You are not logged in.
Vaan katsokaas nyt. Monilla on listat aivan täysin seonneet, taitavat näyttää viimeisen 3 kk ajalta muka overall-listoina.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:82ef8473d1="Bricolage"]Vaan katsokaas nyt. Monilla on listat aivan täysin seonneet, taitavat näyttää viimeisen 3 kk ajalta muka overall-listoina.
Nyt ne näkyy taas "normaalisti"... [/quote:82ef8473d1]
Mulla on koko lista kateissa
Kaikki se raivokkaalla tunteella scrobblattu! No loppuviikosta varmaan takas
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Nyt näkyy taas Overallit kuten kuuluukin.
bzort glorf bööth
Nyt näkyy taas Oven pallit kuten kuuluukin.
eiq mitäs
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tällä viikolla kuppeja nurin - Thomas Functionilla jo noin 70 kuuntelua tällä viikolla, ja täähän on kuitenkin sellaista viikonloppumusiikkia että suattaapi olla mäkiennätyksen paikka
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jonkillaista hulinaa...
1 Thomas Function 233
2 Guided by Voices 126
3 Jay Reatard 45
3 The United States of America 45
5 Dead Kennedys 43
6 The Loud Family 39
7 The Outsiders 36
8 The Ghouls 31
9 Monster Magnet 27
10 Fifty Foot Hose 25
Eli tomppa nousis suoraan top-30:n tuntumaan ja GBV parantelis sijaansa parilla askeleella, kunhan vaan päivittyy kokonaislistat
Viime viikko oli R.E.M.:n viikko aika selkeesti. Tuli myös kuunneltua uusia levyjä mm. Guillemotsilta ja Isobel Campbell & Mark Lanegan -duolta, mutta ei vissiin kaikki ollu rekisteröityny tai sit ne eiliset kuuntelut tulee huomioon vasta ens viikon listauksessa.. jälkimmäinen noussee myös kaikkienaikojen listalla topkybään ihan lähiaikoina, koska tuota levyä ei kuitenkaan vielä saa kuukauteen kaupasta. Myös Brian Jonestown Massacren nousua topkymppiin odotellaan ihan lähiaikoina kun parin ostetun levyn KIIMAssa tulee varmasti kuunneltua noita muita koneelta löytyviä tuotoksia sen verran, että topkymppipaikka on selkiö jopa tän viikon jälkeen. Campbell & Lanegan -duolla ehkä menee jonkun aikaa kun vaaditaan yli sata soittoa kuitenki ku tarkemmin kattoo.
Aika vähän tuli kuunneltua viime viikolla. Jatkuva kiire, eikä sitten ees hirveästi jaksanu musiikkia kuunnella, niinku ei krapulassakaan. No eilen alko jo kaikellainen kiimailu, joten eiköhän tästä taas. Parantelihan Circle kuitenkin sijojaan, ja GBV on ihan muutaman päässä vitossijasta. Ja huom että noi Basinskin biisit on sitten jotain keskimäärin 45 minuuttia pitkiä
1 Speedy West and Jimmy Bryant 16
2 D!O!D!O!D! 11
3 Sonic's Rendezvous Band 10
3 Circle 10
5 Fabulon Triptometer 9
5 Guided by Voices 9
5 William Basinski 9
8 Chico Magnetic Band 8
9 Terry Riley 4
10 Chieko Mori 2
Vopis kuunnella vähän crassia nytte niin sais maagisen tonnin rajan rikki sillä. M.I.A. ohittaa mulla pian Elliottin ja parkkeeraa kakkossijalle, mikäli pistän vaan soimaan parinkymmenen verran.
Sebadoh - 64
Tanya Donelly - 39
The Swirlies - 33
Gene Vincent - 22
Meat Puppets - 21
The Popguns - 21
Minutemen - 18
The Cramps - 16
Howlin´ Wolf - 14
Carpenters - 14
bzort glorf bööth
En oo ikuisuuksiin jaksanu kuunnella mitään joten no tilasto, no draama
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mun all-time top ten näyttää tällä hetkellä superhyvältä, vaikka uusi musa painottuukin. Parasta.
1 [unknown]
2 Hot Chip
3 Asa
4 John Maus
5 Boards of Canada
6 M.I.A.
7 Sonic Youth
8 Dizzee Rascal
9 Animal Collective
10 Fugazi
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
En oo ikuisuuksiin jaksanu kuunnella mitään joten no tilasto, no draama
Ja leposi on käyny vaklaamassa. Minulta ei jää mikään huomaamatta.
Pakkohan se oli Klikkaus klikkauksen perään, oi internet.
Tainnu räjähtää koko last.fm.
Tainnu räjähtää koko last.fm.
Heti kun pitkän tauon jälkeen kuuntelen jotain
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kinks
Aika montaa näistä kuuntelin enemmän ku tän verran viime viikolla mut whateverrrrrrrr
1 The Kinks 80
2 Annihilation Time 33
3 Kelis 25
4 Neil Hamburger 23
5 No Age 20
6 Steve Reich 14
7 Half Man Half Biscuit 13
8 Primordial 8
9 Witchcraft 6
10 Engine Kid 4
10 Play Ghoul 4
12 Melvins 2
12 The Real Kids 2
ite ollu duunissa loppuviikon ni tyttiksen kuuntelut pääosin listoilla.. tosin kaippa mä noita joskus oon itekki kuunnellu. voitto kuitenkin ylivoimaisesti CCCP Fedeli alla linealle ja ns. väärin tägätty C.C.C.P vielä myös vitosena..
The Brian Jonestown Massacre jysäyttää myös kaikkien aikojen listalla topkybään jos tällä viikolla vähintään yheksän soittoa saa enemmän kuin Blur.
Hyvältä näyttää :peuk:
Aika vähän tulee scrobblattua nykyään. Duunikoneessa ei ole vielä plugaria ja kodin työhuoneeseen ostettu vinyylisoitin ei jostain syystä scrobblaa
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:67ced7df98="forssto"]Hyvältä näyttää :peuk:
Aika vähän tulee scrobblattua nykyään. Duunikoneessa ei ole vielä plugaria ja kodin työhuoneeseen ostettu vinyylisoitin ei jostain syystä scrobblaa [/quote:67ced7df98]
vieppä takuuhuoltoon!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Burial 62
Ali Farka Touré 9
The Orb 5
Odd Nosdam 3
Jim O'Rourke 2
Lontoon yös' yksin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.