You are not logged in.
"Loukanikos" internationally known as the "Riot Dog" passed away today in Athens at the age of 10. His health was adversely affected by police asphyxiating gas and from being kicked from police, forcing him to retire from active protest about two years ago.
He was on the couch sleeping, when suddenly his heart stopped beating.
RIP vaan.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
alvin stardust
Jack Bruce
RIP
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Alxity oli bongannut että Rick "The Bass Player" Rosas oli kuollut. Sattuman (Talbotin lievä aivohalvaus) kautta ehdimme vielä kesällä nähdä Rickin Tukholmassa Neil Youngin kanssa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
so after school, I take a dip in the pool
which really is on the wall
I got a color tv so I can see
The Knicks play basketball
RIP
R.I.P.
what becomes of the brokenhearted on melkeinpä kaikkien aikojen motown-suosikkibiisini.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mike Nichols
Hienoja elokuvia. RIP vaan.
RIP
En tiennyt herran olleen enää vuosiin elossa.
bzort glorf bööth
PD James
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jean Béliveau
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
R.I.P.
Sattumalta eilen kuuntelin The Western Landsin
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Sattumalta eilen kuuntelin The Western Landsin
oho, oliks tää siis se gravenhurst joka soitti flow-festareilla joskus about 2006? rip
asleep wrote:Sattumalta eilen kuuntelin The Western Landsin
oho, oliks tää siis se gravenhurst joka soitti flow-festareilla joskus about 2006? rip
Juuh
Vuoden nuori muotoilija.
Juuh.
sama
R.I.P.
Joe Cocker