You are not logged in.
Insider tarttui Anttilasta hintaan 3,95e.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Inside / A L'Interieur
Beatrice Dalle on yhä upeinta maan päällä
Buffyn neloskauden eka puolisko. Cdon ei osannut toimittaa jälkimmäistä puolikasta.
Nyt tuli sekin. Ja eilen ostin vitoskauden kun oli ne puoliskat kaudet tarjouksessa 11,90/kpl.
Karvakuonot-dvd
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Bedde osti:
Niiiin hyvä! On sen verran jo aikaa siitä kun olen tuota viimeksi katsonut, että juttuja ei enää muist.
[quote:9303e62643="anzut"]Bedde osti:
Niiiin hyvä! On sen verran jo aikaa siitä kun olen tuota viimeksi katsonut, että juttuja ei enää muist.[/quote:9303e62643] Kakkoskauden ilmestymistä oon jo pitkään ootellu. On kyllä aivan parasta.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Löysin just pari viikkoa sitten ykköskauden vhs:nä kirppikseltä.
Niiiin hyvä! On sen verran jo aikaa siitä kun olen tuota viimeksi katsonut, että juttuja ei enää muist.
Smaa! Mietin että mahtaako ottaa vaikeasti ilman tekstitystä, mutta kyllä siitä selvän saa.
Tuntuu että aika moni noista heitoista jää muutenkin kunnolla tekstittämättä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Sohvanvaltaajat on ehdoton! Porukoilla vielä asuessa katottiin yhessä koko perheen voimin ja monesti kävi mielessä, että meistä olis voinu tehä samanlaisen sarjan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Studio Julmahuvin nelosjakso pätkii ja sitten "unable to read disc" ruudulle. Levy näyttää ihan puhtaalta, eikä hieromiset (kyllä, tein sen munalla) pahemmin auttaneet.
"A repo man's always intense"
[quote:04d2cece94="anzut"]Bedde osti:
Niiiin hyvä! On sen verran jo aikaa siitä kun olen tuota viimeksi katsonut, että juttuja ei enää muist.[/quote:04d2cece94]
Emir Kusturican Black Cat, White Cat-dvd Filmifriikistä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Emir Kusturican Black Cat, White Cat-dvd Filmifriikistä.
Hyvä leffa. Paljonko tuli hintaa?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8a79ec3c2a="tomitarmo"]Emir Kusturican Black Cat, White Cat-dvd Filmifriikistä.
Hyvä leffa. Paljonko tuli hintaa?[/quote:8a79ec3c2a]
16.90, eli ei paha... Ruåtsi-kannet, mutta suomi-teksitys löytyy.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:c0b96c738d="hrmunoita"][quote:c0b96c738d="tomitarmo"]Emir Kusturican Black Cat, White Cat-dvd Filmifriikistä.
Hyvä leffa. Paljonko tuli hintaa?[/quote:c0b96c738d]
16.90, eli ei paha... Ruåtsi-kannet, mutta suomi-teksitys löytyy.[/quote:c0b96c738d]
Ihan hyvä diili
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Suuresti kehuttu Pelikaanimies edullisesti Anttilasta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Vaaleanpunainen pantteri -boksi Anttilasta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vaaleanpunainen pantteri -boksi Anttilasta.
Tykkäsin kovasti joskus skidinä. Vähän epäilen, että miten nykyään jaksaisin.
Lontoosta saapui tuliaisina Sohvanvaltaajat-boksi, jossa kaikki jaksot.
Myydään ykköskausi kahdella eurolla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
aaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa
[quote:56e8669240="noiseidea"]Lontoosta saapui tuliaisina Sohvanvaltaajat-boksi, jossa kaikki jaksot.
Myydään ykköskausi kahdella eurolla.[/quote:56e8669240]
OSTAN! Vai oliks toi antsutin tarzan-huuto jonkinlainen ostositoumus?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:6c33f5f986="Pope"][quote:6c33f5f986="noiseidea"]Lontoosta saapui tuliaisina Sohvanvaltaajat-boksi, jossa kaikki jaksot.
Myydään ykköskausi kahdella eurolla.[/quote:6c33f5f986]
OSTAN! Vai oliks toi antsutin tarzan-huuto jonkinlainen ostositoumus?[/quote:6c33f5f986]
Mulla rupes soimaan päässä Immigrant Song
This must be what jail / I will scratch
[quote:b16de1bf20="Pope"][quote:b16de1bf20="noiseidea"]Lontoosta saapui tuliaisina Sohvanvaltaajat-boksi, jossa kaikki jaksot.
Myydään ykköskausi kahdella eurolla.[/quote:b16de1bf20]
OSTAN! Vai oliks toi antsutin tarzan-huuto jonkinlainen ostositoumus?[/quote:b16de1bf20]
Myyty. Se oli kai vaan huuto boksiin, näin tulkitsisin.
Katotaan jos vaikka joskus ois jotain rotsilounasta niin voidaan diilata. Onkohan mulla koskaan noin paljoa rahaa mukana tosin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:b31ff1a19b="noiseidea"][quote:b31ff1a19b="Pope"][quote:b31ff1a19b="noiseidea"]Lontoosta saapui tuliaisina Sohvanvaltaajat-boksi, jossa kaikki jaksot.
Myydään ykköskausi kahdella eurolla.[/quote:b31ff1a19b]
OSTAN! Vai oliks toi antsutin tarzan-huuto jonkinlainen ostositoumus?[/quote:b31ff1a19b]
Myyty. Se oli kai vaan huuto boksiin, näin tulkitsisin.[/quote:b31ff1a19b] Joo meillä on jo tuo, tarzan-huuto oli vaan kateellinen kiljajdus boksista. Taas yksi syy lisää miksi olis kiva mennä Lontooseen lähiaikoina.
Sama. Ostin myös QI:n ykköskauden ja Best of SNL boksin, missä on Will Ferrelin, Eddie Murphyn, Adam Sandlerin ja Chris Rockin sketsejä neljän levyn verran.
Sarjiskirpparilta pari DVD:tä 1/2e kpl
A Mighty Wind (Hei me folkataan)
Simpsonit - Filmifestarit
Simpsonit - Taivas ja helvetti
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
:bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet:
:bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet::bileet:
organizing the boy scouts for murder is wrong