You are not logged in.
^oli edellisellä sivulla
Mut joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Goebbelsin sihteeri.
jolla paras nimi: Brunhilde Pomsel
kuvan henkilö ei liity tapaukseen
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Höh
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
RIP
Omaisille ja Kanye Westille voimia.
bzort glorf bööth
Deke Leonard
Pirjo Hämäläinen
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
RIP
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sarjakuvataiteilija Jorma Titu Tiittanen on kuollut avusti Seuraa yli 40 vuotta
titun piirroksia tuli aina tsekkailtua 70- ja 80-luvuilla kun meille tuli seura, rip.
Seijun Suzuki
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Seijun Suzuki
Vitun 2017
VITUN 2017
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
RIP Hideo Ikeezumi, founder of PSF Records
Kurt Moll, yksi suurimmista bassolaulajista.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
RIP
En tosiaan henkilökohtaisesti tuntenut itsekään, mutta ilmiselvästi tällä oli iso merkitys monelle. Voimia kaikille läheisille ja Maltaan matkaaville turisteille.
bzort glorf bööth
Barbara Helsingius
huhujen mukaan risumies
huhujen mukaan risumies
vohoi vittu, totta se on, terve ja kiitos risuista
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
RIP
Hauska oli video ja viihdyin sen parissa. Kiitos siitä risumies!
bzort glorf bööth
R.I.P. CHUCK BERRY
Meidän kaikkien isä on poistunut. Rock'n'roll on kuollut.