You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Urho Ghettonen wrote:
Ei ole toi pitkäsoitollaan yhtään pöllömpi. Vuoden suomiräp julkaisuissa nämä.
Last edited by hc_jose (18.03.2016 18:54)
menis pizzatopikkiinkin mut pannan tänne:
Hyvä kans toi Krison levy
Kova
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Nyt ois H.I.T.S. 3 Funkiestissa: http://www.thefunkiest.fi/store.php?id=10530
Skeletonni wrote:Nyt ois H.I.T.S. 3 Funkiestissa: http://www.thefunkiest.fi/store.php?id=10530
Mitä mieltä?
Vähän yllätti, kun nää meni Rähinälle, mutta se voi olla iha jeeskin tai emt
hyi
DJ Polarsoul julkaisee jatkoa Pilvilinna-tuottajalevylleen (2013). Syksyllä julkaistavan Foreverin vierailijalista on komeaa luettavaa: MKDMSK, Raimo, Sairas-T, Ode, Eräkoira, Eevil Stöö, Tuuttimörkö, Asa ja nyt ensiesityksen saavalla videolla räppäävä Edorf.
Ikuisesti jäi reilu vuosi sitten menehtyneen ivalolaisräppärin viimeiseksi tehdyksi ja kirjoitetuksi biisiksi. Näihin tunnelmiin.
raimo :salut:
Suomirap on kyllä mennyt heikompaan suuntaan, jos mun mielipidettä kysytään. Vieläkin pitää laittaa Fintelligenssin Voittamaton soimaan, jos sitä haluaa kuulla.
kani kullervosta olikin juttua muutama vuosi sitten:
Toiset duunaa bängereitä:
mutta joo tää uusin biisi huhhuh kani
parasta suomessa :prayer:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Lei Verseis vois vähä petraa eikä toi remixikää liikaa pelasta, mut kertsi on salee vuoden kovin
Toinen kova kotimainen on Kingfish
jep, toi lein huukki on ihan all time parhaita se remix on aika surkea, ei ne vierailijat juurikaan tuo mitään siihen. kanilla ehkä rehellisempi erobiisi tms emoilua, mutta kube ja muut lähinnä puhuu jotain pelimiesjuttuja. mut hitto toi biitti on eteerinen, kuka tuottanut?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Juuh toi Lei kyl
En oikein jaksanut sitä remiksiä mut tää orkkis Kiva että Kani on geimissä taas näin vahvasti.
Vuoden nuori muotoilija.
Kingfishillä kyllä komee meno tässäkin:
Vuoden nuori muotoilija.
mut hitto toi biitti on eteerinen, kuka tuottanut?
Woofa
Tuottanu myös noi Kingfishin bängerit
ois sante voinu viel laittaa tarkemmat yhteystietonsa, pitäis poistaa vähä budii
Vuoden nuori muotoilija.
mikäs tää draama-helmi on?
(taitaa olla forumistejakin taustajoukoissa
)
Hyi saatana mitä paskaa varmaan Paperi Tn pikkusisko tai joku radio helsinkin kesäharjottelija joka tykkää leikkii runoleidiä kesäisessä Kalliossa mut palaa syksyllä aina Berliiniin koska siel asuu kaikki parhaat kaverit hyi helv miksi akateeminen/''taiteellinen''- keskiluokka saa tehdä hiphoppia?= pitäisi kieltää lailla. Näin Paperi Tn porin jazzeis ja oli kyllä surkuhupaisaa katseltavaa. Varttunu jazz-yleisö luulee nyt et tätä se nuorisomusiikki nykyään on, no ei ole eikä todellakaan saa olla! Juno on iha jees ja lähiörotat vaik ne kuitenkin on jtn lähiöporvareita. En ole rap-ihminen joten en tiedä miksi jaksan kritisoida näin tunteekkaasti, ehkä kritisoin yksinomaan sitä, kuinka helvetin sliipattua ja mukavaa se on nykysin...koskee muitaki genrejä. Paperi T on sitäpaitsi ärsyttävän kiltin oloinen joten en tajua miksi se koittaa lallattaa ärsyttävällä mantrallaa jostain punkusta, naisista ja tekotaiteellisesta rappioromantiikasta. Porvariperce. Kaikki rosoisuus puuttuu täysin. Nykyrap on sama asia hiphopille kuin mitä Nickelback on rock-musiikille.
Olen puhunut.
draama-helmi :peuk:
hauska sattuma tuo rant tossa ylempänä. just viimesen viikon ollut jotenkin todella fiiliksissä draama-helmistä. kuuntelin ton ilmestyessään kyl pari kertaa ja hyvä oli, mutta nyt jotenkin toimii ihan uudella tavalla. nyt pääsis vuosilistallekin. todella hieno, oon jotenkin kyllästynyt kotimaiseen puhemusiikkiin niin tää oli raikas tuulahdus. flow'ssa kattomaan keikkaa ja vinyylin haluan tästä.