You are not logged in.
jos olen oikein ymmärtänyt, niin silmälappu-steven toistokassu ja roistokassu saavat kohta jatkokseen poistokassun
Dorkin RAPnimi 2014 vuonna:
Jeijjo
bzort glorf bööth
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
en saanutkaan hoidettua roisto kassua ennen kun loppui funkkarista. onks bembölen väellä, esim skeletonilla tätä viel yhtään stashissa?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
onks bembölen väellä, esim skeletonilla tätä viel yhtään stashissa?
Ei oo.
bzort glorf bööth
Onko Juhani lopettanut musauran?
bzort glorf bööth
Onko Juhani lopettanut musauran?
Ei oo kai ihan pariin vuoteen tullu mitään.
EDIT: jostain muistan ihan vastikään lukeneeni, et joo näin ois käynyt. Viimisin julkaisukin näköjään 2008
Last edited by hrmunoita (30.01.2014 22:48)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Discogsia illalla selatessa tulikin vastaan toi. Tekispä taas jotain jänskää, koska mun makuun huippu jätkä.
bzort glorf bööth
ei vittu
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Kakkua ei tee mieli ton videon jälkeen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
No huhhuh! Halusin ennen, että suomalaiset radioräppärit tekis jotai tällästä, ni vois tykkää ees biiteistä jotenki, mut en kyl tiiä enää
Ei riitä Mikaelilla skillit tai oikee mikää tollasee Futuren/kaikkienjenkkiräppäreitten gängstäilyy,swägäilyy,urpoiluu
Oli toi nyt kuitenkin varmaan parasta MG:tä mitä oon kuullut mut joo.
Hyvä biitti ja kertsiki toimii, mut heti ku MG alkaa tiputtaa ja taustalla ei oo komppia, niin toi homma tuntuu hajoavan käsiin.
Sanoisin, että tällä sivulla on kaksi kökköä biisiä.
bzort glorf bööth
iha läppä tuo pää kii -biisi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Anna
nyt joku leikkaa jaren ja galtsin pois tosta videolta
iha läppä tuo pää kii -biisi
tää on muuten tosi jees. diggaan niin paljon bergmanin ainaisen vaivautuneesta olemuksesta. tuntuu että joka videolla minkä oon nähnyt, mies tahtoisi minne tahansa muualle.
Paprun ja Kriden livemeno toimi tosi hyvin ja uusille biiseille varsinkin
Skele
2 viimeistä :peuk:
tosin "syssymmällä", vuodesta ei tietoa
Tein debybiisin
Last edited by virtute (13.02.2014 19:39)
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Paskanläpänlähettiläät on julkaisemassa ensimmäistä koko pitkää levyänsä. Levy on tällä hetkellä miksauksessa, ja tarkoitus on, että se julkaistaan talven 2014 aikana. Levylle on tulossa 13 biisiä, ja levyn biiteistä vastaa pääosin Tapani Kansalainen. Allekirjoittanut (KorppiP) on väsännyt muutaman biitin. Tarkempaa infoa julkaisuajankohdasta, biisilistasta, julkaisumuodoista jne. on tulossa lähiviikkojen aikana.
Paskanläpänlähettiläät on Ketolan Jouni, Korppi P ja Laiska-Jaakko.
Ensimmäinen maistiainen levyltä on Kroonisesti epävakaa
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
toi seiskan toinen styge siis soundcloudis, himmeetä fiilistelyä alex alfonsin biitille! lauantain taitaa tippuu kasetti tätä tyyppii ei voi missata