You are not logged in.
Parhautta oli. Sparhawk on kovis.
Sunflower
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Sunflower. Dinosaur Act. In The Drugs.
Mä kualen.
Kiitos Helicon. Keikka oli mahtava. Kasaan itseäni sillä.
Sunflower. Dinosaur Act. In The Drugs.
Mä kualen.
Kiitos Helicon. Keikka oli mahtava. Kasaan itseäni sillä.
:itku::itku:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oli hieno keikka Istuttiin parvella ja todettiin, että Mimi Parkerin äänellä täytyy olla jotain parantavia ominaisuuksia. Pitäisi varmaan ostaa se uusi levy.
oli ihana
Olihan se. Toimi tuhat kertaa paremmin kuin Prmaverassa, kuten sopi odottaa. Kitarasoundi oli niin hieno että turskakin olisi tykännyt. Sunflower, Pissing, Laser Beam ja mitäköhän ne encoren biisit oli, joku mahtavuus sielläkin.
Pelaako jossain settilistaa? Yritin kalastella keikan jälkeen lavalta mutten nähnyt.
oli ihana
ja mitäköhän ne encoren biisit oli, joku mahtavuus sielläkin.
Just Dinosaur Act ja In The Drugs. Ja sit jossain välissä tuli Pissing, mut ei kai encroressa, ei voi voi muistaa. Ei Pissing tietty yltänyt levyn hulinan tasolle, mutta oli siinä sitä jotain herkkyyttä.
Ei jumalauta! Ihan käsittämätön tunnelma näillä joka biisissä. Miten helkkarissa sellanen biisi, jossa lauletaan vaan belaruuus, belaruus, belaruus... voi olla niin hieno?
Tahtoo lisää!
Death of a Salesman tuli kans, eiks ni?
stratum wrote:ja mitäköhän ne encoren biisit oli, joku mahtavuus sielläkin.
Just Dinosaur Act ja In The Drugs. Ja sit jossain välissä tuli Pissing, mut ei kai encroressa, ei voi voi muistaa
Ei jumalauta!
Tahtoo lisää!
Ai tuliko Dinosaur Act encoressa? Ehkä sitten, ei voi muistaa. Mutta kiva että pääsit sittenkin keikalle.
Ai tuliko Dinosaur Act encoressa? Ehkä sitten, ei voi muistaa. Mutta kiva että pääsit sittenkin keikalle.
Muistaakseni Disosaur Act oli ihan eka encoren biisi. Sen virittelyn jälkeen. Hieno kontakti yleisöön. Ei kiitoksia ennen kuin encoressa jne. Ei mitään puhumisia ennen sitä, paitsi silloin kun setä soitti biisin vähe väärin
Miten mä nyt näin tästä innostuin?
Mikä biisi se muuten oli missä laulettiin jotain great destroyerista?
leposi wrote:Mikä biisi se muuten oli missä laulettiin jotain great destroyerista?
Silver Rider. Parhautta kyllä sekin.
Jpp
Sit The Last Snowstorm Of The Year tuli kans. Nyt näitä biisejä tipahtelee. Hassua, että näin seuraavana päivänä krapulassa on vielä siellä keikalla ja kaikki biisit vaan tippuu syliin. Canada tuli kans jossain raossa.
tuliko that's how you sing amazing grace tai the lamb? ne oli parhautta sillon kun mä nämä näin
low oli ihan saatanan tylsä. mun ois pitäny nähdä noi kymmenen vuotta sitten niin oisin varmaan tullu housuihini. mutta nyt ei vaan ei vaan.
ei tollasta musaa pysty livenä seuraamaan. ja se helvetin basisti kruunas kaiken, yäk. vähän jotain seinfeld-fiilistä habituksessa, iljettävää jammailua ja fiilistelyä
mut islaja yllätti olemalla aivan helevetin kova! mahtavaa ja itsevarmaa ja häikäilemätöntäkin musaa. ja just optimaalisen pitunen setti, lisää tällaista
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Arttu: Sä oot nyt niin metässä.
