You are not logged in.
Toihan on ajalta ennen Albinin tuottajaks/äänitysguruks profiloitumista kyllä jo, Iain Burgessin tuottama. Mikä ei mun korvis millää lail saundia heikennä, mut varsinaista "audiophile" vinyylipainosta ei o kyl tehty. Iha normaalit vinska ja CD -- ja sellasina varmasti kummtki oikee hyvät.
At Action Park soi pitkästä aikaa ja voi että kun potkaisee mallikkaasti uuden viikon käyntiin.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ihan turhaa toi Mervi Vuorelan lopussa oleva hipsteridissaus.
Vitun kova biisi kyllä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
toivon että joku dj soittaa tätä flowssa että me hipsterit päästään joraa
barton_funk wrote:Ihan turhaa toi Mervi Vuorelan lopussa oleva hipsteridissaus.
toivon että joku dj soittaa tätä flowssa että me hipsterit päästään joraa
sama!
Jeesus mikä taula.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Saman henkilön kovan & rajun gimman arvostelut rumbassa
bzort glorf bööth
^:lol:
No tuohan on vain ironiaa. Ei kaikesta pidä loukkaantua.
Eat your greens, especially broccoli.
vegantti wrote:barton_funk wrote:Ihan turhaa toi Mervi Vuorelan lopussa oleva hipsteridissaus.
No tuohan on vain ironiaa. Ei kaikesta pidä loukkaantua.
Moi Mervi.
Ironiakortista pitäis ruveta antaa sanktiokeppiä. ATP:hen kyl vois mennä.
Big Blackin kaupallisin biisi
Joten arvio on osuva!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vitun hyvä biisi se on, emmä sillä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Saatiin ATP-tiimi kasaan!
Steve Albini Lil Bubin showssa
Mut mitä on menny ent. foorumistilta ohi jos tää on ensimmäinen rekisteröinti Albinin huumorintajusta...?
Steve Albini Breaks Down Shellac's 'Dude Incredible' Track by Track
"You Came In Me"
One word: "intercourse"It's a fairly straightforward song about sexual intercourse.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kyllähän tuo uus lähtee.
Your eyes / like crashing jets
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Combatista löytyi jo. Soi just. Tuli cd mukana. Taidan ottaa sen huomenna töihin kuunnellakseni sitä aamusiivouslevynä.
No niin, tämähän kuulostaa oikein hyvältä. Kotimatkalla Jäänsärkijästä levy kainalossa mietin että miksi ostan Shellacin levyä vuonna 2014 kun sitä samaa sieltä tulee enkä mä ihan oikeasti tartte sitä samaa mun elämään ihan kauheasti enää, mutta onks tässä vähän kevyempi soundi? Ihan ku kenkä puristais vähemmän ku aiemmilla. Tosi rento levy.
Riding Bikes on muuten bändin top5 biiseissä helposti.
mietin että miksi ostan Shellacin levyä vuonna 2014
oon ostanu ekat shellacin levyni tänä vuonna ja jotenki tuli vähän samanlainen fiilis kun ois aloittamassa tupakointia kolmekybäsenä tai en tiiä. mut siis tosiaan oon samaa mieltä, kuulostaa VITUN HYVÄLTÄ vaikka luulin etten oikein jaksais tämmöstä musaa enää.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
missä etkot?
Meikä asuis sopivan lähellä... oisko aihetta?
Voishan sitä etkoilla, oon kyl kiinni puhelussa ainakin seiskaan asti ja ku Fun alottaa puol ysiltä ni eipä täs ihmeitä ehdi.
Älä päästä painiks sitä
Albini Njassan haastateltavana just nyt
The End of Radio
Älä päästä painiks sitä