314 04.07.2008 16:30

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Sarjakuvat

[quote:6dd9bd7330="kouros"]Jos hinnan takia odottelet, niin noi kovakantiset saa Amazonista järjestään alle $20... Postikuluineenkin niin paljon halvempaa kuin sarjakuvaliikkeiden hyllyistä, joissa hintalappu usein lähestyy euroissa neljää kymppiä! icon_eek
Black Dossier postikuluineen Suomeen maksoi vähän alle 20 euroa Amazonista.[/quote:6dd9bd7330]
Hinnan takia oon noita paperbackeja ostanut. Pitänee kovakantinen sitten ostaa kun tulee ajankohtaiseksi.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#315 11.07.2008 13:09

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,264
Website

Re: Sarjakuvat

1555517-jubawagner.jpg


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#316 04.08.2008 11:55

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Sarjakuvat

[quote:45e1d59ec6="Ylitarkastaja Tolonen"]
Ja sitten vielä 42€ Locas.... [/quote:45e1d59ec6]
Toi olis kyl niiiin siistiii hankkiii, mut eio raskinu, ko järjenrippeet ovat aina koettaneet tolkuttaa et kyllä ne alkuperäiset irtolehdet ja pienkokikset riittävät...

vai olisko tossa sikana kaikkee xtrahistoriikkii tai haastixii tai jotai?

Offline

#317 04.08.2008 18:15

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Sarjakuvat

Ei siinä ole.

Mä ostin kun mulla on toi Hernandez-kokoelma aika "patchy"...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#318 04.08.2008 21:32

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Sarjakuvat

[quote:cbd23bb0a1="Ylitarkastaja Tolonen"]
Mä ostin kun mulla on toi Hernandez-kokoelma aika "patchy"...[/quote:cbd23bb0a1]
ymmärrän!

Scene_of_film_Patch_Adams.jpg

Offline

#319 04.08.2008 21:44

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Sarjakuvat

icon_exclaim peuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#320 04.08.2008 23:09

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Posts: 4,381
Website

Re: Sarjakuvat

nayte_italia03_02.jpg


I love you and dream about the Führer

Offline

#321 17.08.2008 15:11

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Sarjakuvat

1135238649009.gif
icon_lol  peuk


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#322 17.08.2008 15:20

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,544

Re: Sarjakuvat

[quote:58c4c12134="tomitarmo"]1135238649009.gif
icon_lol  peuk[/quote:58c4c12134]

En vieläkään tajua tuota.  icon_redface

Offline

#323 17.08.2008 15:29

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,980
Website

Re: Sarjakuvat

[quote:e21b98d526="leposi"][quote:e21b98d526="tomitarmo"]1135238649009.gif
icon_lol  peuk[/quote:e21b98d526]

En vieläkään tajua tuota.  icon_redface[/quote:e21b98d526]

Eri.  icon_lol  Yks parhaista pitkään aikaan peuk


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#324 28.08.2008 11:32

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Sarjakuvat

Tamperelaiset huomio:

http://www.kreegah.net/ wrote:

Kreegah Bundololla on bittiavaruuden ohella kauppa myös ihan todellisessa, ihmisten maailmassa. Se on nimeltään Tammelan kirjakauppa ja sijaitsee Tampereella osoitteessa Väinölänkatu 14. Puoti on auki arkisin kello 15-17. Koko nettikaupan valikoima löytyy Tammelan kirjakaupasta ja paljon muuta, mm. käytettyjä kirjoja ja lehtiä, leluja sekä taidetta. Tervetuloa.

Kävin tuolla ekaa kertaa maanantaina, erittäin sympaattinen putiikki. Loistava valikoima, sain Optic Nerve -kokoelmani täydennettyä kertaheitolla. Suosittelen!

Offline

#325 28.08.2008 11:55

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Sarjakuvat

[quote:320bf2dba8="Prakk"][quote:320bf2dba8="leposi"][quote:320bf2dba8="tomitarmo"]1135238649009.gif
icon_lol  peuk[/quote:320bf2dba8]

En vieläkään tajua tuota.  icon_redface[/quote:320bf2dba8]

Eri.  icon_lol  Yks parhaista pitkään aikaan peuk[/quote:320bf2dba8]
Kuka "vääntäisi" "rautalangasta" lepsolle ff


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#326 28.08.2008 12:25

kikikaikai
Member
From: Tammpere
Registered: 08.05.2007
Posts: 1,000
Website

Re: Sarjakuvat

[quote:0396377aeb="Pope"][quote:0396377aeb="Prakk"][quote:0396377aeb="leposi"][quote:0396377aeb="tomitarmo"]1135238649009.gif
icon_lol  peuk[/quote:0396377aeb]

En vieläkään tajua tuota.  icon_redface[/quote:0396377aeb]

Eri.  icon_lol  Yks parhaista pitkään aikaan peuk[/quote:0396377aeb]
Kuka "vääntäisi" "rautalangasta" lepsolle ff[/quote:0396377aeb]
Tajusin vasta nyt.  wanha  icon_redface


Älä niin ne oli siel ku siel oli.

Offline

#327 16.10.2008 22:32

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Sarjakuvat

Sain tänään käsiini tuoreen Ornette Birks Makkosen voittamaton vinyylivaisto-alpuumin. Oikeen jo oottelen, että pääsen lukemaan sitä ennen unen tuloa... ff


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#328 17.10.2008 00:42

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Sarjakuvat

Oon tässä viime päivinä lukenut kaikki Pitkämiehestä löytyvät Jyrki Nissiset. Parasta näistä toki Borgtronit ja sitten myös Kiimaiset maantiesuolan imeskelijät (TÄÄ ON IHAN TAJUTTOMAN HUIPPU). Sit lueskelin kans kaikki Marko Turusen jutut ja öö jotain randomisti aika paljon!

Tulkaapa kans lueskelemaan ja hengaamaan ja jubailemaan heh heh jpp!


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#329 17.10.2008 11:02

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,830
Website

Re: Sarjakuvat

[quote:98d926d718="hrmunoita"]Oon tässä viime päivinä lukenut kaikki Pitkämiehestä löytyvät Jyrki Nissiset. Parasta näistä toki Borgtronit ja sitten myös Kiimaiset maantiesuolan imeskelijät (TÄÄ ON IHAN TAJUTTOMAN HUIPPU). Sit lueskelin kans kaikki Marko Turusen jutut ja öö jotain randomisti aika paljon!

Tulkaapa kans lueskelemaan ja hengaamaan ja jubailemaan heh heh jpp![/quote:98d926d718]
onks noi kaikki tuolla myynnissä, vopis harkita.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#330 17.10.2008 11:25

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,980
Website

Re: Sarjakuvat

[quote:453762f4f9="leposi"][quote:453762f4f9="tomitarmo"]1135238649009.gif
icon_lol  peuk[/quote:453762f4f9]

En vieläkään tajua tuota.  icon_redface[/quote:453762f4f9]

Entäs nyt?


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

Board footer

Powered by FluxBB