You are not logged in.
Mona-Lisa Nousiainen (os. Malvalehto)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mona-Lisa Nousiainen (os. Malvalehto)
Tämä kyllä surullista
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ras G
Matti Mäkelä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
David Berman
David Berman
Rip
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
RIP legendaarisen indiebändi brilliant cornersin kitaristi Winston Forbes
Michel Serres näköjään kuollut kesäkuussa: Renowned French philosopher, Stanford professor Michel Serres dies at 88
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
RIP Jukka Raitanen
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Iki Iäkäs
RIP
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Daniel Johnston
en ole kolmekybänen emoboy
Daniel Johnston
RIP
ripsit
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
börjeslandet wrote:Daniel Johnston
RIP
RIP
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
R.I.P.
Kaikista maailman paikoista kuulin aamupesulla tästä. Tästä tuli apea olo.
bzort glorf bööth
Rip ocasek
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Police Car on kyllä hyvä biisi. RIP vaan.
Last edited by barton_funk (20.09.2019 12:06)
City kids on kanssa aivan täydellinen rock-biisi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mietiskelin pari päivää sitten, että ovatko vanhat uutistenlukijat Arvi Lind ja Kari Toivonen vielä hengissä.
Mietiskelin pari päivää sitten, että ovatko vanhat uutistenlukijat Arvi Lind ja Kari Toivonen vielä hengissä.
no onko?
Tapna VASTAA!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ylen teksti-tv:n urheilusivut luonut Juha Alanen on kuollut
Ylen teksti-tv:n urheilusivujen uranuurtaja Juha Alanen on kuollut. Alanen kuoli pitkäaikaiseen sairauteen 80-vuotiaana Rääkkylässä.
Alanen työskenteli teksti-tv:ssä sen perustamisesta lähtien. Teksti-tv:n lähetykset alkoivat 7. lokakuuta vuonna 1981.
Alanen kehitti teksti-tv:n urheilusivut, jotka ovat yhä huippusuosittuja. Suosituimpia urheilusivuja ovat olleet alusta lähtien hetki hetkeltä päivittyvät tulossivut.
Ensimmäinen online-yhteys perustettiin jääkiekon SM-liigaan vuonna 1988.
Teksti-tv:n sivuja sivuja seuraa viikoittain yhä yli miljoona katsojaa. Teksti-tv on pysynyt osana suomalaista arkitodellisuutta mediamaailman huimasta kehityksestä huolimatta.
JUMALAUTA HYVÄ SUOMEN KANSA
Last edited by noiseidea (30.09.2019 14:01)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Obituary: Robert McClelland died on September 10th
HE HAD PROBABLY told the story 8,000 times but, each time he was asked, Robert McClelland, Dr Mac to his colleagues and students, would willingly begin again in his quiet, undramatic way. At around 12.30 on November 22nd 1963, as he was showing residents a film on how to repair a hiatus hernia at the Parkland Memorial Hospital in Dallas, a little knock came at the door. And he and a colleague were called away to the emergency room two floors down. They half-grumbled on the way that they were often called out to situations described as terrible, to find they really werent that bad. This one was.
First, the elevator doors opened on a crowd of men in dark suits and hats, shoulder to shoulder. He was in a suit himself; no time to scrub up. Then he saw Jackie Kennedy, sitting on a folding chair in bloody clothing; and next, along in Trauma Room 1, President Kennedy himself, lying on a cart with the operating light full on him, his head a mass of blood and blood clots, his face cyanotic, swollen blue-black, with the eyes protuberant. He had been shot as his motorcade drove through Dallas.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jessye Norman