You are not logged in.
nick masonin saucerful-keikka siirtyy taas... 19.5.2022 on uusin päivä... pitkää ikää vaan masonille, toivottavasti jaksaa vielä tuolloin/koska ikinä tuo edes voitaisiin järjestää (ehkä hologrammina sitten?)
Special guest hologram: Syd Barrett.
Empä ollu koskaan kuullu tuota Mason+Fenn -levyä Profiles, joten selasimpa tubuttimesta ylimalkaan. Vain pari laulettua biisiä, muuten instrua. Tästä biisistä luulin, että se Alphavillen jäbä laulaa, mutta onkin "UFO keyboardist Danny Peyronel"
törmäsin tämmöiseen melkein 10 vuotta sitten kirjoitettuun juttuun, varsin mielenkiintoinen näkökulma:
Miehenmentävä aukko
Nämä kaksi eivät ole edelleenkään oppineet käsittelemään menneisyyttään eivätkä ole saaneet päätään pois omasta navastaan. Luulin jossain vaiheessa, että suunta oli parempaan päin. Olin väärässä.
psykokarkki wrote:Nämä kaksi eivät ole edelleenkään oppineet käsittelemään menneisyyttään eivätkä ole saaneet päätään pois omasta navastaan. Luulin jossain vaiheessa, että suunta oli parempaan päin. Olin väärässä.
Watersin mukaan Gilmour ei anna hänen kirjoittaa mitään Pink Floydin Facebook-tilin noin 30 miljoonalle seuraajalle, joten hän tuo kantansa julki omilla verkkosivuillaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Venetsiassa '89. Keikka löytyy youtubesta.
https://cdn8.openculture.com/2017/05/03 … venice.jpg
Venetsiassa '89. Keikka löytyy youtubesta.
Messevät puitteet. Varmaan ihan siistiä lillua veneessä ja tykitellä Floydia. Piti vähän googlettaa, toi tais olla ilmaiskeikka vielä.
En oo muuten koskaan kuunnellu A Momentary Lapse of Reasonia. Pitäs varmaan testaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En oo muuten koskaan kuunnellu A Momentary Lapse of Reasonia. Pitäs varmaan testaa.
Aika laimee se on.
jookcha wrote:En oo muuten koskaan kuunnellu A Momentary Lapse of Reasonia. Pitäs varmaan testaa.
Aika laimee se on.
Jöö mut learning to fly iha jepa styge. Kansikuva parasta siinä levyssä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Siitä on todella pitkä aika kun olen viimeksi A Momentary Lapse of Reasonia kuunnellut, mutta muistikuvieni mukaan itelle One Slip oli se oikeastaan ainoa kohokohta tolla levyllä. Ei kai se nyt niin kammottava levy ole kuin usein esitetään, mutta toisaalta kaipa toi nyt kertoo jo itsessään jotain, etten ole tuntenut tarvetta palata koko levyn pariin enää sen jälkeen kun joskus muinoin sitä ekoja kertoja kuuntelin.
^ AHHAHHAHHAH, siinäpä vasta huumorimies!
En ole kuunnellut niitä kolmea levyä vuosiin. Final Cutista muistan tavallaan pitäneeni, mutta en tällä hetkellä muista yhtäkään biisiä. A Momentary Lapse of Reason taisi olla aika mitäänsanomaton. Division Bellin muistan olleen sitä parempi. Mutta johtuisiko se vain siitä, että sillä levyllä on yksi ihan oikeasti loistava biisi eli High Hopes. Itse asiassa se on kyllä ainoa biisi, jonka noilta levyiltä muistan.
Division Bell on ainoa PF-levy jota en omista enkä ole edes kuullut kokonaan, High Hopes on kai sillä jollain kokoelmalla mutta ei kyllä mitään muistikuvaa itse biisistä. Final Cutista omistan sen version millä on mukana When The Tigers Broke Free ja se pesee kaikki muut biisit 6 - 0
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
yksi maailmankaikkeuden parhaista sinkuista julkaistiin tasan 54 v. sitten
Watersin mukaan Gilmour ei anna hänen kirjoittaa mitään Pink Floydin Facebook-tilin noin 30 miljoonalle seuraajalle, joten hän tuo kantansa julki omilla verkkosivuillaan.
tuostako waters hermostui zuckerbergille?
pitkä, perinpohjainen ja varsin mielenkiintoinen kirjoitus: Levyarvio: Pink Floyd – The Wall (1979)
tänään tulee muuten kuluneeksi 15 vuotta sydin kuolemasta, rippiä vaan mutta musiikki elää ikuisesti
Diggaileeko kukaan Endless riveriä? 2.58 rymissä, vähemmän ku Momentary lapsella.
Diggaileeko kukaan Endless riveriä? 2.58 rymissä, vähemmän ku Momentary lapsella.
enpä ole jaksanut oikein kuunnella, mutta pahuksen hieno paketti se on ainakin ulkoisesti, ostin siis sen viimeisen päälle hienon vinyylipainoksen silloin kun stockmann niitä vahingossa muutamalla eurolla myi.
Never forget, forever angry.
PINK FLOYD'S RICHARD WRIGHT: 80 MIN FULL INTERVIEW (from 2001) about SYD BARRETT from RECENTLY RETRIEVED TAPES
Nii onks se Masonin keikka vielä toteutumassa joskus?
Nii onks se Masonin keikka vielä toteutumassa joskus?
Kai se ens kesäkuussa, toivotaan ainakin