You are not logged in.
It's a ROBE!
Now innit
Suosittelen muuten ennemmin The Very Best of Stone Roses" -kokoelmaa, ostin aikanaan Myyrmannin Tarjoustalosta hintaan kuus euroa. Siinä on 15 biisiä. Eka biisi on I Wanna Be Adored ja vika biisi on I Am The Resurrection. Sit siinä on myös Elephant Stone, joka ei oo tän albumin paskin eikä paras. Paskimmista ei voi Rosesien kohdalla puhua koska ei sellasii oo olemassakaan. Levyn paras on tietysti Ten Storey Love Song. Breaking Into Heavenis oli kans hienoo kitarointii.
Onhan tuo deby niitä levyjä, joista jaksaa innostua aina uudelleen ja uudelleen. Välillä levy unohtuu pariksi vuodeksi, mutta sitten taas kun sen pistää soimaan tulee fiilis, että miksei tätä tule useamminkin kuunneltua. Levyn huonoin biisi on minusta muuten Elephant Stone
eihän sitä ees oo tolla levyllä, paitsi ehkä bonarina jollain versiolla
Alxity wrote:Onhan tuo deby niitä levyjä, joista jaksaa innostua aina uudelleen ja uudelleen. Välillä levy unohtuu pariksi vuodeksi, mutta sitten taas kun sen pistää soimaan tulee fiilis, että miksei tätä tule useamminkin kuunneltua. Levyn huonoin biisi on minusta muuten Elephant Stone
eihän sitä ees oo tolla levyllä, paitsi ehkä bonarina jollain versiolla
Täh! Enpäs tiennyt tuotakaan.
Hhhmm... Eipä mun cd:llä tosiaan ole koko Elephant Stonea... Mistähän se sitten repäisin. Allmusicista kenties? No joka tapauksessa tarkoitin Don't Stopia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Hhhmm... Eipä mun cd:llä tosiaan ole koko Elephant Stonea... Mistähän se sitten repäisin. Allmusicista kenties? No joka tapauksessa tarkoitin Don't Stopia.
eiks se oo aika hyväki piisi, ostin ton deluxe-hässäkän ku halvalla sai, tosin en oo jaksanu oikein kuunnella, yliarvostettua kuonaahan tämä tosin kaikki alkuperäiset maxit sun muut vinyylit toki löytyy, ja en oo myymässä
Ainakin mun versiossa on Elephant Stonen lisäksi bonarina myös Fool's Gold vikana biisinä.
Joo sama. Sekin oli järkytys, kun joskus 90-luvun jälkipuoliskolla opin, että Fool's Gold ei oikeasti kuulu sinne. Mutta tämä Elephant Stone -juttu tuli nyt kyllä ihan puskasta. Don't Stop on omastakin mielestäni levyn turhin biisi, sehän on joku Waterfallin demo soitettuna takaperin.
Outoja versioita teillä.
Fool's Goldista en ole hirveästi välittänyt, mutta laitoin sen eilen soittoääneksi.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
fool's gold 9:53 on yhtyeeb oaras piisi
Debyllä en ole koskaan pitänyt kolmikosta She Bangs the Drums - Waterfall - Don't Stop. Onko teillä muuten ne tuossa järjestyksessä, kun wikipedian mukaan (suattaa olla vaan virhe) ekassa brittijulkaisussa She Bangs the Drums ois tossa keskellä. Mulla on se 11 biisin versio, joka päätyy Resurrectioniin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
^ tossa järjestyksessä on, mulla on aika lailla tuoreeltaan ostettu vinyyli. tosin tarkistin vain takakannesta enkä todellakaan jaksa nyt kuunnella
Ylös...
Ian sings Wacko
Last edited by Robeson (21.01.2011 07:33)
^ tossa järjestyksessä on, mulla on aika lailla tuoreeltaan ostettu vinyyli. tosin tarkistin vain takakannesta enkä todellakaan jaksa nyt kuunnella
smaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
psykokarkki wrote:^ tossa järjestyksessä on, mulla on aika lailla tuoreeltaan ostettu vinyyli. tosin tarkistin vain takakannesta enkä todellakaan jaksa nyt kuunnella
smaa
Jep
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Martin Hannet näköjään tuottanut näittenkin ekoja biisejä... Hyvältä kuulostaa kyllä tuo punkinpi otekin So Youngilla ja Tell Mellä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Alxity wrote:Martin Hannet näköjään tuottanut näittenkin ekoja biisejä... Hyvältä kuulostaa kyllä tuo punkinpi otekin So Youngilla ja Tell Mellä.
Nuo on omasta mielestä tosi tykkejä ja mahtavia poppiksia molemmat nimetyt ja suhteettoman vähän hypetettyjä.
IN THE MISERY DICTIONARYYYYYY...
So Young, eräs suosikkibiisi tältä bändiltä
nepal wrote:Prakk wrote:
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Nyt se on varmaa: brittirockin suurnimi tekee paluun
Musiikki | 17.10.2011 13:15 | Samuli Väänänen | Luettu 1071 kertaa
Uutisoimme eilen kuinka brittiläisen Stone Roses -yhtyeen huhutaan palaavan yhteen 15 vuotta hajoamisensa jälkeen. Nyt laulaja Ian Brown on vahvistanut asian.
Brownin ystävä kertoi The Sun -lehdelle, että laulaja oli vahvistanut bändin kasaavan jälleen rivinsä. Mies oli kertonut asiasta tekstiviestillä.
- Aiomme valloittaa jälleen maailman. Se tulee tapahtumaan.
Stone Rosesin tunnetuimmassa kokoonpanossa soittanut rumpali Alan "Reni" Wren viestitti NME-lehdelle, ettei hän kuitenkaan tule olemaan enää mukana bändissä. Wrenin lausunnon todenperäisyyden ylle luo varjon kuitenkin Elbow-yhtyeen laulaja Guy Garveyn lipsautus siitä, että bändi oli nähty harjoittelemassa hiljattain - Wren rumpujen takana.
Vuonna 1996 hajonneen yhtyeen paluun esteenä ovat aiemmin pääsääntöisesti olleet Brownin ja kitaristi John Squiren huonot välit. Muusikot kuitenkin saivat tehtyä sovun viime keväänä.
Lähde: Contactmusic
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Hienoin uutinen sitten Take Thatin paluun.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hyvähän se on jo treenailla, sillä 20.3. on jo pian käsillä
oli ajankohtaisesti Stöyn Röyses t-paita päällä tänään sattumalta
Tälläne paita kelepais.
jo kolme kaveria vastannu väärin facebookin kyselyyn kumpi parempi, ths(sic) stone roses vai happy mondays, taidan potkaista mokomat pois kaverilistalta
ja mihin tää maailma on menossa, new order ilman hookya, stone roses ilman mania, ottakaapa tästä
stone roses ilman mania, ottakaapa tästä
pitäis miettiä joskus mitä toivoo
Mani returns to The Stone Roses
After 15 years Mani is set to return to The Stone Roses as the classic line-up of the band reunite for a new album and world tour next year.
From their press conference this afternoon in Manchester Granada Reports has tweeted that Mani has stated its heart breaking to leave Primal Scream, but theyve allowed me to follow my dream. Im so grateful.
The band have so far announced two dates in Manchester at Heaton Park on June 29th and 30th next year.
220,000 tickets sold in 68 minutes with the first two nights selling out in 14 minutes.