You are not logged in.
Onkos kukaan saanut uutta levyä kuulolle?
Menetetty peli
Onkos kukaan saanut uutta levyä kuulolle?
en vielä, ja harmittaa että joku tuplaversiokin liikenteessä. jos ois luottokortti niin tilailisin sen ja sit sen seiskan missä SY-coveri mutku mutku... mut jos joku tilailee niin tuun messiin
No eipä ole Proof Of Youth oikein lähtenyt. Aika samaltahan tuo kuulostaa pääosin kuin edeltäjänsä, mutta sellaset Ladyflashin ja Huddle Formationin tapaset hulinakoukut ovat ainakin toistaiseksi jääneet löytymättä..
Menetetty peli
Sama. Tosin pari kertaa olen vain pyöräyttänyt kun ei muutenkaan innosta tällainen nyt yhtään.
Joo, kaikessa leikkisyydessään ei oikein käy tällasten perussyysfiilisten kanssa yksiin. Kevät-kesällä tänmöiset..
Menetetty peli
[quote:ea0c64d35a="stratum"]Sama. Tosin pari kertaa olen vain pyöräyttänyt kun ei muutenkaan innosta tällainen nyt yhtään.[/quote:ea0c64d35a]
Joo, kaikessa leikkisyydessään ei oikein käy tällasten perussyysfiilisten kanssa yksiin. Kevät-kesällä tänmöiset..
Ei välttämättä. Eka levykin ilmestyi syksyllä ja olin silloin aivan pähkinöinä.
[quote:d6e2fe893c="PrivateJoy"][quote:d6e2fe893c="stratum"]Sama. Tosin pari kertaa olen vain pyöräyttänyt kun ei muutenkaan innosta tällainen nyt yhtään.[/quote:d6e2fe893c]
Joo, kaikessa leikkisyydessään ei oikein käy tällasten perussyysfiilisten kanssa yksiin. Kevät-kesällä tänmöiset..[/quote:d6e2fe893c]
Ei välttämättä. Eka levykin ilmestyi syksyllä ja olin silloin aivan pähkinöinä.
No mulla yleensä vähän niin, ja uuden levyn korkkasin vasta ilmestymisen jälkeisenä keväänä, myöhässä kuten aina.
Tokihan parhaudet toimii milloin vain, mutta noin yleensä vuodenajat säätelee musiikinkuuntelufiiliksiäni kyllä tosi paljon..
Menetetty peli
Walking on Sunshine inhokeista klassikkohyllyyn ku lumet sulaa
totta
kerran vasta kuunnellu ton proof of youthin mut kattellaan, vielä on kesää jöjelllö eiq mitäs
kyllä tää uus nyt taas hyvältä kuulostaa, en kyllä oikein osaa kummempaa sanoa, sitä samaahan tää tavallaan on. eli jos tykkää niin tykkää
Livenä Extralla just nyt yhteentoista asti
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Oon vähän niinq luovuttanut uudemman suhteen
Menetetty peli
[quote:1cb50962ad="risto_m"]Livenä Extralla just nyt yhteentoista asti [/quote:1cb50962ad]
Kattelin välillä. Täyttä paskaa. Levyltä yhä toimii, mutta vittu miten ankea toi bändi on livenä.
Mutta laulusolistille toki .
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:3457954e75="forssto"][quote:3457954e75="risto_m"]Livenä Extralla just nyt yhteentoista asti [/quote:3457954e75]
Kattelin välillä. Täyttä paskaa. Levyltä yhä toimii, mutta vittu miten ankea toi bändi on livenä.[/quote:3457954e75]
Mutta laulusolistille toki .
Eiku sille just :centteriä:. En tykkää yhtään. Etenkin kun se yrittää "räpätä".
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:456d77ab45="ginipoika"][quote:456d77ab45="forssto"][quote:456d77ab45="risto_m"]Livenä Extralla just nyt yhteentoista asti [/quote:456d77ab45]
Kattelin välillä. Täyttä paskaa. Levyltä yhä toimii, mutta vittu miten ankea toi bändi on livenä.[/quote:456d77ab45]
Mutta laulusolistille toki .[/quote:456d77ab45]
Eiku sille just :centteriä:. En tykkää yhtään. Etenkin kun se yrittää "räpätä".
