You are not logged in.
liput handussa. sukulaispitti riehuu katsomossa 107! aika hyvät lehteripaikat jossei pa-torni tuu eteen..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
liput handussa. sukulaispitti riehuu katsomossa 107! aika hyvät lehteripaikat jossei pa-torni tuu eteen..
Siis tuliko sulle jo postissa? Tilasitko menolipusta vai lippupalvelusta?
[quote:30e377a166="silvawhale"]liput handussa. sukulaispitti riehuu katsomossa 107! aika hyvät lehteripaikat jossei pa-torni tuu eteen..
Siis tuliko sulle jo postissa? Tilasitko menolipusta vai lippupalvelusta?[/quote:30e377a166]
menolipusta. tuli tänään postissa.. viikon kesti tilauksesta, ehdin jo pistää reklamaatiota et missä viipyy..
[quote:8d7a561f99="Pistooli-pepe"][quote:8d7a561f99="silvawhale"]liput handussa. sukulaispitti riehuu katsomossa 107! aika hyvät lehteripaikat jossei pa-torni tuu eteen..
Siis tuliko sulle jo postissa? Tilasitko menolipusta vai lippupalvelusta?[/quote:8d7a561f99]
menolipusta. tuli tänään postissa.. viikon kesti tilauksesta, ehdin jo pistää reklamaatiota et missä viipyy..[/quote:8d7a561f99]
Mulle ei tullut vielä tänäänkään! Tilaisin viime torstaina. Pitäiskö valittaa?
[quote:770bda5ca3="silvawhale"][quote:770bda5ca3="Pistooli-pepe"][quote:770bda5ca3="silvawhale"]liput handussa. sukulaispitti riehuu katsomossa 107! aika hyvät lehteripaikat jossei pa-torni tuu eteen..
Siis tuliko sulle jo postissa? Tilasitko menolipusta vai lippupalvelusta?[/quote:770bda5ca3]
menolipusta. tuli tänään postissa.. viikon kesti tilauksesta, ehdin jo pistää reklamaatiota et missä viipyy..[/quote:770bda5ca3]
Mulle ei tullut vielä tänäänkään! Tilaisin viime torstaina. Pitäiskö valittaa?[/quote:770bda5ca3]
kannattaa soittaa. mun meiliin ei vastannu kukaan...
aina kannattaa valittaa. :x
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Pamautinpa liput iskälle ja itselle. Enhän mä suoraan kysynyt sitä, että maksaako se mun lipun myös, mutta on sillä ollut tapana, jos johonkin ollaan yhessä menty. Pappa betalar, jei!
taitaa ylittää sukupolvien välisiä rajoja tuo useammassakin perheessä...
juu, en mennyt mutsin kanssa sit tsiigaamaan sentään paul ankaa...
En kyllä jaksa Areenalla viihtyä. Niilo meni vielä, mutta.
En kyllä jaksa Areenalla viihtyä. Niilo meni vielä, mutta.
hyvä että on areenalla. kultsalla liput olis 199e/kpl.
[quote:86a0fa6fd6="silvawhale"]
taitaa ylittää sukupolvien välisiä rajoja tuo useammassakin perheessä...
[/quote:86a0fa6fd6]
voee!! mummi soitti ja sanoi että kattoppas sieltä intternetistä paljonko maksaa liput sellaisen leonard cohenin keikalle syksyllä!
täältä rynnistänemme siis kolmen sukupolven voimin
Menetetty peli
[quote:bc0e375a3d="PrivateJoy"]
voee!! mummi soitti ja sanoi että kattoppas sieltä intternetistä paljonko maksaa liput sellaisen leonard cohenin keikalle syksyllä!
täältä rynnistänemme siis kolmen sukupolven voimin [/quote:bc0e375a3d]
No nyt kyllä! Näemme mummis kanssa sitten Leonard Cohenin pitissä!
