You are not logged in.
John Calellä nämä.
This must be what jail / I will scratch
Jasså. Omistan jonkun seiskan, josta en oikein tiedä mikä se on, mutta muistaakseni tykkäsin. Keikalla näin kerran Oulussa tässä joskus syksyllä ja siinä oli ollut kaikenlaista vastoinkäymistä aiemmin niin soundit eivät olleet vissiin oikein kohdallaan. Enpä oikein muuta osaa nyt sanoa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Näiden Nick Cave -coverkeikka aikoinaan oli kyllä paskinta ever, mut oma tuotanto on kyllä miellyttänyt korvaa. Varsinkin Tearcandy.
Sent from my iPhone 16
Näiden Nick Cave -coverkeikka aikoinaan oli kyllä paskinta ever, mut oma tuotanto on kyllä miellyttänyt korvaa. Varsinkin Tearcandy.
No mitäs olit sillä keikalla a) kännissä b) tyhmä?
Tero saatana, s'olet gay!
Unhotu: :anita_hirvonen_nude::center:
Sent from my iPhone 16
Mä olen jotenkin tosi pettynyt kun tuo Skeletonin Tero ei ole vittuillut juuri lainkaan mun fonilaukussa olevasta Viola-tarrasta. Ehkä se salaa diggaa
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:604b281f69="forssto"]Oho, luin että ingen pippel!
Eiq, Ulviksellä nämä[/quote:604b281f69]
[quote:604b281f69="forssto"]
No kai nyt joka tyttö haluaa tulla ahmituksi sillä kiihkolla, jolla mä burritoani käsittelen.
[/quote:604b281f69]
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mä olen jotenkin tosi pettynyt kun tuo Skeletonin Tero ei ole vittuillut juuri lainkaan mun fonilaukussa olevasta Viola-tarrasta. Ehkä se salaa diggaa
tyttöystävä kommentoi tänä aamuna et violan logo ei kuvaa sen musaa-spam
t
-----
vaikea olla masentunut kun levyjen miksaus on niin hauskaa
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
tyttöystävä kommentoi tänä aamuna et violan logo ei kuvaa sen musaa-spam
Mikä niistä? Vilungilta on tullut jo vähän matskua uuden levyn graafiseen ilmeeseen. Aikamoista stuffia... En tiedä mitä se kuvaa, mutta mä ainakin haluaisin sen kuvaavan meitä.
Vilungin jutut kuvaavat aina ensisijaisesti Vilunkia.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:d44a561cad="silvawhale"]tyttöystävä kommentoi tänä aamuna et violan logo ei kuvaa sen musaa-spam[/quote:d44a561cad]
Mikä niistä? Vilungilta on tullut jo vähän matskua uuden levyn graafiseen ilmeeseen. Aikamoista stuffia... En tiedä mitä se kuvaa, mutta mä ainakin haluaisin sen kuvaavan meitä.
Jaa toi... no toihan on meidän edellisen levyn "logo", eikä sinänsä edes bändin "virallinen" logo, joka taasen ehkä kuvaa vieläkin huonommin meidän musiikkia. Tosin aika moni asia kuvaa aika huonosti meidän musiikkia. Ainoa, joka edes melkein vangitsee tunnelman on tämä klassikko:
:angry::center:
luulin et se pupukuva on teidän logo. vilunkipeliä vaihtaa logoa joka välissä...
luulin et se pupukuva on teidän logo. vilunkipeliä vaihtaa logoa joka välissä...
Jatkuvuus kärsii!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:b00bca6b9a="psykokarkki"]luulin et se pupukuva on teidän logo. vilunkipeliä vaihtaa logoa joka välissä...[/quote:b00bca6b9a]
Jatkuvuus kärsii!
Brändäys on uhattuna!
[quote:a62ad3942d="silvawhale"][/quote:a62ad3942d]
Jaa toi... no toihan on meidän edellisen levyn "logo", eikä sinänsä edes bändin "virallinen" logo, joka taasen ehkä kuvaa vieläkin huonommin meidän musiikkia. Tosin aika moni asia kuvaa aika huonosti meidän musiikkia. Ainoa, joka edes melkein vangitsee tunnelman on tämä klassikko:
:angry::center:
juu, no enhän mä ees oo nähny teidän levynkansia. kun oon imuttanu ne netistä tai sit tyrone on kopsannu ne mulle. toi vaan oli siel teidän kotisivulla..
t
---------
vaikea olla masentunut kun ei enää muista miksi
juu, no enhän mä ees oo nähny teidän levynkansia. kun oon imuttanu ne netistä tai sit tyrone on kopsannu ne mulle. toi vaan oli siel teidän kotisivulla..
Onks toi tyrone sun tyttöystävä -späm?
[quote:7ec6b081f5="silvawhale"]juu, no enhän mä ees oo nähny teidän levynkansia. kun oon imuttanu ne netistä tai sit tyrone on kopsannu ne mulle. toi vaan oli siel teidän kotisivulla..[/quote:7ec6b081f5]
Onks toi tyrone sun tyttöystävä -späm?
onks tää viola samaa osastoo ku nää jippu, orders ja beats and styles? jos on niin pitäs varmaan tutustuu -spåm
onks tää viola samaa osastoo ku nää jippu, orders ja beats and styles? jos on niin pitäs varmaan tutustuu -spåm
the violas
t
------
vaikee miksata violaa ku on koko ajan masentunu ja ikävä tyronee
Violas and Tears
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Violas' Tears.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Violas and Tears
Secrets that the lonely ones shout in their dreams
t
-----
vaikea keksiä uutta allekirjoitusta kun on niin kiire ja masentaa