You are not logged in.
jotenkin kyllä maailman urpoimman näköinen janari toi. sori.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Saisko vielä sivullisen verran hauskaa spämmiä?
en tiedä, mulla soi tänään päässä skrillexin ruffneck
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
tää on kyl hyvä biisi, ei voi mitn
Onko tämä nyt yhtäkkiä joku hassu uus juttu Ameriikassa vissin.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
tää on kyl hyvä biisi, ei voi mitn
Mukavaa, että porukkaa tulee kaapista . En ole kertonut itse vielä muille, vaikka epäilen, että naapurit aavistaa jo jotain, kun puottelen bassoa yksin kotona ollessani. Ite löysin Skrillexin vasta tuossa joulun alla, kun luulin kaikesta dubstep-niilojen nillityksestä, että Skrillex on dubstepille sama kuin Pendulum on dnb:lle. Ensimmäinen reaktio oli
, sitten jumaliste, miksi tämmöstä musiikkia ei ollut sillon kun olin teini
. Nyt fanitan ihan satasella ja kuuntelen lähes päivittäin.
Yritin jopa saada jotain Keski-Euroopan keikkaa sopimaan lomasuunnitelmiin
Tätä Skotlannin keikkaa on tullut kuunneltua kuntopyörällä niin paljon, että ajoitan intervallit jo biisien mukaan
Onko tämä nyt yhtäkkiä joku hassu uus juttu
Ameriikassa vissin.
"Periferia, on iha eri area."
Mukavaa, että porukkaa tulee kaapista
kaikki eivät kuitenkaan uskalla:
Mikä on ärsyttävin kohtaamasi musiikkigenre?
En ole mikään dubstep-fani.
lakkasin kuuntelemasta dubstepiä jo 2006
oonko nyt cool?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
aivan kammottava biisi kyl
Asialinjoille takaisin:
Vuoden nuori muotoilija.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mulla on sellanen viilinki että tuun parin vuoden päästä tai ehkä aiemminkin olemaan täysin rakastunut
skrillexiin. tai se melkeinpoppi dubstep on ihan oudointa musaa (poppia joka ei oo tarttuvaa tai hyvin sävellettyä yhdistettynä
tanssimusaan joka ei tanssita), mut ehkä toi skrillexin täysin överiksi mennyt popitus on se juttu.
edit: ei vaan näemmä kantsii kattoo noita PÄRÄYTTÄVÄN RANKKOJA DRUGGY KELAA MITÄ SHITTII MUSAVIDEOITA, vaan
kuunnella vaan tota musaa. joo on toi psykiksen hehkuttama biisi kyl joo joo hehkuva.
kuuntelen nyt tätä livee. vitun jees. tulee mieleen ku Äetsässä ajellessa löysin emorockin.
Last edited by MMM (03.02.2012 01:46)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Vähän samansuuntaisia ajatuksia. Kuten olen jo aiemmin todennut, mulla on pelkkää puhdasta, ironiavapaata kunnioitusta kaiffaria kohtaan. Ei hirveesti tule kuunneltua Skrillexin musaa, mutta ilmiönä toi on helvetin magee, ja meno on kova.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
toi skrillexin täysin överiksi mennyt popitus on se juttu.
Äetsässä ajellessa löysin emorockin.
Kiikan emoskenelle lähtökohtaisesti
You are a cinema, I could watch you forever
Action-thriller, I could watch you forever
You are a cinema, a Hollywood treasure
Love you just the way you are
A cinema, a cinema
Get up, get down
Lose that sound
My DJ gonna break it down
D'd'd'd'd'drop
the
bass!
Ei hirveesti tule kuunneltua Skrillexin musaa, mutta ilmiönä toi on helvetin magee, ja meno on kova.
Tämä.
Jotenkin se, että en tajua mitään tosta musasta, on tuonut elämääni järjestystä. Nuorilla on omat juttunsa. Fiilistelen jo etukäteen sitä, kun kuuntelen fossiilisella mp3-soittimella Shackletonia jonkun Lehtokoti-nimisen yksityisen palveluasuntolan dementiaosastolla.
Vuoden nuori muotoilija.
Laatu wrote:Ei hirveesti tule kuunneltua Skrillexin musaa, mutta ilmiönä toi on helvetin magee, ja meno on kova.
Tämä.
Jotenkin se, että en tajua mitään tosta musasta, on tuonut elämääni järjestystä. Nuorilla on omat juttunsa. Fiilistelen jo etukäteen sitä, kun kuuntelen fossiilisella mp3-soittimella Shackletonia jonkun Lehtokoti-nimisen yksityisen palveluasuntolan dementiaosastolla.
lapsenlapset pyörivät jaloissa, ihmettelevät miksi vanhus horisee snefusta.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Folkhälsan wrote:Laatu wrote:Ei hirveesti tule kuunneltua Skrillexin musaa, mutta ilmiönä toi on helvetin magee, ja meno on kova.
Tämä.
Ja joku snefu hoitajarobotti imuroi kuolanorot suupielistä.
Vuoden nuori muotoilija.
MMM wrote:Folkhälsan wrote:Laatu wrote:Ei hirveesti tule kuunneltua Skrillexin musaa, mutta ilmiönä toi on helvetin magee, ja meno on kova.
Tämä.
Ja joku snefu hoitajarobotti imuroi kuolanorot suupielistä.
![]()
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hyvä biisi toi Ruffneck, mut jotain jää puuttuu. Ehkä kovempi klubimixi jostain?
Joka tapauksessa,
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Carl Cox väittää avanneensa ovet DUB STEPILLE..
Last edited by barton_funk (06.02.2012 17:59)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
OVI AUKI TAI TAPAHTUU HIRVEITÄ
ja vielä pesäpallomailalla?
p.s.