You are not logged in.
ASIAA!!!
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:ff2b4f4942="Mikko"]Sori ku pöllin sun bisset Ruisrokissa 1975. Silvennoisen Hege kerto että tippuu aika läskit provikat Tabula Rasan lyriikoista. Oli vähän kusi hatussa. Kävin kattoon sua mestareiden millennium-showssa. Sä rokkasit. Ollaanks me ok?[/quote:ff2b4f4942]
Ok ok. Millennium, siitähän on jo muutama vuosi, Ruisrokki seiskaviis, vielä muutama päälle. Oon kuunnellut sun '83 älppäriä Ikävän karkotus jonkin verran viime aikoina. Äijä oli aikaansa edellä, rispekt! Älä kerro terveisiä Makelle, vittu mikä piisi.
Mut joo.
Samat mietteet ku Pavella
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tänään tehtiin taas ihan ässä biisi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tänään tehtiin taas ihan ässä biisi
Fiilistelen tätä nauhaa just kotona. Täs on taas asiat loksahdellu kohdilleen niin mallikkaasti, että oijoi. Että meillä on muuten hyvä bändi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
^ Mut voiko kertsiä hoilata kännissä?
Mulle tuli itseasiassa eilen treenien jälkeen kotona visio sellasesta eeppisesti (=J-B tykkää) Hetsku-punkkibiisistä. Ehkä sitä vois vaikka hoilatakin, en tiä.
Menee kuiteskin mappiin 'tuhat toteutumatonta ideaa' :x
HOMOJEN MUSAA!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
näin viime yönä unta että olin ostamassa skeletonin uutta kassua jostain kaupasta, mut myyjä varotteli että näitten viimesimmät yheksän kassua on ollu paskoja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
näin viime yönä unta että olin ostamassa skeletonin uutta kassua jostain kaupasta, mut myyjä varotteli että näitten viimesimmät yheksän kassua on ollu paskoja
Näit unta väärin, ei niitä kassuja ole kuin neljä!
[quote:bda44a1602="huïg"]näin viime yönä unta että olin ostamassa skeletonin uutta kassua jostain kaupasta, mut myyjä varotteli että näitten viimesimmät yheksän kassua on ollu paskoja [/quote:bda44a1602]
Näit unta väärin, ei niitä kassuja ole kuin neljä!
ihanks totta
mut siis kyseessä oli viel joku sarja joka jatkui vol. 9:n asti, jota siis olin vonkaamassa mut ei herunu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:51522e4514="huïg"]
mut siis kyseessä oli viel joku sarja joka jatkui vol. 9:n asti, jota siis olin vonkaamassa mut ei hannu[/quote:51522e4514]
Freudinen väärinlukeminen
onks mohelille omaa topikkia? en jaksa perustaa kun melkein samat jampat kuitenki asialla, pistän tänne maininnan että hyvä keikka ja kuva kaupan päälle:
Heh, no mut onha se ihan erilaista musaa ku Hessut... Nykyään jopa ihan oikeesti, alkuaikoina niitä oli varmaan hankala erottaa toisistaan.
Hyvä fiilis jäi itellekin tuosta keikasta, hiki virtas ja hauskaa oli.
Tuolla Verdurallahan on aika pitkään mainostettu jotain tuplaälpeetä, koskahan semmosesta pääsis nauttimaan?
Nooh, itseasiassa päätettiin olla toteuttamatta alkuperäistä Asscension uusintajulkaisuideaa, ajateltiin että mieluummin julkaistaan jotain uutta ja sit tuli aikaongelma jne. Eli levy tulloo kunhan saadaan jotain kasaan. On tuosta ollut puhetta, isoin ongelma on ajan kanssa ku noiden nauhapinojen lähikäynti on niin peevelin työlästä. Sitä matskua on oikeasti ihan saatanasti. Ja vieläpä hyvällä onnistumisprossalla.
[quote:57159613d4="janne m."] Sitä matskua on oikeasti ihan saatanasti. Ja vieläpä hyvällä onnistumisprossalla.[/quote:57159613d4]
Niin semmosta se on kun on suuri taiteilijanero.
Niin, tai sit vaan omat pierut ei haise pahalta.
Mitäs mahtaa kuulua nyt?
bzort glorf bööth
Kai tän saa juoruta: CD tulossa! Kannet puuttuu! Kiinnostaakohan ketään enää!
Onks ketään koskaan kiinnostanu!
ehkä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
HOMMA KIINNOSTAA.
Hetskut on sellanen bändi jonka keikoille on kiva viedä tyyppejä jotka ei tykkää mistään free-kamasta tms. Tämä siksi että Hetskareitten keikat on yleensä aika helposti lähestyttäviä ja positiivisia ja niistä löytyy aina puhuttavaa.
Mahtavaa että tulee uutta kamaa!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Hetskareitten keikat on yleensä aika helposti lähestyttäviä ja positiivisia
Tää on ehkä kauneinta mitä kukaan on ikinä sanonu tästä bändistä.
nostetaanpa, koska eikös keskiviikkona julkaista uusi cd nimeltä "RENSSELIT PYKÄLÄÄN" ja keikkaakin pukkaa
ja näköjään joku kasetti tullu kans, "MAKE PEACE"
Senkus nostelet.
On kyllä lääväsintä hetskua tähän mennessä noilla julkasuilla.
Senkus nostelet.
On kyllä lääväsintä hetskua tähän mennessä noilla julkasuilla.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
en oo vielä uskaltanu kuunnella noita uusia julkaisuja
mut cd:n kansille ja nimelle vahva
keikkahan oli nyt vähän tommosta nysväystä, JB ilman paitaa selin yleisöön kurittamassa kitaraa, muut nysväs vehkeitään, vähän jäin kaipaamaan sitä vanhaa kunnon tuplarumpusetti-meininkiä, mutta pekkolan fonille ja soundille ikuinen
muut nysväs vehkeitään, vähän jäin kaipaamaan sitä vanhaa kunnon tuplarumpusetti-meininkiä
Heh, meillähän ei ole enää edes yhtä ehjää rumpusettiä... Et se siitä. Plus ollaan vanhoja ja läskejä eikä jakseta soittaa rajusti, eikä oikeastaan muutenkaan kiinnosta soittaa sitä samaa vanhaa.
On harvinaisen urpot kannet:
ässä kansi
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ja siellä siis kaikista tommoset hienot naamakuvat, just retee meininki