You are not logged in.
Oon jaksanut vähän alusta Kaakonkonnia, mutta pitäisi tehdä lisää kuulohavaintoja. Ja hankkia niitä Kaucasin aiempia levyjä jostain myös. Julma-Henri sanoo sanottavansa mun makuun vähän liian suoraan.
Foetidan ilmestymisestä keskusteltiinkin vuoden levyt- topikissa. Mikäli se ilmestyi 2007 niin voisi ainakin mun listalle vielä päästä.
Mutta asiaan. Asalla oli eilen keikalla ihan mielettömän hyvä akustinen viiden hengen bändikokoonpano messissä ja samalla on tarkoitus mennä vissiin nämä keikat:
TRE KLUBI 22 joulu 2007
TKU KLUBI tammi 2008
TAVASTIA 18 tammi 2008
BAR 54 FORSSA tammi 2008
Menkääpä ihmeessä! Oon ainakin Tavastialla. Jotkut asiat vaan pysyy ja paranee livenä. Varmaan yhtään huonoa keikkaa oo ikinä tullut nähtyä Asalta. Oh.
Tsekatkaa myös tää: www.myspace.com/rauhatati . Also favored by Asa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Oon jaksanut vähän alusta Kaakonkonnia, mutta pitäisi tehdä lisää kuulohavaintoja.
Luin, että Kaakonkulmaa. Se vasta olisikin ollut hienoa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:335cc69acd="Moronica"]Mutta asiaan. Asalla oli eilen keikalla ihan mielettömän hyvä akustinen viiden hengen bändikokoonpano messissä ja samalla on tarkoitus mennä vissiin nämä keikat:
TRE KLUBI 22 joulu 2007
TKU KLUBI tammi 2008
TAVASTIA 18 tammi 2008
BAR 54 FORSSA tammi 2008[/quote:335cc69acd]
Kääk, Turussa on mun tietojen mukaan tollon 22.12. elikkä näkemättä jää, hermi kyl, toivottavasti ois vielä tammikuussakin sitten.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:25459148dc="risto_m"][quote:25459148dc="Moronica"]Mutta asiaan. Asalla oli eilen keikalla ihan mielettömän hyvä akustinen viiden hengen bändikokoonpano messissä ja samalla on tarkoitus mennä vissiin nämä keikat:
TRE KLUBI 22 joulu 2007
TKU KLUBI tammi 2008
TAVASTIA 18 tammi 2008
BAR 54 FORSSA tammi 2008[/quote:25459148dc]
Kääk, Turussa on mun tietojen mukaan tollon 22.12. elikkä näkemättä jää, hermi kyl, toivottavasti ois vielä tammikuussakin sitten.[/quote:25459148dc]
Joo. Tonne!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Julma-Henri sanoo sanottavansa mun makuun vähän liian suoraan.
julma-henrissä on myös semmonen pieni ongelma että se on ihan hirveetä paskaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:7b6be79b8f="Moronica"] Julma-Henri sanoo sanottavansa mun makuun vähän liian suoraan.[/quote:7b6be79b8f]
julma-henrissä on myös semmonen pieni ongelma että se on ihan hirveetä paskaa.
"Se on muuten ihan hyvä, mutta siinä on vaan yksi ongelma: se on aivan hirveetä paskaa", niinku Pirisen Ville asian voisi ilmaista.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:7d6e5d3503="silvawhale"][quote:7d6e5d3503="Moronica"] Julma-Henri sanoo sanottavansa mun makuun vähän liian suoraan.[/quote:7d6e5d3503]
julma-henrissä on myös semmonen pieni ongelma että se on ihan hirveetä paskaa.[/quote:7d6e5d3503]
"Se on muuten ihan hyvä, mutta siinä on vaan yksi ongelma: se on aivan hirveetä paskaa", niinku Pirisen Ville asian voisi ilmaista.
"ihan kiva jos tommosesta tykkää"
[quote:d9cdccacca="ex-kolja"][quote:d9cdccacca="risto_m"][quote:d9cdccacca="Moronica"]Mutta asiaan. Asalla oli eilen keikalla ihan mielettömän hyvä akustinen viiden hengen bändikokoonpano messissä ja samalla on tarkoitus mennä vissiin nämä keikat:
TRE KLUBI 22 joulu 2007
TKU KLUBI tammi 2008
TAVASTIA 18 tammi 2008
BAR 54 FORSSA tammi 2008[/quote:d9cdccacca]
Kääk, Turussa on mun tietojen mukaan tollon 22.12. elikkä näkemättä jää, hermi kyl, toivottavasti ois vielä tammikuussakin sitten.[/quote:d9cdccacca]
Joo. Tonne![/quote:d9cdccacca]
Showtime 23.30. Voi vittu. Ei jaksais kyllä mennä Klubille tohon aikaan hengailemaan... Pakko se kai on.
