You are not logged in.
olihan tuo hyvä. ei noussut kuitenkaan niin uskomattomiin sfääreihin kuin uskon bändin parhaimmillaan pystyvän. rumpalin laahaus myös häiritsi parissa biisissä (ainakin plaster castsissa). jättivät myöskin suosikkibiisini (drum and the uncomfortable can) soittamatta. kitarasaundi sen sijaan oli aivan uskomaton. aivan vitun riipivää säröä ja rumpulevyn avausbiisin drone oli jo pelkästään matkan väärti
biisilista oli jotain tämänkaltaista:
1. hold hands and it will happen anyway
2. houseclouds
3. a visit from drum
4. freak out
5. leather prowler
6. be quiet mt. heart attack!
7. broken witch
8. clear island
9. protection
10. plaster casts of everything
encore:
11. let's not wrestle mt. heart attack
12. the other side of mt. heart attack
järjestyksestä en ole aivan varma.
Haha. Keikassa oli hyvää se, että vasemman puoleinen jamppa näytti ihan ex-koljalta ja oikean puoleinen näytti ihan DirtyBlueGeneltä. Ja sitten eka biisi oli hyvä. Loput olikin sitten ihan helkkarin tylsää kakaa. Laulaja vitutti ihan suunnattomasta. Onneksi pystyin piilottamaan sen ILR:n pään taakse.
Ei mulla muuta.
Laulaja
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Oli ihan mieletön keikka
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
> Laulaja vitutti ihan suunnattomasti
jep joku fakin ö-luokan gibby haynes-yritelmä. säälittävää.
tollanen löysä downer-angstimusa oli kyl muutenkin aivan turhaa
seurattavaa. mitä tosta muka pitäis saada irti? ei kyl värähtänyt
yhtään mikään. en mä ainakaan aistinut mitään todellista vaaran
tuntua lavalta. vai oisko se tarkoituskaan, mitä nämä hakevat?
let me fall out of the window
with confetti in my hair
armashenrikin lavahulinat ja solistin kengän pureminen :peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Laulaja
sama
ei mulle ainakaan tosta mitään "vaaran tuntua" tullut, enkä usko että oli tarkoituskaan
kuuntelin äsken drum's not deadin ja on se kyllä aivan käsittämättömän hyvä levy. harvasta levystä uskaltaa sanoa että täydellinen, mut tää kyllä taitaa olla. sen levyn biisit olivatkin myös keikan kohokohtia mulle
[quote:859f48168d="ex-kolja"]Laulaja
sama
ei mulle ainakaan tosta mitään "vaaran tuntua" tullut, enkä usko että oli tarkoituskaan
kuuntelin äsken drum's not deadin ja on se kyllä aivan käsittämättömän hyvä levy. harvasta levystä uskaltaa sanoa että täydellinen, mut tää kyllä taitaa olla. sen levyn biisit olivatkin myös keikan kohokohtia mulle[/quote:859f48168d]
siis kun mun mielestä näillä ei oikein ole "biisejä" vaan ehkä oku tunnetila/tunnelma
mitä ne hakee. enkä mä "ostanut" sitä, ei vakuuttanut eikä temmannut mukaansa
with confetti in my hair
mulle on ihan se ja sama kutsuuko niitä "biiseiksi" vai "tunnetiloiksi"... mutta tavallaan ymmärrän kyllä pointtisi
[quote:70383f5fcf="ydinaukio"][quote:70383f5fcf="ex-kolja"]Laulaja
sama
kuuntelin äsken drum's not deadin ja on se kyllä aivan käsittämättömän hyvä levy. harvasta levystä uskaltaa sanoa että täydellinen, mut tää kyllä taitaa olla. sen levyn biisit olivatkin myös keikan kohokohtia mulle[/quote:70383f5fcf]
siis kun mun mielestä näillä ei oikein ole "biisejä" vaan ehkä oku tunnetila/tunnelma
mitä ne hakee. enkä mä "ostanut" sitä, ei vakuuttanut eikä temmannut mukaansa[/quote:70383f5fcf]
Miksi ihmeessä olit keikalla?
Ei tässä vaaran tuntua oltu mielestäni hakemassa. Sellasta kevyttä hassuttelua. Ei tätä tarvi Gibby Haynesiin, joka mielestäni on aika ärsyttävä urpo, verrata.
Ei tätä tarvi Gibby Haynesiin, joka mielestäni on aika ärsyttävä urpo, verrata.
