You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Parhaissa kansissa nämä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Luulin että tällä kokovartalokyrvällä ei olisi nykyisessä maailmanjärjestyksessä enää minkäänlaista tilausta.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:40d4d5ecf9="Neuvostoliitto"]
Luulin että tällä kokovartalokyrvällä ei olisi nykyisessä maailmanjärjestyksessä enää minkäänlaista tilausta.[/quote:40d4d5ecf9]
Katsoin ekaksi että Relapse on julkaisijana
Sent from my iPhone 16
Tää on aika käsittämätön:
ja klassikko:
Sent from my iPhone 16
Toi Wolfhan on tajuttoman siisti ja ihan vitun hyvä levy ja!
Tää jotenkin ärsyttää jo kannellaan, mutta pisteet siitä että kansi ja musiikki sopivat yhteen niin hyvin. Roskaa:
Sit about kaikki Xiu Xiun kannet tänne, mut en jaksa ees postata.
Mut tässä on kansi joka ei kyl sovi levyn laatuun yhtään:
Edellisissä postauksissa on ollut monta hyvää, kuten toi älyttömän hieno Wolf.
tää pitäs kyl postata viikoittain tähän ja hienoimpiin, mut laitetaan nyt vaan tänne
Tykkään kyllä tuosta paranoidin kannesta.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Crack the Skye ja Paranoid ihan väärässä topikissa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Crack the Skye on aivan järjettömän upea kansi. Mietitään nyt vaikka: levitoivat neonrasputinit vahtii tsaarinajan madonreikää. Eihän sen kovempia juttuja olekaa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Parasta koko levyssä on toi otso, muuten en tykkää kannestakaan.
Ihmeen vähän jaksoin tuota levyä kuunnella. Ihan loppukeväästä oli holtiton Mastodonin kuuntelu päällä, nykyään ei jaksa oikein yhtään. Laulu ei tunnu tulevan luonnostaan kummaltakaan vokalistilta. Sama vika siis kuin kaikissa Dirty Projectorseissa ja AC:ssa ja mitä niitä on..
Ville Leinosen kaikki levynkannet varmaan sopisi tähän otsikkoon, musa on parasta mutta kansitaide on ihmeen kökköä noin nättiä musaa ajatellen.
Ville Leinosen kaikki levynkannet varmaan sopisi tähän otsikkoon, musa on parasta mutta kansitaide on ihmeen kökköä noin nättiä musaa ajatellen.
Totta turiset. Oon kyllä aina ajatellu että se on Pokon syytä...
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
paitsi että tämä on hieno
Ei ookkaan Poko-levy
Hei!n kannesta tykkään kyl oikeestaan myös.
Sit taas Alive II on ihan hirveetä indiehomorunkkari/HIM -mashup hirveyttä.
Hei ja Raastin ja oikeastaan Unilehtokin on hienoja, mut Valumon kaikki kannet on rumia.
Harmittaa edelleen että Alive II on niin suttuinen. Leinonen on livenä aina kovimpia koskaan, ansaitsisi parempaa dokumentaatiota osakseen.
Taikayön tiellä -livekin löytyy meikältä
Ai nii, Unilehto on kyl hieno. Varmaan Leinosen paras kansi. Valumo-levyistä Valloittaja on semmonen neutraalin jees. Suudelmittaressa on paska, jos ajattelee siltä kantilta että niin hyvällä levyllä on niin mitäänsanomaton kansi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hämmentävää, että kaikki noi new-age ym. sekoboltsilevyt on oletusarvoisesti kamalia. Kauhistuttavia fonttivalintoja sikin sokin ja huonoa photarointia. Ja ihan kuka tahansa järkevä ihminen vaistoaa noissa sen vedätyksen ja puoskarimeiningin. Mut ehkä kohderyhmä diggaa temppeli- ja vuorimaisemista.
Vähän samaan menee ne kaikki fantasiahevipökäleet.
Toi Leinosen levyn kansi on aina hämmentävä, kun se tulee vastaan kaupan vinyylihyllyssä. Toi köyhän miehen O'malley / Seldon Hunt -disaini vähän hämää ja hetken sitä kuvittelee, et siinä on joku southern lord -julkaisu.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.