Aivan mahtava keikka. Huh. Ja bändi oli aidosti ällikällä lyöty ekstaattisesta vastaanotosta, ne rakastui heti suomalaisiin heh. Lupasivat tulla pian uudelleen. Uuden levyn äänitykset alkaa syksyllä...
low oli ihan saatanan tylsä. mun ois pitäny nähdä noi kymmenen vuotta sitten niin oisin varmaan tullu housuihini. mutta nyt ei vaan ei vaan.
ei tollasta musaa pysty livenä seuraamaan. ja se helvetin basisti kruunas kaiken, yäk. vähän jotain seinfeld-fiilistä habituksessa, iljettävää jammailua ja fiilistelyämut islaja yllätti olemalla aivan helevetin kova! mahtavaa ja itsevarmaa ja häikäilemätöntäkin musaa. ja just optimaalisen pitunen setti, lisää tällaista
Islaja oli kyllä helvetin hyvä. Oispa soittanut vielä pari biisiä. Tosin kyllä toi noin lyhyenäkin toimi todella hyvin.
Low pelas kyllä todella yhdentekevä peli.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
artsy on ikuinen vastarannan kiiski
mut ite oon kai jo niin keski-ikäinen että tämmönenhän iski oikein hyvin, settilistaakin tuijottelin välillä kun siinä eturivissä olin, mut en nyt muista kun ei biisit paria lukuunottamatta olleet tuttuja, eikä niistä ihan saanu välttämättä selvää ku alkukirjaimista, sit sanoista kekkas et tää biisi on varmaan se ja se.
hieno keikka jpp, islaja kans hyvä kun ei ollu ylimääräistä porukkaa lavalla, ja sopivan lyhyt tosiaankin.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Laser Beam, maailman kaunein biisi. En pystyisi kuvailemaan tuntojani tuon biisin aikana olematta täysi jippu, joten jätän väliin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Huikee keikka. Jestas ne jotkut ärhäkämmät kitarasoundit yhdistettynä siihen muuten niin hartaaseen soittoon teki ihme juttuja mun aivoille, sellanen 'ny räjähän innosta neljään eri suuntaan' olo.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Huikee keikka. Jestas ne jotkut ärhäkämmät kitarasoundit yhdistettynä siihen muuten niin hartaaseen soittoon teki ihme juttuja mun aivoille, sellanen 'ny räjähän innosta neljään eri suuntaan' olo.
Sama.
Loistava keikka. Pissing, Laser Beam, Dinosaur Act
Hieno oli.
Oli aika hellyttävää nähdä Alan Sparhawk repimässä levyn muoveja hampaillaan auki, jotta ILR saa tuhrua levyn kanteen.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Oli kyl tosi sykähdyttävää. Vaikka periaateessa aika monet biisit on veistetty samasta puusta, niin silti koko keikan ajan säilyi mielenkiinto herpaantumatta. On se vaan niin kaunista, ja just niinku janne m. totesi, että kun välillä vähän päästiin irrottelemaan särömpää kitarajuttuja, niin tuntu, että mieli räjähtää.
oli ihana
Hieno oli.
Oli aika hellyttävää nähdä Alan Sparhawk repimässä levyn muoveja hampaillaan auki, jotta ILR saa tuhrua levyn kanteen.
Njoo, nyt mun Secret Namessa lukee kukkapuskan kohalla joku vitun POWER.
Älä päästä painiks sitä
You're boyzone running through my veins
Älä päästä painiks sitä
No nyt kyllä sivunvaihdolle
Älä päästä painiks sitä
Jännä kyllä käydä Tavastialla seisoskelemassa hissuttelun tahtiin. Kivan harras tunnelma ja symppis bändi, mutta ei se mitään livemusiikkia vaan ole. En sano etten tykännyt, mutta. Sunflowerille ihq
Islaja ei lämmittänyt yhtään, kamalaa kakkaa. Lintu, ammun sinua ritsalla joo.