You are not logged in.
Vuoden nuori muotoilija.
uudessa rumbassa juttua:
DUBSTEP on noussut kuin varkain 2010-luvun trendisoundiksi, joka myy Suomessakin keikkoja loppuun alta aikayksikön. Mistä oikein on tullut tämä tanssimusiikin laji, joka muistuttaa nykyään jo enemmän metallia kuin tanssielektroa? Onko nykyisellä dubstepillä enää mitään tekemistä tyylilajin juurien kanssa? Onko koko ilmiö pelkkä kupla? Anton Vanha-Majamaa kertoo.
^ on muuten aika hyvä toi rumban juttu
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Eihän tää nyt ihan just äsken alkanu ilmiö ole mutta vituttaa kun joka paikkaan pitää änkeä tota Skrillex-soundia, nyt vituttaa Mersun uusi mainos missä on jotain tosi rasittavan kuulosta bröööppp brööpp
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Eihän tää nyt ihan just äsken alkanu ilmiö ole mutta vituttaa kun joka paikkaan pitää änkeä tota Skrillex-soundia, nyt vituttaa Mersun uusi mainos missä on jotain tosi rasittavan kuulosta bröööppp brööpp
Joka paikkaan tunkeutuvalle skrillaukselle kyllä Yhtä kömpelöä pseudotrendikkyyttä mitä kaikenmaailman räppimainokset sun muut.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
kikke wrote:Eihän tää nyt ihan just äsken alkanu ilmiö ole mutta vituttaa kun joka paikkaan pitää änkeä tota Skrillex-soundia, nyt vituttaa Mersun uusi mainos missä on jotain tosi rasittavan kuulosta bröööppp brööpp
Joka paikkaan tunkeutuvalle skrillaukselle kyllä
Yhtä kömpelöä pseudotrendikkyyttä mitä kaikenmaailman räppimainokset sun muut.
tätähän se oli silloin ku drum'n'basskin pääsi mainoksiin joskus ysärillä
itse kyllä tykkään edelleen skrillaussoundeista
No joo, skrillaus ei sinällään oo absoluuttinen paha, vituttaa vaan kun sen trendiarvolla ratsastetaan joka paikkaan.
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Mökkitietä automainoksiin!
bzort glorf bööth
No kyllä!
Nälkä.
Kylhän täältä dubstepin jäämistöstä löytyy melkoisia helmiäkin:
(bongattu Basson Dark Dayssista)
Skreamkin duunannu aikoinaan upeeta soundia. Nykyhommia en sitten olekaan jaksanut tsekkailla yhtään.
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
Ihan siistiä ilmiöarkeologiaa selailla topikki läpi.
Ympyrä meneekin kiinni, kun ruvetaan nostalgisoimaan kultakauden parhaita juttuja.
Kultakausi mainittu.
Vuoden nuori muotoilija.
^ Just olin tulossa postaamaan samaa. Sikahyvä!
kumpikin illan dubstep vaan pääsi putoamaan
wub wub
Onks kukaan tulossa tonne Shackletoniin perjantaina?
Vuoden nuori muotoilija.
Ehkä
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Mites kaljahommaa jossain etukäteen? Ei tonne varmaan hirveästi ennen sitä 23:a kannata mennä?
Vuoden nuori muotoilija.
Aika mahtavaa tykittelyä taas Säkeltonilta. Kiva toi miljöö myös!
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.