You are not logged in.
Tässä yksi dubstepin muoto, josta kovasti tykkään. Mahtipontista, positiivissävyistä, mainstream-popin rajoilla keikkuvaa, mutta kuitenkin räväkkyydellään vähemmän muottiin sidottua kuin perus radio-pop.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
täällähän on lähinnä nykyään "hauskoja" postauksia, joten pistetääs välillä musaa.
Dubmersen uus levy näemmä ladattavissa, kokeiluun.
Guardianin juttu.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
MMM on tosikko.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
no eiks musatopikit vois pitää musatopikkeina
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Kantani vain vahvistuu.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tää on musatopikki, sitä paitsi yksi parhaista, deal with it
Valitettavasti on käynyt rosvo.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Liekkö tämä sitä, en tiedä...?
Uuden Sokka irti -levyn ensimmäisestä biisistä Liiga Music käy selväksi, että Cheek on edelleen ajan hermoilla. Kappale tarjoaa nuorison suosimaa dubsteb-soundia. 30-vuotiaan Cheekin ei heti uskoisi kyseisestä musiikkigenrestä innostuvan. Ovatko dubstep-vaikutteet levyllä vain siksi, että musa kelpaisi nuorisollekin?
me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus
lol apua
ultravox
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
huvittavaa miten tää asiakeskusteluna alkanut dubstep-topikki on muuttumassa pikkuhiljaa rytmimusapainotteiseksi
sivunvaihtotopiqueksi.
huvittavaa miten tää asiakeskusteluna alkanut dubstep-topikki on muuttumassa pikkuhiljaa rytmimusapainotteiseksi
sivunvaihtotopiqueksi.
Mihin spämmätä uudesta Shackletonista?
Vuoden nuori muotoilija.
MMM wrote:huvittavaa miten tää asiakeskusteluna alkanut dubstep-topikki on muuttumassa pikkuhiljaa rytmimusapainotteiseksi
sivunvaihtotopiqueksi.
![]()
En ole kuullut uutta Shackletonia. Jaa-a.
tänne vaan
lol apua
ultravox
mitä mielt jengi uudest shackletonist?
lol apua
ultravox