BS nyt on tehnyt vittumaisuudesta oman taiteenlajin. eli tavallaan olet ymmärtänyt aivan oikein.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:e4dd5f20f3="ex-kolja"]Ei tätä tarvi Gibby Haynesiin, joka mielestäni on aika ärsyttävä urpo, verrata.
BS nyt on tehnyt vittumaisuudesta oman taiteenlajin. eli tavallaan olet ymmärtänyt aivan oikein. [/quote:e4dd5f20f3]
Niin, noin minä sen ajattelen. Tuossa Liarsin esiintymisessä ei ollut mitään ärsyttävää tai vittumaista. Sellaista höpönassuttelua vain, joka toi mukavaa vastapainoa kappaleille ja sai ainakin minut hymyilemään koko keikan ajan.
>Miksi ihmeessä olit keikalla?
pitää kato yrittää jotenkin avartaa horisonttiaan. eipä sitä ikinä tiedä
jos vaikka yllättyis iloisesti. sitä paitsi on aivan kiinnostavaa välillä nähä jotain
juttuja mitkä ei oo etukäteen itelle sellasia superkiima-juttuja. ja sitten
reagoida siihen mitä tarjotaan, ja jos siitä ei satu pitämään niin sitten
parhaassa tapauksessa jopa pystyy kelaamaan että miksi näin oli. mikä taas
aktivoi mieltä kuitenkin. vaikka sitä ei uskoisikaan niin en mä automaattisesti
kaikkea dumaa/dissaa vaan mulla on yleensä ihan perustellut syyni.
laulajasta vielä, eli mitä se sitten hakee tuolla "hullulla" tyylillään? siinä
naurettavassa promokuvassakin se on ihan "hullu". mit vit, eihän tota
nyt kukaan voi ottaa todesta
arsy
with confetti in my hair
[quote:34c76d0723="artsy"]mit vit, eihän tota
nyt kukaan voi ottaa todesta
[/quote:34c76d0723]
Siis. Minusta tuo on juuri se pointti. Tehdä itsestään pelle.
Vähän sama juttu kuin Will Oldham punasissa crocseissaan...
Joo, kyllä näissä tän tyyppisten uusien bändien keikoissa vaivaa vähän se, että ei tuu sellasta jatkuvaa transkendessia ja sitä fiilistä, että mitä vaan saattaa tapahtua. Lähinnä tosin sellasta kokee useammin nykysin jossain punkkeikoilla. Mutta mutta, tossa oli muutama todella hyvä veto, ja soundeissa oli miellyttävää härskiyttä. "Outous" ei myöskään mua vituttanut tai vaivaannuttanut, koska kyllä se tämän bändin kohdalla tuntui jokseenkin aidolta ja pakottomalta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ja soundeissa oli miellyttävää härskiyttä.
tää jäi melkeinpä päällimmäisenä mieleen koko keikasta. vittu, ois pitäny tsekata kitaristin pedaalit, ihan uskomatonta saundia, itseasiassa parasta kitarasaundia mitä olen livenä kuullut.
Joo, kyllä näissä tän tyyppisten uusien bändien keikoissa vaivaa vähän se, että ei tuu sellasta jatkuvaa transkendessia ja sitä fiilistä, että mitä vaan saattaa tapahtua. Lähinnä tosin sellasta kokee useammin nykysin jossain punkkeikoilla. Mutta mutta, tossa oli muutama todella hyvä veto, ja soundeissa oli miellyttävää härskiyttä. "Outous" ei myöskään mua vituttanut tai vaivaannuttanut, koska kyllä se tämän bändin kohdalla tuntui jokseenkin aidolta ja pakottomalta.
Just näin! Ainoa negatiivinen asia, joka muistuu mieleen on se, että selvästikään bändi ei ollut parhaassa vedossaan...
"Outous" ei myöskään mua vituttanut tai vaivaannuttanut, koska kyllä se tämän bändin kohdalla tuntui jokseenkin aidolta ja pakottomalta.
Jpp.
Ihan ok. Soundit oli hyvät, laulaja vähän ärsytti ja sillee. En ollut kuullut etukäteen kuin Drum's Not Deadin joskus (en tykännyt yhtään), mutta eipä tämän keikan takia taida tulla kuunneltua jatkossa muistakaan levyjä.
[quote:562f391631="ydinaukio"]harvasta levystä uskaltaa sanoa että täydellinen, mut tää kyllä taitaa olla.
sen levy[/quote:562f391631]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo no tokan biisin jälkeen olo oli niinku siinä (sarja)kuvassa missä se yks jamppa on jonkun Jukka Pojan keikalla ja tajuaa et 'Täähän on hirveetä paskaa' kun pilvestä haihtuu tehot.
Ekaks vedettiin se joku ihan kivasti stemmaava hyvähkö piisi ja sit yks Happy Mondayssi ja sit yks Radiohedi ja sit yks Mary Chaini ja sit yks Primal Screami ja sit kyrpä otassa alkoi saada tapnamaiset mittasuhteet eikä sitä mikään loppukeikan huipentuma ois enää paikannu. Vittu Kinski, Boris, Liars. Yhtä vitun center angry centteriä kaikki. Oisinpa jääny himaan ja käyttäny sen kakskymppisen vaikka sähkösaunansytykkeenä.
Alkubiiseissä ne ei ees pysyny kunnolla rytmissä. Joko se vitun rumpali yritti vetää jotain 127/128-rytmiä tai sit noi ei ollu saanu päätettyä et soitetaanko ny nopeesti vai ei tai sit NE EI VAAN OSANNU.
Boriksen jälkeen tajus käyneensä j-rockkeikalla ja ny musta tuntuu et mut huijattiin kattoon jotain vitun eebeeämmää. Meno oli monotonista ja tylsää ku jossain vitun Front Line assemblyssä. Ei nyansseja, ei jänniä juttuja, ei karismaa. Paskaa.
Älä päästä painiks sitä
Niinjoo plussapuolelle täytyy kyl laittaa toi et oikeenpuoleinen kitaristi näytti gneeltä ja vasemmanpuoleinen koljalta.
Älä päästä painiks sitä
Ihan ok. Soundit oli hyvät, laulaja vähän ärsytti ja sillee. En ollut kuullut etukäteen kuin Drum's Not Deadin joskus (en tykännyt yhtään), mutta eipä tämän keikan takia taida tulla kuunneltua jatkossa muistakaan levyjä.
maksoit sitten kuitenkin 20 lipusta
voi vittu että te voitte olla perseestä (ILR mukaanlukien )
[quote:7930ee6eb0="stratum"]Ihan ok. Soundit oli hyvät, laulaja vähän ärsytti ja sillee. En ollut kuullut etukäteen kuin Drum's Not Deadin joskus (en tykännyt yhtään), mutta eipä tämän keikan takia taida tulla kuunneltua jatkossa muistakaan levyjä.
maksoit sitten kuitenkin 20 lipusta
voi vittu että te voitte olla perseestä (ILR mukaanlukien )[/quote:7930ee6eb0]
jyväskylä. epic!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:4fa6c11e42="stratum"]Ihan ok. Soundit oli hyvät, laulaja vähän ärsytti ja sillee. En ollut kuullut etukäteen kuin Drum's Not Deadin joskus (en tykännyt yhtään), mutta eipä tämän keikan takia taida tulla kuunneltua jatkossa muistakaan levyjä.
maksoit sitten kuitenkin 20 lipusta [/quote:4fa6c11e42]
Öö, mitä vittua?
[quote:ffa746d1f7="ydinaukio"][quote:ffa746d1f7="stratum"]Ihan ok. Soundit oli hyvät, laulaja vähän ärsytti ja sillee. En ollut kuullut etukäteen kuin Drum's Not Deadin joskus (en tykännyt yhtään), mutta eipä tämän keikan takia taida tulla kuunneltua jatkossa muistakaan levyjä.
maksoit sitten kuitenkin 20 lipusta [/quote:ffa746d1f7]
Öö, mitä vittua? [/quote:ffa746d1f7]
jeps. kovat jätkät kävelee pokkana ilveksen kautta ineen. ja keikan aikana juomassa bändin kaljat.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:999ace596c="stratum"][quote:999ace596c="ydinaukio"][quote:999ace596c="stratum"]Ihan ok. Soundit oli hyvät, laulaja vähän ärsytti ja sillee. En ollut kuullut etukäteen kuin Drum's Not Deadin joskus (en tykännyt yhtään), mutta eipä tämän keikan takia taida tulla kuunneltua jatkossa muistakaan levyjä.
maksoit sitten kuitenkin 20 lipusta [/quote:999ace596c]
Öö, mitä vittua? [/quote:999ace596c]
jeps. kovat jätkät kävelee pokkana ilveksen kautta ineen. ja keikan aikana juomassa bändin kaljat. [/quote:999ace596c]
Joo, syötyään ensin "feikkiburgerin", niinkuin Ilveksen kovistarjoilijat "vittuilevat" tuodessaan annoksen pöytään.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Seattlessa yhdessä mun lempparidinerissa jos tilas kasvisburgerin tarjoilija huusi keittiön puolelle kovaan äännen "One birkenstock!"
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan