You are not logged in.
sls:n poistokassu poistettavissa loppuviikosta
sls:n poistokassu poistettavissa loppuviikosta
Tän ja mun kassun lisäks tulossa myös Nuntonin uus soolo ja HASSISSSEIKKAILUJA 2.
psykokarkki wrote:sls:n poistokassu poistettavissa loppuviikosta
Tän ja mun kassun lisäks tulossa myös Nuntonin uus soolo ja HASSISSSEIKKAILUJA 2.
Tuleeks nää kuin samaan aikaan kaikki?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Skeletonni wrote:psykokarkki wrote:sls:n poistokassu poistettavissa loppuviikosta
Ihan samaan aikaan luulisin.
onko se niin, että nunton = anton hammer? vois vaikka ostaa kaikki, tuleeks funkkariin täl viikol?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
onko se niin, että nunton = anton hammer?
vois vaikka ostaa kaikki, tuleeks funkkariin täl viikol?
Viimeistään ensi viikolla - voin infota sit ku tiiän.
Mennää Hirmun kaa vetämään muutama H.I.T.S. -styge ensi tiistaina Basson Ghettotyylit synttärilähetykseen
http://ghettotyylit.com/
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hrmunoita wrote:Skeletonni wrote:psykokarkki wrote:sls:n poistokassu poistettavissa loppuviikosta
Ihan samaan aikaan luulisin.
Kerää kaikki:
bembolecassettes@gmail.com
tai: http://www.thefunkiest.fi/store.php?id=9679
http://www.thefunkiest.fi/store.php?id=9678
http://www.thefunkiest.fi/store.php?id=9680
http://www.thefunkiest.fi/store.php?id=9681
Last edited by Skeletonni (27.04.2014 14:48)
huomen funkkaris käymää
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
huomen funkkaris käymää
Ite jätin perjantaina varauksen kaikkiin Tiistaina jos ehtis hakemaan satsit
VilleGalle kiroaa Imagessa: Miksi JVG:tä ei oteta vakavasti?
Mua v*tuttaa se, että jengi ei tajuu sitä, että mä oon nähnyt niin syvältä ton underground-puolen
Lätkäjätkä nyt suuta soikiammalle!
bzort glorf bööth
miks luusota poistettu/piilotettu juutubest
en sano flowsta ja biiteistä mitään, mutta retoriikalle
ketä nää hottikset on?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kertsi ainakin kuulostaa Pietarilta. Muista ei hajua.
Ite jätin perjantaina varauksen kaikkiin
Tiistaina jos ehtis hakemaan satsit
Kävin hakees ja nyt soi Skele
hrmunoita wrote:Ite jätin perjantaina varauksen kaikkiin
hrmunoita wrote:hrmunoita wrote:Ite jätin perjantaina varauksen kaikkiin
Munan kova teippi jäbä
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:hrmunoita wrote:Ite jätin perjantaina varauksen kaikkiin
Munan kova teippi jäbä
Kiitti boi!
otin kaikki paitsi hassisseikkailut, pitää ettii walkman himas sit ku mankka ei toimi. aika random tää kotelo skelen soolol
otin kaikki paitsi hassisseikkailut, pitää ettii walkman himas sit ku mankka ei toimi. aika random tää kotelo skelen soolol
Miks ihmees jäsit hasissseikkailut kauppaan
ray charlz wrote:otin kaikki paitsi hassisseikkailut, pitää ettii walkman himas sit ku mankka ei toimi. aika random tää kotelo skelen soolol
pitää kattoo syssymmällä, ei ollut nyt rahaa ku noihi ja sit valinta seikkailujen ja rullafalafelin välillä ni valitsin nyt ton rullan. hienot spurdokannet kyl oli
Kertsi ainakin kuulostaa Pietarilta. Muista ei hajua.
Vähän kyllä ja Spektaakkeli mainittu. Pitäis kysästä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
hrmunoita wrote:ray charlz wrote:otin kaikki paitsi hassisseikkailut, pitää ettii walkman himas sit ku mankka ei toimi. aika random tää kotelo skelen soolol
pitää kattoo syssymmällä, ei ollut nyt rahaa ku noihi ja sit valinta seikkailujen ja rullafalafelin välillä ni valitsin nyt ton rullan. hienot spurdokannet kyl oli
Noi on loppu syssymmällä.
ray charlz wrote:hrmunoita wrote:ray charlz wrote:otin kaikki paitsi hassisseikkailut, pitää ettii walkman himas sit ku mankka ei toimi. aika random tää kotelo skelen soolol
Noi on loppu syssymmällä.
Näin on, mut ton painos on 300kpl, eli luulis riittävän viel hetken.
nuntonin soolo on kyl iha älytön, pauhaa just mun megabass walkmanis nextinä sitten skelen nauha, bemskilt kyl isoi julkasui
nuntonin soolo on kyl iha älytön, pauhaa just mun megabass walkmanis
nextinä sitten skelen nauha, bemskilt kyl isoi julkasui
Nuntonille kans Meikän kassussa noi äänenlaadut tuntu vaihtelevan vähän. Pitää kuunnella viel uusiks et oliks ongelma nauhas vai sterkkojen piuhois.