You are not logged in.
Että mä pidän tästä yhtyeestä. Uudet biisit lupaa tosi hyvää. Enemmän matikkaa ja toisaalta myös melodiaa, jälkimmäinen loogisena jatkumona New 13:n biiseille. Death Star biisin aluosan rytmitys oli ihan vitun nerokas.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Suomi on monella tapaa jälkeenjäänyt ja ahdistava vitun perähikiä, mutta ehkä juuri sen vuoksi täällä on niin käsittämättömän laadukkaat marginaalimusiikkikuviot. Ei hirveästi tunnu siltä, että olisi tarvetta seurata jokaisen ulkomaanihmeen liikkeitä, kun Funin kaltainen paikallisbändi palaa muutaman vuoden tauolta ja soittaa puolen keikkasetin verran uusia biisejä, joilla bändi on (taas) ylittänyt itsensä.
Oikein hyvä biisi!
bzort glorf bööth
paljastuksissa nämä mut en jaksa kuunnella tätä ikinä, koska näil on sama nimi sen paskan amerikkalaisen indiepop pumpun kanssa. vai siitäkö täällä puhutaan?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
paljastuksissa nämä mut en jaksa kuunnella tätä ikinä, koska näil on sama nimi sen paskan amerikkalaisen indiepop pumpun kanssa. vai siitäkö täällä puhutaan?
sillähän on piste perässä.
ray charlz wrote:paljastuksissa nämä mut en jaksa kuunnella tätä ikinä, koska näil on sama nimi sen paskan amerikkalaisen indiepop pumpun kanssa. vai siitäkö täällä puhutaan?
kummalla.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
psykokarkki wrote:ray charlz wrote:paljastuksissa nämä mut en jaksa kuunnella tätä ikinä, koska näil on sama nimi sen paskan amerikkalaisen indiepop pumpun kanssa. vai siitäkö täällä puhutaan?
kummalla.
sillä jollain ihme jenkki bändillä jota en muuten tunne.
ray charlz wrote:psykokarkki wrote:sillähän on piste perässä.
kummalla.
jumalauta. kumpi tuli ensin?
psykokarkki wrote:ray charlz wrote:kummalla.
suomen fun
ray charlz wrote:psykokarkki wrote:sillä jollain ihme jenkki bändillä jota en muuten tunne.
suomen fun
Suomen Fun ja Suomen HIM.
bzort glorf bööth
suomen HIM ainakin se yks biisi
fun on suomen HIM
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Näiden paras tää uus.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Olihan tälle topsu, en eilen löytänyt. Pitkästä aikaa livenä ja olihan se edelleen kovaa rokkia. Pönttöjen takana kyllä yksi valtakunnan kovimmista kannuttajista ehdottomasti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olipas aivan vitun jees nähdä nää taas viiden vuoden taon jälkeen. oisko ollu kahestoista tai kolmastoista kerta.
I DON'T FUCKING DANCE!
Last edited by Phlegm (30.05.2019 07:12)