You are not logged in.
psykokarkki wrote:jookcha wrote:psykokarkki wrote:interuptor bastardo wrote:jookcha wrote:Pilke wrote:^ Musta toi on kiva.
*
onhan toi sillee symppis-käppänen verrattuna ylempänä olevaan jollain tasolla saman tyyliseen moonsorrow-kanteen joka on vaan yksiselitteisesti kökkö.
symppikselle kansallissosialismille
nyt ei puhuttu sisällöstä vaan esteettisestä ulkonäöstä.
nojoo. toisaalta natsien/fasistien tapauksessa ulkonäkö/estetiikka on yleensä osa sitä mesitsiä. toi levy on näköjään splitti der stürmerin kanssa ja goatmoonin puoliskon nimi on "kansojen hävittäjä"
psykokarkki wrote:jookcha wrote:psykokarkki wrote:interuptor bastardo wrote:jookcha wrote:Pilke wrote:^ Musta toi on kiva.
*
onhan toi sillee symppis-käppänen verrattuna ylempänä olevaan jollain tasolla saman tyyliseen moonsorrow-kanteen joka on vaan yksiselitteisesti kökkö.
symppikselle kansallissosialismille
nyt ei puhuttu sisällöstä vaan esteettisestä ulkonäöstä.
nojoo. toisaalta natsien/fasistien tapauksessa ulkonäkö/estetiikka on yleensä osa sitä mesitsiä. toi levy on näköjään splitti der stürmerin kanssa ja goatmoonin puoliskon nimi on "kansojen hävittäjä"
Mulla ei oo hajuakaan tosta bändistä, en saa edes nimestä selvää. Tykkään tosta maalaismaisemasta jossa pönöttää kuikelo äiä, joka "ei sinne kuulu".
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
aiheeseen liittyen muualla:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tää on vaan jotenkin kökkö
Ainoa Doorsin levy (ehkä Other Voicesia lukuunottamatta), jonka kannessa ei ole minkäänlaista yritystä.
Ei tuo ole erityisen hieno, mutta ei tuo maailman rumimpiin kansiin kuulu.
bzort glorf bööth
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^ Nyt on kyllä poikkeuksellisen kauheeta katottavaa...
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ Nyt on kyllä poikkeuksellisen kauheeta katottavaa...
tämän nimisiä kappaleita vieläpä
I Was Caught Masturbating By Your Sister... Who Was Raped 03:09
Trandroid 03:56
MacGAYver 02:41
Montana Meat Hammer 02:13
Shut Up And Get In The Van 04:22
Bag On, Boobs Out 00:57
Edible Sex Tarp 02:48
Fisted To Death In The Back Of A Car 00:49
Thick Slick Chick Got My Dip Stick Sick 01:04
Be Gaped Or Be Gone 03:15
Uninvited Vaginal Intruder 00:58
Sexually Offensive 02:57
^ huh huh
Joo, hyiss...
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
perfect circlen uuden levyn kansi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
#WrongThingsToBuildWithLegos pic.twitter.com/XXxgOQ5c8w
— The Afghan Whigs (@theafghanwhigs) February 9, 2019
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^ ei voi olla ruma jos kuvassa SIPSEJÄ
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Olette varmaan kaikki joskus nähneet esimerkiksi internetissä jonkun tapahtuman julisteen, josta huomaa selkeästi, että se ei ole graafisen suunnittelijan tekemä. Fontteja ja kokoja käytetty miten sattuu, keskitykset miten sattuu ja muutenkin koko homma tungettu täyteen kaikenlaista. Tästä sain idean tehdä levynkannet, jotka ovat mahdollisimman tyylittömät ja "design virheitä" täynnä. Ei varmaan kovin uniikki idea mutta so not.
Alkuperäisessä versiossa oli paljon enemmän kuvia, mutta sitten huomasin että riisutumpi versio on parempi. Tuskin tästä kukaan muu pitää, mutta itse olen ihan tyytyväinen. En kuitenkaan aio laittaa tätä portfoliooni.
Huom. en ole pääsääntöisesti graafinen suunnittelija.
Itse levystä ei ole pitänyt kukaan (no yksi sen on ainaki ladannut), vaikka itse pidän sitä onnistuneena ja se on yksi vähiten sekoilua sisältävä teokseni. https://woodensherpa.bandcamp.com/album/design-music
Tuskin tästä kukaan muu pitää, mutta itse olen ihan tyytyväinen. En kuitenkaan aio laittaa tätä portfoliooni.
Huom. en ole pääsääntöisesti graafinen suunnittelija.
Minä pidin!
Tässä on tällainen, jonka tein joskus suunnilleen samalla ajatuksella. Tai tässä on kyllä enemmän tarkoituksena olla hassu eikä niinkään esitellä virheitä, joita ihmiset tekevät. Tätä levyä ei siis ole olemassa. Juuri nyt kyllä tuntuu siltä, että poistamalla tekstit ja korjaamalla pari muuta juttua tämä voisi olla oikeastaan aika kiva.
Juuri nyt kyllä tuntuu siltä, että poistamalla tekstit ja korjaamalla pari muuta juttua tämä voisi olla oikeastaan aika kiva.
Samaa mieltä. Tai tekstit pienellä siististi jonnekin sivuun.
Feikkilevynkansia jostain historian hämäristä (yli 15 vuoden takaa tms.)