You are not logged in.
Bruce Gilbertin ja Graham Lewisin artsympi ja industriaalimpi DOME-nimikkeellä tehty musanderi kuulostaa yllättävän hyvältä!
1980-1983 tehdyt 1-4 levyt kuuntelussa ja ainakin ekat jutut ovat kovin hienoja.
Paraikaa soi niin mojovasti että korkkaanpa topikin - spåjåing!
"No more mistakes, like the last one."
Jos ketään nappaa, niin meillä olisi Pitkämiehessä levytukun mokailun johdosta kaksi levyä, joissa on Pink Flag -vinyyli Chairs Missing -kansissa.
Saa kolmella eurolla.
En tiedä mitä tolla tekee, mutta sitä voe vaikka HIEROA OFFILLA.
Tero saatana, s'olet gay!
Jos ketään nappaa, niin meillä olisi Pitkämiehessä levytukun mokailun johdosta kaksi levyä, joissa on Pink Flag -vinyyli Chairs Missing -kansissa.
Smells like keräilyharvinaisuus!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mä voin ottaa yhden.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
forssto wrote:Jos ketään nappaa, niin meillä olisi Pitkämiehessä levytukun mokailun johdosta kaksi levyä, joissa on Pink Flag -vinyyli Chairs Missing -kansissa.
Smells like keräilyharvinaisuus!
Mulla on tossa kotona Bat & Ryyd -vinyyli Eazy-E -kansissa ja Eazy-E -vinyyli Bat & Ryyd -kansissa.
eBay kutsuu...
Strange on kyllä niin sairaan kova biisi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Luulin että Chairs missing -kassissa, sen olisin voinut kyllä ottaa kun mulla on jo noi levyt.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
oispa ollu chairs missing pink flag kansissa
mielipiteitä pappakerhon uusimmasta? risotto tais jo kertoa jotain suessa, mut...
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
read and burn kolmone oli pirun hyvä mut toi object 47 tms oli kyl iso pettymys, jotenki turhan pehmeet saundit ja ne vokaalit liian pinnassa ja vähän nolot noin muutenki. en o jaksanu enempää kuunnella, löytyskö sielt sit jotain TASOJA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
read and burn kolmone oli pirun hyvä mut toi object 47 tms oli kyl iso pettymys, jotenki turhan pehmeet saundit ja ne vokaalit liian pinnassa ja vähän nolot noin muutenki. en o jaksanu enempää kuunnella, löytyskö sielt sit jotain TASOJA
tässä uudessahan ei bruce gilbert enää ollu mukana, oliks r&b3:lla?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
HUIG wrote:read and burn kolmone oli pirun hyvä mut toi object 47 tms oli kyl iso pettymys, jotenki turhan pehmeet saundit ja ne vokaalit liian pinnassa ja vähän nolot noin muutenki. en o jaksanu enempää kuunnella, löytyskö sielt sit jotain TASOJA
tässä uudessahan ei bruce gilbert enää ollu mukana, oliks r&b3:lla?
"siitä" käytiin wire-listallakin keskustelua, ku ei siinä lue kai, mut ei sitte varmaan, pöh!
Mä voin ottaa yhden.
Mä voin ottaa toisen.
hrmunoita wrote:Mä voin ottaa yhden.
Mä voin ottaa toisen.
No käykääs homot hakemassa pois. Levyt on tiskin alla ja Jelle osaa kyl antaa moiset, kun iskee merkitsevästi silmää.
martes martes wrote:hrmunoita wrote:Mä voin ottaa yhden.
Mä voin ottaa toisen.
No käykääs homot hakemassa pois. Levyt on tiskin alla ja Jelle osaa kyl antaa moiset, kun iskee merkitsevästi silmään.
pl.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:2b889c4317="tomitarmo"][quote:2b889c4317="forssto"]Jos ketään nappaa, niin meillä olisi Pitkämiehessä levytukun mokailun johdosta kaksi levyä, joissa on Pink Flag -vinyyli Chairs Missing -kansissa.
[/quote:2b889c4317]
Smells like keräilyharvinaisuus![/quote:2b889c4317]
Mulla on tossa kotona Bat & Ryyd -vinyyli Eazy-E -kansissa ja Eazy-E -vinyyli Bat & Ryyd -kansissa.
eBay kutsuu...
Meikällä on Nikke T:n Jos haluut saada vol.1 To The Extremen kansissa
the legendary wire just confirmed for whelans saturday june 6. more info real soon
harmi vaan et se uus levy oli kehno. toivottavasti ovat päässeet siitä jo yli!
ostin lipun! saa riittää alkukesän uuden aallon fiilistelyiksi...lueskelin ultravoxin kiertuearvosteluja eikä oikeen tuntunu olevan kiimaa, ainakaan sen 65 euron arvosta
tämmönenki tullu, pitäisköhän hankkia
Wire / Send Ultimate
Pinkflag
formats available*
2XCD
$16.50
PF 60
5055300316455
Street Date:
July 20th, 2010
Ship Date:
July 12th, 2010Send Ultimate is an archaeology of Wire in the studio between 2000 and 2003--a period during which the band worked on new music for the first time in a decade. This retooled edition of Send gives fresh insight into an exciting chapter for Wire, expanding the frame around the album and providing a larger context with rare and previously unheard material. The double-CD includes both sides of the 12 Times U vinyl-only collectors' item (the "12XU" remixes that catalyzed Wire's Send-era burst of creativity); unreleased curiosities such as "DJ Fuckoff," an exercise in hyperkinetic dancefloor lunacy; alternate versions of numbers originating in this period that subsequently appeared on 2007's Read & Burn 03; and the tracks from the first two (out-of-print) Read & Burn EPs that were omitted from the original Send.
Täähän onki hyvä pändi
Parempi m yöh jne.
en ole kolmekybänen emoboy
Olin mä tätä kuullu, mutten ollu koskaan jaksanu tutustua kunnolla
154 on kyllä ehkä maailman paras levy. Ainakin maanantaista asti on ollu.
3 ekaa wirettä on todellista parhautta! tyyppien sooloilta löytyy myös hyvää matskua.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tämä on varmaan ainoa biisi jota tulee tulee kuunneltua wirelta. ei jaksa tutkia koko tuotantoa
Last edited by niaGGara (16.09.2010 14:46)
huh tää spent on edelleen yksi parhaita biisejä ikinä :rockhands:
en tsekannu tarkemmin mut kaitpa tää on oikee versio
Voi jumpe, nää olis Tukholmassa maaliskuun 8. päivä. Tulispa Suomeen kans!
ARTEMI NYT HEREILLÄ
Voi jumpe, nää olis Tukholmassa maaliskuun 8. päivä. Tulispa Suomeen kans!
Tulispa!