You are not logged in.
Helvetin mahtavaa musaa toi tähän maailmaan. Ekat levyt ja lähes kaikki Symphonyt loistaviksi todettu. Primiksen keikka 2011 menee kans aika korkealle kaikkien aikojen rankingissa.
no niin ja täällä sitten taas
Glenn
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Luulin muuten jotenkin että tää toinen kitara ukkeli eli Rhys Chatham oli Glenniä vanhempi Ehkä kun sillä on ollut aina semmonen "herrasmies"habitus ja Branca on ollut tommonen punkkari, empäs tiijjä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Harald "Andra Jazz" Hult
Melkoinen legendatyyppi, valtava määrä levyjä tullut ostettua vuosien varrella liikkeistään.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Philip Roth.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
TotalBiscuit
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Stella-yhtyeen laulaja Marja Tahvanainen, 38, on menehtynyt
muistan joskus salaa vähän tykänneeni jostain stellan biiseistä ja juuri laulajan takia. kevyet mullat, nuorena lähti.
Anthony Bourdain
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
niinp. hirtti ihtensä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
niinp. hirtti ihtensä
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
:center: wrote:niinp. hirtti ihtensä
Koko päivän masentanut tämä. Itsemurhaa ei voi käsittää
Bourdainista on jäänyt ohjelmiensa ja kirjansa perusteella aika tasapainoinen "jalat maassa" tyyppinen kuva ja sen takia itsemurha tuntuu niin yllättävältä ja järkyttävältä. Toki ei sitä ikinä tiedä mitä pinnan alla on. No Reservations oli hyvää viihdettä ja yksi parhaimpia matkailu / ruoka / reality -ohjelmia mitä on tehty. Parts Unknown jaksojakin tuli ihan mielellään katsottua. Vaikka nuo ohjelmat olikin enimmäkseen kevyttä viihdettä, niin niihin sisältyi myös aidontuntuinen kiinnostus eri kulttuureja kohtaan, tuomalla esiin myös mahdollisia niihin liittyviä ongelmia, mutta myös ilman liiallista alleviivaamista ja saarnaamista. Matkaillessa on tullut itsekin käytyä joissakin Bourdainin vierailemissa paikoissa joihin tuskin muutoin olisi tullut mentyä ja sillä tavalla ohjelma oli myös itselleni merkityksellinen.
Danny Kirwan
rip crampsin ja elviksen rumpalit eli nick knox ja d.j. fontana
xxxtentacion Eipä ny varsinaisesti yllätä kun eiköhän tuollaisella pukarilla ja ongelmien aiheuttajalla ollut vihamiehiä joka niemessä ja notkossa, mutta onhan se ny melkoista kun näitä suosiossaan ykkösketjun räppistaroja menee näemmä yksi vuodessa... Traaginen hahmo kaikenkaikkiaan.
Last edited by Kalossimies (19.06.2018 04:10)
Don Johnson Big Bandin räppäri Tommy Lindgren kiiruhti lämpimän ruumiin äärelle vain tunteja Xxxtentacionin kuoleman jälkeen. Samalla kun hän paheksui Weekend-festivaalin päätöstä buukata Xxxtentacion keikalle, hän oikeastaan tuli ainakin välillisesti syyllistäneeksi kaikkia Xxxtentacionin kuuntelijoita.
näinkö meni tekemään
xxxtentacionin uhria/uhreja tsemppaan enemmän ku tyyppiä, jannulle itelleen enempi sääliä ku surua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
xxxtentacionin uhria/uhreja tsemppaan enemmän ku tyyppiä, jannulle itelleen enempi sääliä ku surua
Juuh vähe tämä fjiilis koko "hommasta"
Claude Lanzmann
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ray Emery
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ray Emery
änäritopsussa nämä
noiseidea wrote:Ray Emery
änäritopsussa nämä
Okei
Joko Tapani Perttu mainittu? No nyt on.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ohhoh, R.I.P.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.