Pitäispä katsoa tuo boxilta. En nimittäin muista, että bändi mitenkään huono olisi livenä ollut Roskildessa. Se laulaja tosin antoi itsestään hieman sellaisen pissisvaikutelman, vaikka nätin näköinen toki onkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
harmittaa ku keltsussa olis ollu uuden levyn tuplaversioo mut ei nyt niin paljoa kiinnosta että ostais samaa levyä uudelleen... onks muuten kukaan kuullu näiden versiota willow's songista, siis se wicker man piisi?
"Doing It Right", uuden levyn sinkkujulkaisu, soi erään siiderimerkin mainosmusiikkina. Tuote taisi olla Golden Cap, eli mainos on suunnattu käsittääkseni tällöin vain Suomen markkinoille. Mielenkiintoista? -Ehkä. Täysin merkityksetöntä? -Varmasti.
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
"Doing It Right", uuden levyn sinkkujulkaisu, soi erään siiderimerkin mainosmusiikkina. Tuote taisi olla Golden Cap, eli mainos on suunnattu käsittääkseni tällöin vain Suomen markkinoille. Mielenkiintoista? -Ehkä. Täysin merkityksetöntä? -Varmasti.
Hyvää pohdintaa
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:59878f5606="hooky"]"Doing It Right", uuden levyn sinkkujulkaisu, soi erään siiderimerkin mainosmusiikkina. Tuote taisi olla Golden Cap, eli mainos on suunnattu käsittääkseni tällöin vain Suomen markkinoille. Mielenkiintoista? -Ehkä. Täysin merkityksetöntä? -Varmasti.[/quote:59878f5606]
Hyvää pohdintaa
tätä lisää
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
harmittaa ku keltsussa olis ollu uuden levyn tuplaversioo mut ei nyt niin paljoa kiinnosta että ostais samaa levyä uudelleen... onks muuten kukaan kuullu näiden versiota willow's songista, siis se wicker man piisi?
Jeps, löytyy itse asiassa juuri tuon edellä mainitsemani Doing It Right sinkun kääntöpuolelta. Mikäli osaan yhtään tulkita, niin minusta tämä Go Team -versio on varsin uskollinen alkuperäiselle Paul Giovannin versiolle. Tunnelma vaikuttaisi olevan kokolailla samansuuntainen, sanotaan nyt vaikka varovaisesti näin.
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
[quote:27b2bcb3b4="psykokarkki"]harmittaa ku keltsussa olis ollu uuden levyn tuplaversioo mut ei nyt niin paljoa kiinnosta että ostais samaa levyä uudelleen... onks muuten kukaan kuullu näiden versiota willow's songista, siis se wicker man piisi?[/quote:27b2bcb3b4]
Jeps, löytyy itse asiassa juuri tuon edellä mainitsemani Doing It Right sinkun kääntöpuolelta. Mikäli osaan yhtään tulkita, niin minusta tämä Go Team -versio on varsin uskollinen alkuperäiselle Paul Giovannin versiolle. Tunnelma vaikuttaisi olevan kokolailla samansuuntainen, sanotaan nyt vaikka varovaisesti näin.
joo, yllättävän uskollinen versio, mutta toimii. mikäs hyvän biisin pilaisi?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Primaverassa näitä taas yritin mutta ei vaan putoo mulle.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
thinking of doing a phil collins covers album in the R + B style and calling it "butt seriously".
not really.
Best Coast, Deerhoof Guest on New Go! Team LP
uusi biisikin ladattavana
eipä tuo kyllä kovin kaksiselta kuulosta
mutta uusi lp "Rolling Blackouts" ilmestyy tammikuussa.
1. The Go! Team - T.O.R.N.A.D.O
2. The Go! Team - Secretary Song
3. The Go! Team - Apollo Throwdown
4. The Go! Team - Ready To Go Steady
5. The Go! Team - Bust-Out Brigade
6. The Go! Team - Buy Nothing Day
7. The Go! Team - Super Triangle
8. The Go! Team - Voice Yr Choice
9. The Go! Team - Yosemite Theme
10. The Go! Team - The Running Range
11. The Go! Team - Lazy Poltergeist
12. The Go! Team - Rolling Blackouts
13. The Go! Team - Back Like 8 Track
eipä tuo kyllä kovin kaksiselta kuulosta
mjoo, ei minunkaan korviin
Onko tota jossain kuunneltavana? Spotifyssä ei ainakaan...
Ei ole tietoa. Itse viittasin siihen tornadoon.
Tais jäädä tän bändin taru yhteen levyyn.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.