[quote:b93972e725="Feggy"]En kyllä jaksa Areenalla viihtyä. Niilo meni vielä, mutta.
hyvä että on areenalla. kultsalla liput olis 199e/kpl.[/quote:b93972e725]
Eipä siinä Areenassa muuten mitään vikaa, mutta siellä sais olla sellaset näytöt, kuten monilla festareilla on niin näkis taaempaakin sen artistin vähän paremmin. Tosin Cohenin ja Youngin tapauksessa voi melkeen olla parempi ettei liian hyvin näe
Äänentoisto pelaa kyllä minun korvalleni aivan hyvin isommassakin tilassa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Eiks noi screenit riipu esiintyjästä, ei niinkään artistista? Tai en mä tiedä. Mut screenit ois kyllä aika jees, vaikka niistä oiskin ekstrakustannuksia.
ne on aika iso lisäkustannus. eli ei niitä todellakaan ihan huvikseen aleta sinne raahaamaan.. eikä kyllä sovi kaikkien artistien menoon..
Screenit, tehtiin ne sitten ledeillä tai videotykeillä, vaatii kyllä muutaman palkollisen lisää ja vähän erillaiset sydeemit lavan edustalle, jotta ne kameramiehet voi filmata sitä keikkaa. Vois sitä ite silti pari egee lisää keikkalipussaan maksaa, jos ne skriinit olis. Monenkohan euron lisäkustannuksella sais Hartwallin keikoille skriinit?
Mä venaan lähinnä että se järkäleenä rullaava ääni huuhtoo mun yli. Voi ihan hyvin olla vaikka silmät kiinni
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
2 lippua varattu, permanto A, rivi 15
Mokasin ton ennakkotilauksen lomaillessa ja luulin jo jääneeni ilman lippua kun tarjolla oli vain yläkatsomon jämäpaikkoja. Olisko jotain firmoille varattuja tullut myyntiin?
illalla vasta varmistuu, mutta erittäin todennäköisesti olisi yksi ylimääräinen lippu täällä.
katsomo 117; rivi 20; paikka 110.
Ei ole edes oman paikkani lähellä, mutta viereisellä paikalla istuu yksi tosi nätti ja mukava tyttö
tuolla maksetulla hinnalla lähtee eli 78.70 .
Menetetty peli
[quote:cec579e25f="PrivateJoy"]illalla vasta varmistuu, mutta erittäin todennäköisesti olisi yksi ylimääräinen lippu täällä.
Ei ole edes oman paikkani lähellä, mutta viereisellä paikalla istuu yksi tosi nätti ja mukava tyttö
tuolla maksetulla hinnalla lähtee eli 78.70 .[/quote:cec579e25f]
lippu vai tyttö?
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Korruption suomin mahdollisuuksin keikalle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:4fdd4feb1e="simo_vaatehuoneelta"][quote:4fdd4feb1e="PrivateJoy"]illalla vasta varmistuu, mutta erittäin todennäköisesti olisi yksi ylimääräinen lippu täällä.
tuolla maksetulla hinnalla lähtee eli 78.70 .[/quote:4fdd4feb1e]
lippu vai tyttö?[/quote:4fdd4feb1e]
tää on ihan yhteishinta ilmoitetulle kombinaatiolle.
Menetetty peli
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Siltikään en kyllä viitti areenalle mennä Cohenia katsomaan.
En menisi minäkään, ellen olisi saanut VITUN HYVIÄ paikkoja
En menisi minäkään, ellen olisi saanut VITUN HYVIÄ paikkoja
sama
Eipä taida olla paljoa valinnanvaraa jos haluaa Cohenin livenä nähdä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
olishan toi oranssilla paljon fiiliksekkäämpi-späm
[quote:6d61b03870="Feggy"]Siltikään en kyllä viitti areenalle mennä Cohenia katsomaan.
Eipä taida olla paljoa valinnanvaraa jos haluaa Cohenin livenä nähdä...[/quote:6d61b03870]
No jos on rikas niin valinnanvaraa löytyy. Esim. Milanossa herra vetää keikan, jossain konserttisalissa.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:6f93278b41="Alxity"][quote:6f93278b41="Feggy"]Siltikään en kyllä viitti areenalle mennä Cohenia katsomaan.
Eipä taida olla paljoa valinnanvaraa jos haluaa Cohenin livenä nähdä...[/quote:6f93278b41]
No jos on rikas niin valinnanvaraa löytyy. Esim. Milanossa herra vetää keikan, jossain konserttisalissa.[/quote:6f93278b41]
Toisaalta konserttisalit on useasti poppi-/rockmusalle jopa jäähalleja karmeampia paikkoja. Ne kun suunnitellaan kaikumaan ihan vitusti..