You are not logged in.
RIP douppikauppa
luin ensin oukkidouppi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
olispa oukkidouppikauppa
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tässä kaikki kolme Thornea.
Thorne nro 1.
Thorne nro 2.
Thorne nro 3.
ylös!
edit: lista yhä ajankohtainen mutta pannaan thorne nro 3 paikoilleen
Last edited by Moronica (04.09.2016 22:34)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pulloihin?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei helvetti, paskaa. Jos nyt on pakkomielle muuttaa toimivaa konseptia niin sais ennemmin tulla 2.5dl pulloja ku pelkkää puolta litraa.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (05.09.2016 20:12)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kaljaa koneeseen!
bzort glorf bööth
Ja RIP aiemmalle pullolle!
eiq
bzort glorf bööth
Kai siellä nollakolmosta pulloa vielä tulee myös, mutta tosiaan pitkäkaulaisena samoin kuin esim. lapparilla nykyään on.
Eli jotain tämmöistä:
http://eniki.fi/wp-content/uploads/2015 … i-2015.png
Ahaa, ok ok. Mut noihan on ihan hirveän näköisiä
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
RIP
Urho Ghettonen wrote:Kai siellä nollakolmosta pulloa vielä tulee myös, mutta tosiaan pitkäkaulaisena samoin kuin esim. lapparilla nykyään on.
Eli jotain tämmöistä:
http://eniki.fi/wp-content/uploads/2015 … i-2015.pngAhaa, ok ok. Mut noihan on ihan hirveän näköisiä
Ketä kiinnostaa? Ylivoimaisesti paskin kotimainen bulkkilager.
Luppakorva sikailee taas wrote:Urho Ghettonen wrote:Kai siellä nollakolmosta pulloa vielä tulee myös, mutta tosiaan pitkäkaulaisena samoin kuin esim. lapparilla nykyään on.
Eli jotain tämmöistä:
http://eniki.fi/wp-content/uploads/2015 … i-2015.pngAhaa, ok ok. Mut noihan on ihan hirveän näköisiä
Kyse taitaa nyt olla enemminkin tosta itse flindasta kuin sen sisältämästä juomasta.
Harvoinhan tohon muutenkaan enää törmää. Ykköskaljaa ja Olvin kolmosta oon itse nähnyt tossa pullossa myytävän tätä nykyä. Stallhagenia sai aikoinaan samasta flindasta ja aika halvalla, ennen kuin ne alkoi ratsastamaan pienpanimobuumilla ja nosti hintoja.
Kaipa toi tölkki on halvempi. Se tosin ei muuta sitä, että olut maistuu pullosta paremmalta kuin tölkistä. Ihan perusjuttu, turha tulla väittämään jotain muuta.
Luppakorva sikailee taas wrote:Urho Ghettonen wrote:Kai siellä nollakolmosta pulloa vielä tulee myös, mutta tosiaan pitkäkaulaisena samoin kuin esim. lapparilla nykyään on.
Eli jotain tämmöistä:
No sori. Trendinä toi klassikkopullomallista luopuminen rasittaa.
Ja siis paskaa koska tyylikäs pullo ja kun nyt tällasen kotimaisuuden perään kuulutetaan, niin samalla mennään tällaista omalla tavallaan ikoninen muotoilun klassikko vedetään pois kierrosta.
Se tosin ei muuta sitä, että olut maistuu pullosta paremmalta kuin tölkistä. Ihan perusjuttu, turha tulla väittämään jotain muuta.
+ paksu lasipullo varaa kylmyyttä paremmin kuin ohut tölkki. Tai koska kuitenkin joku oman elämänsä insinööri tulee mussuttamaan tästä niin ehkä pitäs tehdä joku testiperjantai, juo X määrän kaljoja ja mittaa ajan mitä menee yhden pullon juomiseen. Lauantaina sitten krapulassa pullo vs tölkki side by side testit lämpötilamittarin kanssa että kumpi lämpenee nopeammin.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (06.09.2016 19:49)
Pullot on kivempia ku tölkit, koska niistä näkee valmistusvuoden. Siistiä, jos saa ysäripullon.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Pullosta on myös hiton paljon reteempää juoda ku jostain tölkistä. + kuuluu parempi ääni kassissa.
bzort glorf bööth
plus painaa enemmän ja saa vähemmän panttia eli paska konsepti
vittu yhyy, viis senttiä vähemmän panttia
koko sivu vääntöä kaljapullosta mut joo siis vitun paskaahan toi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En tuntenut henkilökohtaisesti, mutta jätit jäljet selvästi moneen tyyppiin ja olin rakastettu ystävä. Voimia omaisille ja ystäville / kavereille.
bzort glorf bööth
Eli jotain tämmöistä:
oletko maistanut pirkka-olutta?
stratum wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Urho Ghettonen wrote:Kai siellä nollakolmosta pulloa vielä tulee myös, mutta tosiaan pitkäkaulaisena samoin kuin esim. lapparilla nykyään on.
Eli jotain tämmöistä:
Jos paskimmista puhutaan, niin kokeilkaapa sitä ilmeisesti Lidlin myymää olutta, jonka nimi on ytimekkäästi Olut (sellasessa punasessa tölkissä). Häkellyttävä tuote kaikessa mitäänsanomattomuudessaan.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ydinaukio wrote:stratum wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Urho Ghettonen wrote:Kai siellä nollakolmosta pulloa vielä tulee myös, mutta tosiaan pitkäkaulaisena samoin kuin esim. lapparilla nykyään on.
Eli jotain tämmöistä:
Jos paskimmista puhutaan, niin kokeilkaapa sitä ilmeisesti Lidlin myymää olutta, jonka nimi on ytimekkäästi Olut (sellasessa punasessa tölkissä). Häkellyttävä tuote kaikessa mitäänsanomattomuudessaan.
karhuhan on bulkkien kuningas ja muutenkin oikein hyvä olut
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
bernardblack wrote:ydinaukio wrote:stratum wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Urho Ghettonen wrote:Kai siellä nollakolmosta pulloa vielä tulee myös, mutta tosiaan pitkäkaulaisena samoin kuin esim. lapparilla nykyään on.
Eli jotain tämmöistä:
karhuhan on bulkkien kuningas ja muutenkin oikein hyvä olut
![]()
karhulle
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Iha vitu sama onkse Karhu vai Koff
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso