You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Skrillex, a Gothic icon and Lesbian fashionista whose name is Latin for Homosexual Satan Wasp, is the biggest act in Dubstep today a music genre founded on consuming massive amounts of drugs and having raucous pre-marital sex with numerous partners and his winnings at the 2012 Grammys prove that his satanic presence will be felt for years to come. As long as Skrillex wins Grammys and is accepted by mainstream media, he will claim souls for Satan and molest our children through his perverse philosophy of futuristic devil machine music.
tämän jälkeen diggailuni ei enää ole ironista
siis skrillex voitti kuitenkin jotain eikä bonnie bear vieny kaikkia pystejä, maailmassa siis vielä oikeudenmukaisuutta
Over 100% of homosexual gays listen to, or have listened to Skrillex in their life
:psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
eiks christwire ole trollisivu???
eiPÅ
mut veikkaan että moni ottaa silti tosissaan
:salu:
Vuoden nuori muotoilija.
stereo skifcha from xgabberx on Vimeo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Laatu wrote:Ei hirveesti tule kuunneltua Skrillexin musaa, mutta ilmiönä toi on helvetin magee, ja meno on kova.
Tämä.
Jotenkin se, että en tajua mitään tosta musasta, on tuonut elämääni järjestystä. Nuorilla on omat juttunsa. Fiilistelen jo etukäteen sitä, kun kuuntelen fossiilisella mp3-soittimella Shackletonia jonkun Lehtokoti-nimisen yksityisen palveluasuntolan dementiaosastolla.
Mikä siinä sit on mageeta? Samaa luokkaa ilmiönä jonku Deadmau5:n kanssa, vai oonko missannu jotain tärkeetä?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Folkhälsan wrote:Laatu wrote:Ei hirveesti tule kuunneltua Skrillexin musaa, mutta ilmiönä toi on helvetin magee, ja meno on kova.
Tämä.
Jotenkin se, että en tajua mitään tosta musasta, on tuonut elämääni järjestystä. Nuorilla on omat juttunsa. Fiilistelen jo etukäteen sitä, kun kuuntelen fossiilisella mp3-soittimella Shackletonia jonkun Lehtokoti-nimisen yksityisen palveluasuntolan dementiaosastolla.
Mikä siinä sit on mageeta? Samaa luokkaa ilmiönä jonku Deadmau5:n kanssa, vai oonko missannu jotain tärkeetä?
Ainakin se, että Skrillex on uusi Elvis, tyyppi, jonka musa vain yksinkertaisesti on liian rajua isille ja äitille ja just siksi nuoriso diggaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Skrillex on uusi Elvis
Harmi että on näin hyvä sigu, vaihtaisin muuten
Tääki taitaa olla rajumpaa? http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=4524
Ehkä nuo on sitte tän ajan Sex Pistols!
Kummatkaan vaan ei oo millään tavalla merkittäviä, mut lisää hyperbolaa koneeseen vaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Siguception
Laitetaanpa tännekin ihan vain nostaakseni Koneempaa-osaston tasoa:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuulostaa varmaan hyvin oudolta kuulla tämä minun suustani, mutta vaikuttavinta viime aikoina kuulemaani musiikkia, joka samalla on muuttanut musiikin suuntaa olemalla uniikkia, on dubstep! Pidän aika paljon jostain dubstepista ja pidän sen vaikutuksesta rnb:hin sekä joissain määrin moderniin poppiin. Mitä sen jälkeen tapahtuu? Toivon olevani vielä täällä, kun se selviää.
saa nähdä putoileeko basso maanantaina :psykee:
Laitetaanpa tännekin ihan vain nostaakseni Koneempaa-osaston tasoa:
Lindsey
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
nostan tasoa entisestään
hrmunoita wrote:Laitetaanpa tännekin ihan vain nostaakseni Koneempaa-osaston tasoa:
Lindsay
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lmEhCDRvQKA
Kontrollerismia. Aika kova tikkaamaan.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Vuoden nuori muotoilija.
lol kim gordon ja ikue mori kanssa, aikamoinen kyläjuhla.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
lol kim gordon ja ikue mori kanssa, aikamoinen kyläjuhla.
MITÄ HELVETTIÄ
pudottaispa kim bassoa eiq
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox