You are not logged in.
Assumpta Serna
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Rose Byrne
En edes tiedä, kuka Rose Byrne on, mutta jos olisin teini-iässä nähnyt tämän kuvan, olisin varmasti rakastunut häneen. En kuitenkaan enää. Olen ohittanut Danica McKellar & Winona Ryder -vaiheen.
Last edited by EndloseAngst (02.03.2016 19:01)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Deadpoolista bongatut Morena Baccarin
ja Gina Carano
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Morena Baccarin Gothamissa
Eilen tajusin, että Tiina Lymi on aika seksikäs.
Morena Baccarin Gothamissa
Eilen tajusin, että Tiina Lymi on aika seksikäs.
kello ei ole edes 8.45. ja jo toisen kerran tänään joku mainitsee Tiina Lymin!
Kuvittelin että Baccarin on genetiivi, ja täten noisetin kuvat luettavissa "Morena Baccarin tissit ja perse"
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
leposi wrote:Eilen tajusin, että Tiina Lymi on aika seksikäs.
murmur wrote:leposi wrote:Eilen tajusin, että Tiina Lymi on aika seksikäs.
itseasiassa tämä ei liittynyt tuohon! ainakaan ihan suoraan, vaan tuli puhetta huvikseen raksahommia tekevästä miehestä joka oli tuon ominaisuuden lisäksi myös Tiina Lymin isä. Mutta voi olla että tuo yhteys tuli esille tuon linkissä olevan ohjelman ajankohtaisuuden kautta.
ihanat kytät rannalla
Ilmur Kristjánsdóttir
Alison O'Donnell
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Estelle Fanta Swaray
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Laura Pausini ysärillä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kovin kolmikko ikinä
Cristiana Capotondi
Kovin kolmikko ikinä
Kova joo, mutta ei sarjan upein tai upeimmat daamit löydy kuitenkaan tuosta joukosta.
bzort glorf bööth
noiseidea wrote:Kovin kolmikko ikinä
Kova joo, mutta ei sarjan upein tai upeimmat daamit löydy kuitenkaan tuosta joukosta.
NIIN VITTU
melkein 70, panisin yhä ja HUOM oon hetero
Perulaiset liikennepoliisit
Perulaiset liikennepoliisit
kuvia?
Kolumbialaiset ihanat on tainneet mennä rannalle, koska ei niitä Bogotassa näy.
mee perässä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pirusti matkaa ja pitäisi huomenna lähteä kotiin.
Khatia Buniatishvili, georgialainen pianisti. Hänen soittonsa ja esiintymisasunsa ovat herättäneet ihmisissä ristiriitaisia tunteita. Olen kuullut hänen Näyttelykuvia-levytyksensä. Se oli kieltämättä omaperäinen tulkinta, mutta oliko hyvässä vai huonossa mielessä?
Oisit nyt laittanut kuvia esiintymisasuistakin.
Oisit nyt laittanut kuvia esiintymisasuistakin.
Laitan pari videota.