[quote:0b26d12361="ex-kolja"][quote:0b26d12361="ex-kolja"][quote:0b26d12361="risto_m"][quote:0b26d12361="Moronica"]Mutta asiaan. Asalla oli eilen keikalla ihan mielettömän hyvä akustinen viiden hengen bändikokoonpano messissä ja samalla on tarkoitus mennä vissiin nämä keikat:
TRE KLUBI 22 joulu 2007
TKU KLUBI tammi 2008
TAVASTIA 18 tammi 2008
BAR 54 FORSSA tammi 2008[/quote:0b26d12361]
Kääk, Turussa on mun tietojen mukaan tollon 22.12. elikkä näkemättä jää, hermi kyl, toivottavasti ois vielä tammikuussakin sitten.[/quote:0b26d12361]
Joo. Tonne![/quote:0b26d12361]
Showtime 23.30. Voi vittu. Ei jaksais kyllä mennä Klubille tohon aikaan hengailemaan... Pakko se kai on. [/quote:0b26d12361]
Olipa väkeä. Pitkä oli keikkakin. Vain(?) yksi nyrkkitappelu, joka oli lipsahtaa joukkohulinaksi. Helvetisti kännisiä idioohmisiä toivomassa Roihuvuorta. Suuhuni sylkevä urpo (Leif?). Yllättävä huippukohta: Teollisuusalueen lapset. Raskaana oleva haitaristi. Akustiikka oli sitä Klubi-tasoa. En voinut siirtyä miksauspöydän luo tms. kun oli tuota väkeä niin.
Asa on ehkä pantavin pilvipää - Madlibin ohella. Muuta sanottavaa en keksi. Äitiä ja Ristoa oli ikävä.
Ps. Turun "uusi" Klubi: ihan takapuolesta. Keikalle on mentävä ilottoman ruotsinlaivadiskon läpi, tultava myös.
Asa on ehkä pantavin pilvipää - Madlibin ohella. Muuta sanottavaa en keksi. Äitiä ja Ristoa oli ikävä.
Harkitsen lisääväni tämän signaturekseni.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
sama
TIESITTEKÖ ETTÄ MINÄKIN OLEN OLARISTA
MINÄ OLEN J.A.G:N OJENNETTU, HYVÄNSUOPA KÄSI. TARTU SIIHEN JA OLE TERVETULLUT J.A.G:N MAAILMAAN. YHDESSÄ ME VOIMME SAADA MAAPALLOLLEMME INTERGALAKTISEN YHTEYDEN!
Olikohan kukaan aikaisemmin tätä Saurusta fiilistellyt? http://fi.myspace.com/seonsaurus Musta toi räppipuoli ja läpät on vähän väsyneitä mut taustat just sellasta kun kuuluukin.
Kyllä mä taisin tuota Son Dynyy-levyä täällä fiilistellä. Kesken teki meidän tulevalle levylle hienon Bone, Thugs and Harmony-tyylisen vedon.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Meitsi oottaa tota 1.Erää ku munaa nousevaa!
Ihan törkeen timanttista huurua Jontin & Shakan ja Karjalaisen sekä Keskenin biisit.
[quote:9954a825af="jewbacca"]Meitsi oottaa tota 1.Erää ku munaa nousevaa!
Ihan törkeen timanttista huurua Jontin & Shakan ja Karjalaisen sekä Keskenin biisit.[/quote:9954a825af]
hasitan kakkosnikin...
[quote:ff438f3742="silvawhale"][quote:ff438f3742="jewbacca"]Meitsi oottaa tota 1.Erää ku munaa nousevaa!
Ihan törkeen timanttista huurua Jontin & Shakan ja Karjalaisen sekä Keskenin biisit.[/quote:ff438f3742]
hasitan kakkosnikin...[/quote:ff438f3742]
Kenen? :twisted:
[quote:e7d996b16e="jewbacca"][quote:e7d996b16e="silvawhale"][quote:e7d996b16e="jewbacca"]Meitsi oottaa tota 1.Erää ku munaa nousevaa!
Ihan törkeen timanttista huurua Jontin & Shakan ja Karjalaisen sekä Keskenin biisit.[/quote:e7d996b16e]
hasitan kakkosnikin...[/quote:e7d996b16e]
Kenen? :twisted:[/quote:e7d996b16e]
Haha, mie voin ainaki liittyä tähän dickriding-kerhoon ihan ykkösnikilläki.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Tänään kaupoissa... Nyt oikeesti tuntuu että se on valmis.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tän aamun ilmaislehdessä kaiken rytmimusan erikoisasiantuntija Teemu F antoi Räbätille/Räböille vielä enemmän pisteitä ko Miihkalin Thrillerille...
Eli kannattaisko ottaa kuulolle vai?
Oliko se Miihkalin uusio-Thriller? Silloinhan tuo ei ole mikään kovin kumoinen saavutus.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joo, mut onks ne ikihitit uusiolevyllä jotenki huonontuneet?
[quote:95d17473ac="Ylitarkastaja Tolonen"]Tänään kaupoissa... Nyt oikeesti tuntuu että se on valmis.
[/quote:95d17473ac]Eiku vedätte vielä ekan erän myynnistä ja miksaatte uudelleen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ihan jees lineup. Paskaa ja aika hyvää sopivasti sekaisin. Kyllä ton vois kuunnella.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo, mut onks ne ikihitit uusiolevyllä jotenki huonontuneet?
Eikö niihin ole ympätty jotain Will.i.ameja muita hapen hukkakäyttäjiä?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Niimmut käsittääkseni vain bonuksille? Eihä bonuksista tarvi välittää?
No, Teemun perusteista en tiedä, mutta ei tuo 1. erä Thrilleriä voita...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:8fc3f6c363="harry-irene"]Joo, mut onks ne ikihitit uusiolevyllä jotenki huonontuneet?[/quote:8fc3f6c363]
Eikö niihin ole ympätty jotain Will.i.ameja muita hapen hukkakäyttäjiä?
tolle määrittelylle
en edes tiedä mistä puhutte
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]