You are not logged in.
Nyt tuli niin järkyttävä uutinen, että tähän on vaikea sanoa mitään.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Agnes Varda
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
nipsey hussle
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Rakastan Lasse Pöystiä. Sodiksessa 11 vuotta sitten se oli parin tunnin aamupuheluissa Von Baghin kanssa. Aivan parasta. Kerran näin sen lavalla. Monologia se veti.
Itseenikin teki suuren vaikutuksen aikoinaan nähty Lasse Pöystin monologiesitys (Mies joka kieltäytyi käyttämästä hissiä).
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Olli Mäki.
how they run this show.
Dallas-tähti kuoli muistetaan J.R.:n pahimpana vihollisena
RIP Ken "Cliff Barnes" Kercheval
Esko Varonen
I'll see you in my dreams, Norma.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Que sera, sera
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rip
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
RIP Pekka Aarnio
Grumpy Cat
Grumpy Cat
Eikä?!
Just kattelin siitä viteoita kun tuo prakkin topaasi on ylhäällä.
how they run this show.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!