You are not logged in.
psykokarkki wrote:hezma wrote:Fabossa sanovat että Esa Kotilainen on kuollut.
RIP ja hattu päästä
RIPpiä täältäkin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Pogues -yhtyeen Shane MacGowan on kuollut
eihän tämä toki yllätyksenä tullut, viime viikolla näin netissä vaimonsa ottaman kuvan sairaalavuoteelta, kovin oli hauraan näköinen
The Pogues -yhtyeen Shane MacGowan on kuollut
eihän tämä toki yllätyksenä tullut, viime viikolla näin netissä vaimonsa ottaman kuvan sairaalavuoteelta, kovin oli hauraan näköinen
RIP
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Chris Karrer (of Amon Düül II) died on 2 January 2024, at the age of 76.
Phill Niblock
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tämä oli mennyt itseltäni täysin ohi, uutinen siis joulukuulta
Emmerdale-sarjan tähti Steve Halliwell on kuollut
RIP Zak
Lev Rubinštein
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pekka Mattila
RIP Wayne Kramer
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
RIP Wayne Kramer
RIP
RIP Carl Weathers