You are not logged in.
ei jaksa palefacea. mutta gettomasan levy diplomaatti ilmestyi ja aika jees kamaa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
^
Mikähän täs on, että nää bemskin hommat on ainoita suomiräppijuttuja, joiden kohdalla ei heti tuu kauheeta myötähäpeää? Oiskohan se, että nää tyypit suht tiettävästi kuuntelee ja osaa arvostaa muutakin musaa kuin pelkkää räppiä?
Palefacen sanamuunnosperseily ja vuonna 2019 on taas sitä osastoa, että mitäpä jos nyt vaan oltais jätetty tekemättä ja julkaisematta?
Last edited by dadadrlrl (19.08.2019 12:47)
^
Mikähän täs on, että nää bemskin hommat on ainoita suomiräppijuttuja, joiden kohdalla ei heti tuu kauheeta myötähäpeää? Oiskohan se, että nää tyypit suht tiettävästi kuuntelee ja osaa arvostaa muutakin musaa kuin pelkkää räppiä?Palefacen sanamuunnosperseily ja vuonna 2019 on taas sitä osastoa, että mitäpä jos nyt vaan oltais jätetty tekemättä ja julkaisematta?
Sanotaan nyt rapin voimallisella kerronnalla niin että kaikki ymmärtävät: polttoaineveroon ei ole tulossa uusia korotuksia. Piste. #rap #polttoaine #verot #northside #keskusta pic.twitter.com/vJNGjoCHMG
— Mikko Kärnä (@KarnaMikko) January 23, 2020
Luulin ensiksi Pyhimyksen uudeksi matskuksi.
bzort glorf bööth
Luulin ensiksi Pyhimyksen uudeksi matskuksi.
mikko ku mikko, samaa skeidaa
Aloitin tänään keskustelun ystävänä kanssa aitoon suomiräpin tyyliin:
Yo yo yo / yo yippie yei
Miten on sonnin perjantai alkanut?
bzort glorf bööth
Tuanoi saatana.
Elastinen ei ole hyvä, on ihan vitun huono.
Tuanoi saatana.
Elastinen ei ole hyvä, on ihan vitun huono.
lauloitko mukana?
marjapoimuri wrote:Elastinen ei ole hyvä, on ihan vitun huono.
lauloitko mukana?
En pystyny ku tuli koko ajan oksennusta suusta.
Tuanoi saatana.
Kuuntelin muuten äänikirjana alkuvuodesta sen Rähinä-eepoksen kun Bookbeat sitä tarjosi. Eipä ollu kirjana kummoinen muutoin kuin mikrohistorian puolesta, mut sen myötä kuuntelin sit pitkästä aikaa näitä vanhoja Fintelligensejä ja on kyllä jotenkin sympaattisen käppästä musaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Juhanilla spotifyssa uus räppilevy. Diggaan.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
olipas tää topique vajonnut, tässä uutta OG:ta:
Radiosta tuli äsken adikian livesettiä ja kuulosti yllättävän hyvältä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tein elämäni ensimmäisen räppikappaleen tänään 15.11.2022, vaikka en edes pidä räpistä. Syy moiseen tempaukseen tulee ilmi biisistä.
— Jouko Piho (@JoukoPiho) November 15, 2022
Olen kuvassa laulamassa ja soittamassa kotonani tulevaa hittibiisiäni.https://t.co/w0oycJeKwt
MC KOO - Linnan kummitus (feat. Eevil Stöö & Kalevi Helvetti)