You are not logged in.
Mä olen Tampereella keikalla 6.4. Pitäisköhän jäädä vielä päiväksi ja tsekkaa Viola...
Mikäs keikka? Oon varmaan ite Tampereella tuolloin. Ja että Violakin...
[quote:7e28d68e7f="kri"]Mikäs keikka? Oon varmaan ite Tampereella tuolloin. Ja että Violakin...[/quote:7e28d68e7f]
TV-Repsa ja Violaattori lauantaina 7.4. Klubilla.
no uh. voipi olla ettei mee reissu pelkäksi baareiluksi. ja klubin rotsihulinat oli viimeks ihan parhaat! en oo teinivuosien jälkeen tanssinu niin paljon
no uh. voipi olla ettei mee reissu pelkäksi baareiluksi. ja klubin rotsihulinat oli viimeks ihan parhaat! en oo teinivuosien jälkeen tanssinu niin paljon
Noni! Shinne si! Klubillahan on löördaageina sitten keikan jälkeen indie-diskoilua!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:8ef14e6870="forssto"]Tai siis pannam ny kaikki.
Viola + TV-Repsa:
6.4. Turku, Klubi
7.4. Tampere, Klubi
8.4. Vaasa, Club 25[/quote:8ef14e6870]
miksette soita tsadissa
miksette soita tsadissa
Vasta 12.5.
Oli Tavastialle buukattuna kuuma hittikeikka tässä kuussa, mutta Kunkkuklubin toiminta siellä loppui ja me huuhtouduttiin tiskiveden mukana pihalle.
Ai? Mä luulin että Kunkkuklubilla meni hyvin?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:4df661c6ce="psykokarkki"] miksette soita tsadissa [/quote:4df661c6ce]
Vasta 12.5.
onx respa mukana?
Ai? Mä luulin että Kunkkuklubilla meni hyvin?
No juu ja ei. Olihan niillä niitä tuvantäyttäneitä hitti-iltoja, mutta vastaavasti sitten aikamoisia romahduksiakin. Viimeinen niitti oli vissiin se viimeisin, jossa tosiaan oli aika niheästi jengiä ja Mertsi vissiin aika niiteissä. Osoittaa kyllä mun mielestä Mertsiltä aikamoista lyhytjänteisyyttä heittää noinkin hienosti brändätty klubi pihalle parin heikon illan takia, kun Kunkku oli mun mielestä yksi hienoimmista klubeista Suomessa piiiiiiitkään aikaan. Oli tyylikäs imago, hyvä konsepti ja ennenkaikkea monta hienoa iltaa!
Tosin taitavat jatkaa Bellyssä vähän pienemmällä profiililla.
No, tuo on krooninen ongelma stadin ravintoloitsijoilla.. Heti pultit on kun on kerran hiljaisempaa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Viimeinen niitti oli vissiin se viimeisin, jossa tosiaan oli aika niheästi jengiä ja Mertsi vissiin aika niiteissä.
kyllä ne hinnoitteli itsensä pihalle siinä, en muista mitä siellä oli mutta liput aivan sairaan kalliit, olisin kai muuten jopa menny paikalle (ja varmaan myös moni muu).
onx respa mukana?
Ei o. Se on meidän kevään ainoa Respaton keikka. Mut Seinäjoella 25.5. ja Pieksämäellä 26.5. on taas Respa messissä! http://www.vr.fi
kyllä ne hinnoitteli itsensä pihalle siinä, en muista mitä siellä oli mutta liput aivan sairaan kalliit, olisin kai muuten jopa menny paikalle (ja varmaan myös moni muu).
Joo 20 euroa kahdesta aika pitkälti nevöhöörd-jutusta oli kyllä aika tylyä.
[quote:46e17d312b="psykokarkki"]onx respa mukana?[/quote:46e17d312b]
Ei o. Se on meidän kevään ainoa Respaton keikka. Mut Seinäjoella 25.5. ja Pieksämäellä 26.5. on taas Respa messissä! http://www.vr.fi
no höh! respa mukaan myös tsadiin niin mäkin tuun diggaileen violaa vai eix ne haluu enää soittaa täällä?
Oliks niillä Serena Maneesh 20...? Ehkä ne luuli että jengi tsadissa lukee homona Bitchforkkia?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oliks niillä Serena Maneesh 20...? Ehkä ne luuli että jengi tsadissa lukee homona Bitchforkkia?
niitten ois kannattanu lukee SSjr:ia, täällähän me jo itkettiin aiheesta (muistaakseni )
mut go! team olis täydellinen pändi kuningasklubille, hommaispa sen niin maksaisin vaik kolmekymppiä... tai siis no, ainakin sen 20e...
[quote:a386992409="forssto"][quote:a386992409="looramerri"]Muista jättää raippa narikkaan.[/quote:a386992409]
Mutta saappaat voi jättää jalkaan [/quote:a386992409]
Ja tuo mulle satula niin istun sun selässä kun en jaksa seistä keikoil kun ne on niin pitkii. Jos haluat, voidaan laittaa suitset kans.
Mulla saa ratsastaa ilman satulaa. Älä sit hakkaa liikaa kantapäilläs. Saatan villiintyy.
[quote:94ebe29871="arttu"]Mä olen Tampereella keikalla 6.4. Pitäisköhän jäädä vielä päiväksi ja tsekkaa Viola...[/quote:94ebe29871]
No pitäis kyl.
Pistä loma-anomus sisään.
Loma-anomus alustavasti hyväksytty. Voi viettää päivän katsellen Villen ja Jannen kanssa Will Ferrell-elokuvia ja sitten illalla gaygille kuuntelemaan musiikkia tytöille.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Loma-anomus alustavasti hyväksytty. Voi viettää päivän katsellen Villen ja Jannen kanssa Will Ferrell-elokuvia ja sitten illalla gaygille kuuntelemaan musiikkia tytöille.
Tullaan ajossa, että mekin ehditään Ferrell-tuokioon mukaan!!!
Tsekatkaa ny ainakin Talladega Nights! Hiukka nero pätkä meinaan!
Joku HOMO spämmää mun sähköpostiin Viola-uutisia :?
Varikset komentavat
Munkin pitää tollanen paita hoitaa... Kuulin just että olen "Kallion punaniskaisin punaniska"...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Minä ja Ville käytiin kerran Njassan juttusilla... Seuraavan päivänä Pahkala sanoi että useampi tyyppi kävi kysymässä levyä kun oli ollut niin outo haastis.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan