You are not logged in.
[quote:267c298fb6="shanks"][quote:267c298fb6="forssto"]Noni hinaajat, avataas dissauspullojen korkit, olis uutta munatonta nössödiskoa tarjolla:
http://www.ifsociety.com/files/Viola%20 … 20Code.mp3[/quote:267c298fb6]
Latasin jo koneelle. Testaan kun jaksan.[/quote:267c298fb6]
sama. ja mulla se kyllä tarkoittaa että saattaa tosiaan kestää, en oo vielä edes kuunnellu ammoin latailemaani panda bearin tulevaa levyäkään. kaikki aikanaan -spåm
[quote:6b181e242f="psykokarkki"][quote:6b181e242f="shanks"][quote:6b181e242f="forssto"]Noni hinaajat, avataas dissauspullojen korkit, olis uutta munatonta nössödiskoa tarjolla:
http://www.ifsociety.com/files/Viola%20 … 20Code.mp3[/quote:6b181e242f]
Latasin jo koneelle. Testaan kun jaksan.[/quote:6b181e242f]
sama. ja mulla se kyllä tarkoittaa että saattaa tosiaan kestää, en oo vielä edes kuunnellu ammoin latailemaani panda bearin tulevaa levyäkään. kaikki aikanaan -spåm[/quote:6b181e242f]ooooo-listan leivänpaahdilla nämä eiq
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
lol apau
EDIT: *viuhuu*
LOL APPUA. Onko toi sittenkii J-B sitten Pätsky, tuo stadin Elvari?
ei toki, kunhan hämäsin
kkkk
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
kualin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
heh heh. täällähän liikkuu taiteilijoita..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
viola inspiroi
pitäisköhän sittenki kuunnella se piisi...
Ensin luulin että selain on pask, mutta sitten tajusin että on tapahtunut jotakin elämää hauskempaa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
mitäs täällä nyt tällä kertaa on tapahtunut?
tässä otsikossa spämmäämme kerran ja keskustelemme editoimalla -ketjussa nämä pl?
no kun kävin syömässä ja "sen" päälle nukahdin sohvalle... pitääkö mennä PIF:lle etsimään ja arvuuttelemaan?
tämäkin vielä! mitähän sieltä vielä tulee? jatkamme, saamme kenties elää.
eikä "se" tainnu ees olla mikään hyvä juttu
(J-B, laita privana referaatti )
No eippä mittä, en ole ikinä niitä kuullut, eikä aika varmasti Rikukaan, eli no hätä!
Niin vähän eppäilinkin. Jännästi vaan kuulosti niin tutulta, että mietin ensin oletteko tehneet jonkun oman biisinne uusiksi tai jotain. Mutta sattuuhan näitä kaikille, Asikaisen Ristosta lähtien... Kyllä mä sen levyn ostan.
Onkohan ehkä foorumin spämmipitoisin bändiotsikko tämä?
onkos täällä muuten vielä mainittu, että violasta saa aika monta anagrammia, voilá:
valio, olavi, ivalo, loiva, olvia... on niitä vielä muitakin, mut ei ehkä ihan yhtä hyviä tai ilmeisiä
(ovali, valoi...).
sekoilu-spåm
ovlia, aviol, ailov...Saahan noita!
pitäs pistää bänniä tuollaisille editoijille voi vittu...kerrankin kun kirjoitetan asiaa niin itsesensuuri iskee kehiin. hesarissa nämä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:e45e2c065f="forssto"]Noni hinaajat, avataas dissauspullojen korkit, olis uutta munatonta nössödiskoa tarjolla:
http://www.ifsociety.com/files/Viola%20 … 20Code.mp3[/quote:e45e2c065f]
Hyvä biisi!
Kai toi biisi kertoo Ulviksen kohtaamista vaikeuksista jouduttuaan koodauksen ilkikuriseen maailmaan?
ihan jännä
Jos oon pääsiäisenä Turuusa ni vois ehkä uskaltaa Klubille kattoo.
Jos oon pääsiäisenä Turuusa ni vois ehkä uskaltaa Klubille kattoo.
Muista jättää raippa narikkaan.
[quote:f9e5f6685a="looramerri"]Muista jättää raippa narikkaan.[/quote:f9e5f6685a]
Mutta saappaat voi jättää jalkaan
Ja tuo mulle satula niin istun sun selässä kun en jaksa seistä keikoil kun ne on niin pitkii. Jos haluat, voidaan laittaa suitset kans.
Mä olen Tampereella keikalla 6.4. Pitäisköhän jäädä vielä päiväksi ja tsekkaa Viola...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan